L'impiegati di TÜDEMSAŞ anu pricatu per a cunquista davanti à a Locomotiva Bozkurt

L'impiegati di TUDEMSAS preganu per a cunquista davanti à a locomotiva di lupu grisgiu
L'impiegati di TUDEMSAS preganu per a cunquista davanti à a locomotiva di lupu grisgiu

L'impiegati di a Cumpagnia Annunziata di Macchine Ferroviarie Turche (TÜDEMSAŞ) anu recitatu cullettivamente a Sura di Conquista davanti à Bozkurt, una di e prime duie locomotive domestiche, è pricava per Mehmetçik.

Una urganizazione fiera hè stata oghje in TÜDEMSAŞ, chì hè stata stabilita in Sivas in u 1939 per pruduce locomotive è vagoni di merci di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è produce sempre carri naziunali. Circa 500 impiegati di a fabbrica si sò riuniti davanti à Bozkurt, una di e prime dui locomotive domestiche di Turchia. L'impiegati, chì anu furmatu una forma di mezzaluna, leghjenu a Surah al-Fath inseme è pricava per i nostri suldati chì anu participatu à l'Operazione Peace Spring.

In u so discorsu quì, u General Manager Mehmet Başoğlu hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, l'Operazione Peace Spring hè stata lanciata da i nostri suldati à a fruntiera siriana da ieri. "Per fà sentenu chì simu cun elli spiritualmente, avemu riunitu quì oghje cù u nostru staffu, leghje a Surah al-Fath, è pricava", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*