Interviste cumpletate per u Reclutamentu di 73 Drivers di Bus in Mersin

L'entrevista hè stata cumpletata per l'acquistu di un bus driver in Mersin
L'entrevista hè stata cumpletata per l'acquistu di un bus driver in Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà finitu l'entrevista dopu l'annunzii per i cunduttori di autobus 73. A Municipalità Metropolitana recruterà 1003 cunduttori, cumprese e donne, trà un totale di 73 applicazioni.

A Municipalità Metropolitana, chì hà u scopu di dirige i citadini di Mersin à u trasportu publicu è di furnisce un serviziu di trasportu publicu veloce, sicuru è còmode, sceglierà 73 cunduttori femminili è 25 maschi da 48 cunduttori.

Deve esse più di 26 anni è micca più di 66 anni

A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu l'entrevista dopu à a rimuzione di l'annunzii, hà sappiutu nantu à e so cumpetenze in u campu intervistendu e cumissioni, cumpresi i funzionari di u Dipartimentu di Trasportu, è i cunduttori. I candidati chì passanu l'entrevista cù successu cumincianu à travaglià in pocu tempu è cumincianu à scuzzulate u volante. Quasi 1003 di e 40 applicazioni sò candidate femine è un totale di 25 donne seranu impiegate in questu campu.
I cunduttori deve esse più di 26 anni è micca più di 66 anni. I cunduttori duveranu avè i ducumenti SRC1 è SRC2, vechji patenti E, novi D patenti è documenti psicotecnichi.

Topçuoğlu: "Facemu questi acquisti per indirizzà i nostri citadini à u trasportu publicu" u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Ersan Topçuoğlu hà dichjaratu chì cum'è a Direzzione di a Branca di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana, assumeranu un totale di 73 cunduttori di autobus è hà dettu: "Un totale di 25 persunale, 48 donne è 73 omi Impiegheremu. In quantu à i nostri autobus 73, chì sò previsti per esse acquistati dopu à l'annu novu, valuteremu questi cunduttori cum'è preparazione preliminare, ricevemu e so applicazioni è cumincianu rapidamente quelli chì passanu l'applicazione di travagliu. Facemu questi acquisti per u scopu di indirizzà i nostri citadini à u trasportu publicu è per un trasportu publicu veloce, sicuru è còmode ".

Topçuoğlu hà spiegatu chì prestanu attenzione à a licenza di guida, à i ducumenti SRC è in particulare à e cumpetenze di cumunicazione di i candidati à i cunduttori.

Kılıç: "A mo mamma è u babbu sò cunduttori di camion"

Betül Arslan Kılıç, chì hè stata intervistata, hà dichjaratu ch'ella li piace à esse in u trafficu è chì hà dumandatu à esse un cunduttore di autobus perchè vulia serve in a Municipalità. E nostre donne pensanu veramente ch'elli ùn ponu esse un cunduttore di autobus di cità. Sò assolutamente contru à questu. A mo mamma è u babbu sò cunduttori di camion. Spergu chì Diu mi cuncede è possu diventà un cunduttore di autobus di cità ", disse.

Shur: "Aghju 30 anni di sperienza attiva in a guida"

Gönül Şur, 58 anni, hà dichjaratu chì hà vistu l'annunziu nantu à e social media è hà dumandatu, dicendu: "Aviu avutu bisognu. Ùn pudemu micca campà cù un salariu. Aghju travagliatu cum'è taxi, minibus è pick-up driver. Aghju 30 anni di sperienza attiva in a guida. Sò assai cuntentu chì e donne ponu ancu dumandà, è hè per quessa chì sò venutu perchè aghju fiducia. Vogliu ringrazià u nostru presidente Vahap Seçer per avè datu questa opportunità ".

Capu: "Mi piace à guidà"

Elif Kafa, mamma di 2 figlioli, hà dettu chì sò assai felici chì e donne ponu ancu dumandà à i cunduttori di l'autobus, è hà dettu: "Semu felici chì a nostra municipalità sustene e donne è apre a strada per elli. Spergu chì serà bonu. Aghju travagliatu cum'è cunduttore di navetta prima. Mi piace à guidà. Facciu sempre u mo megliu. Spergu chì, cù furtuna, continueremu in questa strada ".

Head hà spartutu u sintimu chì si sentiria se a so entrevista era pusitiva è ellu avia u dirittu di diventà un driver: "Cum'è donna, mi sentu assai onoratu cum'è mamma. Vi cunsigliu à tutti di fà ciò chì amanu. E donne anu da esse sempre valente. Lasciali osà è fà ciò chì volenu fà. Aghju una visione positiva di a vita. Se noi e donne ci uniscenu a manu, pudemu fà qualcosa ".

Applausi: "Perchè noi e donne simu più amabili è capiscenu, sò sicuru chì averemu più successu in questa professione"
Esprimendu chì ama a professione di chauffeur è vole fà, Şerife Applause hà dettu: "Sò innamuratu di a professione di chauffeur è era u mo sognu di zitiddina. Sapia chì era un sognu inaccessibile. Ma dopu avè vistu amichi femine in altre pruvince, mi luttu perchè pensu chì stu sognu pò esse realità, è spergu chì sarà. Vogliu fà stu travagliu. Mi piace è a ghjente a facenu megliu amandu ciò chì facenu. Serà più efficaci per a ghjente, u nostru populu. Siccomu noi e donne simu più educati è capiscenu, sò sicuru chì seremu più ideali è successu in questa professione. Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente per avè datu una tale chance à Kadis ".

Dopu à i nomi determinati in l'entrevista, i cunduttori seranu sottumessi à a prova di guida è i candidati di cunduttori chì passanu cù successu a prova seranu recrutati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*