Konya darà un esempiu per a Turchia cù Strade Cicliste

Konya serà un esempiu di Turchia cù i so camini di bicicletta
Konya serà un esempiu di Turchia cù i so camini di bicicletta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà assistitu à u Forum Internaziunale di Marmara (MARUF) tenutu à u Centru di Cungressu di Istanbul.

Spieghendu Konya è u Pianu Maestru di Bicicletta in u foru chì si terrà trà 1-2-3 d'ottobre cù u mottu "Città chì Produce Soluzioni", u sindaco Altay hà dichjaratu chì facenu grandi sforzi per fà di Konya una cità di marca di u mondu. U presidente Altay hà dettu: "Unu di i prughjetti più impurtanti chì avemu trattatu in questu sensu hè di preparà u Pianu Maestru di Bicicletta di Konya. Cù u protocolu chì avemu firmatu cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in i ghjorni passati, Konya serà a prima cità in Turchia per ottene questu. Vulemu ancu spiegà questu nantu à a piattaforma internaziunale ", disse.

U PLAN MASTER DI BICICLETTA hè una luce avanti

Dichjarà chì Konya hè a pruvincia cù a più alta rete di percorsi di bicicletta in Turchia, cù una rete di camini di bicicletta di 320 chilometri in u centru di a cità è 550 chilometri in tutta a cità, u sindaco Altay hà dichjaratu ch'elli anu spartutu un post à u foru chì revelava i so obiettivi 2030. in questu sensu. Nutendu chì vulianu fà di Konya una cità amichevule à a bicicletta prima di tuttu, è chì vulianu chì a ghjente in Konya cuntinueghja a so vita cù e biciclette, u sindaco Altay hà cuntinuatu cusì: "Konya hè in realtà una cità chì hà utilizatu a bicicletta cum'è mezzu trasportu dapoi u passatu. Hà pigliatu u primu postu in Turchia solu cù a so infrastruttura attuale. U Pianu Maestru di Bicicletta hè in realtà una luce avanti. Ciò chì avemu da fà hè di piglià una foto di l'oghje è di creà una prughjezzione per u futuru. In u 2030, speru chì Konya serà una cità esemplare per a Turchia in questu sensu, cù 787 chilometri di piste ciclabili ", disse.

In a sessione, è ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay; Ambiente è cambiamentu climaticu, tecnulugii di cità è innuvazione, trasportu è mobilità, infrastruttura urbana, abitazioni è ambienti custruiti, migrazione, rete urbane, sviluppu lucale, inclusione suciale, resilienza, da Güneş Cansız, Eser Atak, Abhimanyu Prakash, Aniruddha Dasgupta è Rory Nuijens Presentazioni nantu à u spaziu publicu è a governanza sò state fatte.

U Marmara International City Forum, cù a participazione di più di 25 parlanti da 200 paesi, durà per 3 ghjorni cù temi diffirenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*