Solidarità Haydarpaşa: "I campi di a stazione Haydarpaşa è Sirkeci duveranu esse trasferiti à İBB"

da a sulidarità à spiigazione haydarpasa circa haydarpasa è stazione siraci
da a sulidarità à spiigazione haydarpasa circa haydarpasa è stazione siraci

Haydarpaşa Solidarity hà fattu una dichjarazione scritta per u trasferimentu di e Stazioni Haydarpaşa è Sirkeci à a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

In a dichjarazione; "Prendemu chì i Campi di a Stazione Haydarpaşa è Sirkeci sò trasferiti à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul à condizione ch'elli sianu usati per i so scopi primari è publichi!

Avemu amparatu chì alcune zone in Haydarpaşa è Sirkeci Station Area è e strutture nantu à questu seranu messe in affittu per esse aduprate in "cusì-chiamati" avvenimenti culturali è artistici, cum'è si pò capisce da u cuntenutu di e specificazioni di l'offerta annunziate da TCDD, "quasi u cumpratore hè determinatu". Recentemente, queste nutizie sò spessu incluse in a nostra stampa cun un titulu ingannevole cum'è "Sirkeci Station è Haydarpaşa Train Station sò fora di offerta".

Prima di tuttu, vulemu signalà chì; Stazioni Haydarpaşa è Sirkeci è i so backcourts sò un sanu. Ùn pò esse usatu, divisu, disassemblatu, affittatu, vendutu in ogni modu contru à a so funzione principale, u benefiziu publicu è l'usu.

A più impurtante, Haydarpaşa è Sirkeci Station, unu di l'elementi identitarii più impurtanti di Istanbul, sò asset chì simu obligati à purtà à e generazioni future priservendu a so impurtanza, integrità è funzione. A prutezzione di sti beni impurtanti è u so usu in cunfurmità cù e so funzioni essenziali hè u duvere è a rispunsabilità di l'amministrazioni pertinenti è l'istituzioni pubbliche, in particulare i Cunsiglii di Prutezzione, i Municipalità è u TCDD, è dinò l'urganisazioni sensibili è i citadini.

In a nostra cità, chì torna una volta in faccia cù a realità di u terrimotu; Hè un fattu chjaru è innegabile chì a Stazione Ferroviaria di Sirkeci, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, i porti, i molo è i zoni posteriori ghjucanu un rolu vitale in a logistica, a prestazione è l'evacuazione di i bisogni di a nostra cità, soprattuttu in quantu à a cunnessione cù u mare in casu d'una pussibulità. disastru.

Pruvate di privatizà sti zoni, chì deve esse messu à u serviziu di u populu à piena capacità in cunfurmità cù sta realità chjara è bisognu, pezzu per pezzu cù offerte illegale serà unu di i più grandi tradimenti à sta cità.

Inoltre; Avvisemu una volta di più a gestione di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, chì hè cuscente di a rispunsabilità publica è di l'impurtanza vitale di a zona, è pruvate d'impedisce a Municipalità Metropolitana di Istanbul di participà à l'offerta, è l'invita à u so duvere principale.

Semu citatini preoccupati, KadıköyDichjaremu una volta à i pertinenti è i funzionari di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura chì ùn seremu micca ingannati cum'è persone, persone di Üsküdar, persone di Istanbul, chì ùn permetteremu micca "saccheghju è affittu"; Se ùn ponu micca rivendicà l'edificazioni è e zone in questione, li dumandemu d'annullà l'offerta è di trasfirìlli à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, à condizione chì sò aduprati per i so scopi primari è publichi.

Ùn ci hè spaziu per qualsiasi trucchi è trucchi !
Haydarpaşa Gardır, A Stazione Resterà!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*