Pianu di Terremotu in 5 punti da IMM da u Trasportu à l'Educazione

Pianu di terrimotu da ibb da u trasportu à l'educazione
Pianu di terrimotu da ibb da u trasportu à l'educazione

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu una presentazione dettagliata in 13 capituli nantu à u "termotu" à a riunione di l'Assemblea. Ricordendu chì IMM, soprattuttu dopu à u terrimotu di Marmara di u 1999, hà realizatu diversi studii cù parechje istituzioni naziunali o internaziunali nantu à a preparazione per u terrimotu, İmamoğlu hà dettu: "I rilevamenti sò stati fatti, stimi sò stati elencati è sò stati sviluppati suggerimenti d'applicazione. Tuttavia, Istanbul ùn hè ancu preparatu per u grande terremotu previstu, postu chì tutti questi studii ùn anu micca / ùn puderanu micca esse realizatu dopu. Ùn pudemu micca permette di aspittà più ", disse. Enfatizendu chì anu messu in vigore u "Piano di Mobilizazione IMM per i Terremoti", İmamoğlu hà dettu: "Prendemu l'arme è cuminciamu una mobilizazione per pruduce prughjetti chì veneranu à vita cù u sustegnu di tutti i residenti di Istanbul è per rinfurzà Istanbul".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluIn a so presentazione à a sessione parlamentaria, hà dichjaratu chì dopu à u terrimotu di magnitudine 26 chì hè accadutu à una prufundità di 12,6 chilometri fora di u Mari di Marmara in Silivri u 5.8 di settembre scorsu è hà causatu un grande panicu, 5 mila 253 notificazioni sò state ricevute à AFAD è IMM. İmamoğlu hà nutatu chì 5.8 ùn era micca un grande terrimotu, ma un picculu terrimotu, ma in u risultatu di l'investigazioni, 224 edifici cù danni pesanti è 754 edifici ligeramente dannighjati sò stati rilevati. Sicondu i studii preparati da Imamoglu, TUBITAK MAM, Kandilli Observatory è esperti IMM; Hà sparte l'infurmazioni chì a probabilità di un terremotu di 30 o più in 7 anni in Istanbul, in u Mari di Marmara, hè di 65 per centu.

"120 MILIARDI TL A PERDITA ECONOMICA ACCURRÀ"

Dichjarà chì a pupulazione di notte di Istanbul hè di 15 milioni è a pupulazione di ghjornu hè di 6 milioni, İmamoğlu hà nutatu chì 1 mila di i 166 milione 255 mila edifici in a cità sò stati custruiti prima di 1980, 533 mila trà 1990-2000 è 376 mila trà 2000- 2019. Sicondu u "Studiu di Stima di Perdite di Terremoti è Danni" realizatu da İmamoğlu, IMM Earthquake and Soil Investigation Directorate è Boğaziçi University in 2018; Elencò ancu e perdite è i danni ecunomichi è fisichi in cunfurmità cù u scenariu di terramotu devastante di magnitudine 7,5 chì averà da esse in Istanbul. Sicondu u scenariu di un terrimotu devastanti cù una magnitudine di 7.5; U nùmeru di l'edifizii assai è assai dannighjati in Istanbul serà 48 mila, è u nùmeru di edifici cù danni mediu è più altu serà 194 mila. Sicondu sti figuri; U 22,6 per centu di l'edificazioni seranu demoliti, 25 milioni di tunnellate di detriti saranu, u 30 per centu di e strade seranu chjusi, 463 punti d'acqua potabile, 45 punti d'acqua residuale è 355 punti di gas naturale seranu danni. Un totale di 120 miliardi TL di perdita ecunomica strutturale è non strutturale serà sperimentata.

5 ARTICULI PÀ A MOBILISATION

Sottulineendu chì u terrimotu hè diventatu a primura priorità di l'IMM secondu i studii di stima di danni, İmamoğlu hà dettu: "Piuttostu chè riparà u dannu materiale è murale da esse sperimentatu, u scopu primariu serà di piglià precauzioni senza più ritardu". İmamoğlu hà dettu chì u "Piano di Mobilizazione di u Terremotu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul" hè statu preparatu evaluendu sottu 5 rubriche è li hà listatu cusì:

- Studii di trasfurmazioni urbani cuncentrati in disastru.
- Rendu l'infrastruttura esistente è a rete di trasportu resistenti à i disastri.
– Studii sismici è scienze di a terra.
– Zone d’accoglienza / assemblea post disastru.
- Formazione focalizzata in disastru è sviluppu di capacità.

"A NEGOZIAZIONI SERÀ INIZIATE PER A SOURCE"

In u scopu di u pianu; Dichjarà chì 48 mila edifici, chì sò previsti da esse dannati, sò destinati à esse rinfurzati o rinnuvati cù u metudu di ricustruzzione, İmamoğlu hà dettu: "1 unità indipendenti in 20 annu, 5 mila in 100 anni, tutte tali unità indipendenti in 10 anni. serà rinfurzatu contru i disastri. Sicondu u prugramma "Trasformazione Focused Disaster"; In cunfurmità cù i scenarii di u terrimotu, prima di tuttu, parterà da i quartieri chì aspettanu l'intervenzione per via di a fragilità di l'edilizia, è sarà fatta una graduazione trà i quartieri. In l'eventu chì u prugramma hè implementatu, un minimu di 44 miliardi TL di risorse serà necessariu durante stu prucessu cù i calculi di u costu attuale. I negoziati seranu iniziati cù l'istituzioni di finanzamentu internaziunali per ottene a citata risorsa.

"SARA STABILITÀ UN DESK DI COOPERAZIONE DI TRASFORMAZIONE URBANA"

Enfatizendu chì e carte di strada sò u "Documentu di Strategia di Trasformazione Urbana", chì hè presentatu da a sintesi di tutti i studii riguardanti u terremotu è a trasfurmazioni urbane in u corpu di l'IMM, İmamoğlu hà dettu: "I 'Documenti di Strategia' dumandati da u Ministeru. Per realizà prughjetti di trasfurmazioni suciali è ecunomichi in i zoni priurità / problematiche sò stati cumpletati è i "Documenti di Trasformazione di Istanbul" sò stati cumpletati. A strada di l'interventu di Trasformazione Urbana serà determinata. In più di l'intervenzioni basate nantu à l'edifiziu cù u "Programma d'Intervenzione Centratu in Disastru", i studii di trasfurmazioni orientati à u miglioramentu urbanu seranu discututi sottu stu titulu. Per questu scopu, a coordinazione necessaria serà assicurata cù 1 distretti in 39 annu è serà cumpletata cù l'intervenzioni in u documentu di strategia in 5 anni. İmamoğlu hà dettu chì anu ancu u scopu di assicurà a participazione di l'Istambuli à i travaglii di trasfurmazioni urbane, "Un uffiziu hè statu stabilitu sottu u nome di "Desk di Cooperazione di Trasformazione Urbana" per superà i prublemi di cumunicazione di e persone chì vivenu in l'urbe. e zone di trasfurmazioni chì sò previste per esse realizate in Istanbul o chì sò in a fase di prughjettu, è l'urganisazioni non governamentali stabilite da elli cù IMM ", disse.

"SUI PONTI È VIADUCI"

In riferimentu à i studii nantu à a preparazione per i terremoti di l'edificazioni publiche, İmamoğlu hà infurmatu chì stanu travagliendu in u "Progettu di Sistema di Monitoraghju di Custruzzione è Tracciamentu di Danni per una Città Propensa à i Disastri". Dichjarà chì u monitoraghju di tutti l'edificazioni pubbliche, edifici impurtanti, ponti è viadutti serà finitu in 6 mesi in u scopu di una gestione intelligente di a cità, İmamoğlu hà dichjaratu chì l'edifici IMM seranu ancu cunsiderati in questu scopu. İmamoğlu hà dettu: "In cunfurmità cù i travaglii da fà per furnisce u stock di edifici publichi resistenti à i disastri è per preparà l'edifici di serviziu per l'usu post-disastru, i cuntrolli riguardanti e strutture di serviziu di a municipalità seranu cumpletati in 6 mesi è l'intervenzioni necessarie seranu fatte in 2 anni per quelli chì ci vole à rinfurzà ".

"I RISORSI D'ACQUA SOTTERRANE SERÀ PROTEGTI"

Nutendu chì l'autostrade seranu preparate per u disastru in 1 annu per assicurà un trasportu ininterrottu durante è dopu à u terrimotu, İmamoğlu hà elencu l'opere pianificate in seguitu: "I ponti è i viaducti seranu pronti per u disastru in 2 anni per assicurà ininterrotta. trasportu durante è dopu à u terrimotu. In casu di disastru, e risorse d'acqua sotterranee chì ponu esse necessarie in e zone di assemblea o di rifugiu seranu pianificate in 6 mesi per serve à a ghjente di Istanbul.

Determinendu a struttura idrogeologica di Istanbul in dettagliu in 6 mesi, serà assicurata a prutezzione di e risorse d'acqua sotterranea è a definizione di misure relative à possibili scenarii di cambiamentu climaticu. Cù a determinazione di e zone naturali di almacenamentu di l'acqua sotterranea è a determinazione di u putenziale geotermale di Istanbul in generale, l'usu multifunzionale è efficace di queste zone serà ottenutu in 6 mesi.

"ATTENZIONE À PERICOLU TSUNAMI"

Informendu chì urganizeranu un "Atelier di Terremotu" in Novembre cù a participazione di tutti i stakeholder, İmamoğlu hà dettu: "In questu modu, spiegheremu a nostra roadmap è arricchiscemu a nostra roadmap inseme". Dichjarà chì tutti i dati scientifichi riguardanti un eventuale terremotu chì pò accade in Istanbul seranu trasferiti à IMM in modu rapidu, efficace è affidabile in 1 annu, İmamoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à u periculu di tsunami: "Tutte i dati scientifichi riguardanti un pussibule tsunami in Istanbul serà furnitu rapidamente, serà trasferitu à IMM in modu efficace è affidabile in 1 annu. Inoltre, in quantu à u tsunami; In 6 mesi, hè destinatu à aumentà a cuscenza è a cuscenza in relazione à l'analisi di periculu di tsunami è di risicu in i distretti, è di aumentà a so capacità di pruduce è implementà prughjetti in modu cumunu è individuali.

"Avemu travagliendu annantu à u sistema di avvisu precoce"

Enfatizendu chì stanu travagliendu nantu à u "Sistema d'Avvisu Precoce è Risposta à l'Emergenza di Terremotu", İmamoğlu hà dettu: "Cù u sistema d'allerta precoce, cù l'avvisu precoce per esse ricevutu 5-7 seconde prima di a riflessione di u terrimotu, hè pussibule turnà. fora di i sistemi periculosi cum'è u gasu naturale è l'electricità; Serà assicuratu chì misure urgenti cum'è piantà i sistemi ferroviari seranu pigliate. Dichjarà chì ùn ignoranu micca u periculu di frana in a cità, İmamoğlu hà dettu: "Detezzione di e zone di periculu di frana in diverse zone in tutta a pruvincia, determinazione di pussibulità di salvezza di a vita di l'edificazione è creazione di una basa per i prucessi di pianificazione / investimentu, trasferimentu di rapporti è carte di i lochi cù u periculu di emergenza per l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti. Serà cumpletu in un mesi. Per creà libretti di periculu di frana basatu in u distrittu, a sensibilizazione è a sensibilizazione di u periculu di frana in i distretti, è aumentà a capacità di pruduce è implementà prughjetti cumuni è individuali seranu compie in 6 mesi.

"A ZONE TEMPORANEA DI TIRO PUÒ ESSERE UTILIZZATA FINO A 2 ANNI"

In riferimentu à e zone di assemblea, İmamoğlu hà dettu: "E zone di assemblea di disastru sò spazii sicuri chì e persone anu bisognu à ghjunghje immediatamente durante è dopu u disastru è chì ùn portanu micca risicu di disastru. Permette à i sopravviventi di disastru per superà u grande scossa ch'elli anu sperimentatu, per prufittà di i servizii basi di salute è alimentazione, per scuntrà o cumunicà cù i so parenti; Quessi sò i zoni chì sò determinati à esse à una distanza massima di 500 metri da un edifiziu è seranu utilizati in 24 ore dopu à u disastru. Dopu à l'ora di 24, e vittime di disastru chì necessitanu rifuggiu seranu evacuate in spazii di rifugiu tempuranee. I rifugi pruvisorii sò suluzioni di alloghju à cortu è longu tempu in u quadru di e so capacità è pussibulità. Per chì quelli affettati da u disastru cuntinueghjanu a so vita, prima i bisogni di refuggiu più basi sò soddisfatti, è dopu sò furnite e cundizioni di l'alloghju à longu andà; Quessi sò spazii di alloghju tempurane induve sò furnite strutture basiche per manghjà / beie, nutrizione, assistenza medica è assistenza. Hè destinatu à assicurà a ricuperazione rapida di a sucetà dopu à u disastru, à offre una vita dignificata chì prutege a privacy, è à creà spazii sicuri, sani è vivibili per quelli chì anu bisognu di rifuggiu. Questi spazii sò cunsiderati cum'è spazii chì ponu esse utilizati da 72 ore à 2 anni, secondu a so capacità è pussibulità.

"Preparemu 859 ZONE DI REUNIONI"

Enfatizendu chì anu preparatu 859 spazii di assemblea, İmamoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à questu sughjettu: "Coordinazione cù AFAD è informà i muhtars in i primi 6 mesi in a determinazione di e zone di assemblea di ogni edifiziu è i corridori di evacuazione chì daranu accessu à sti zoni, cusì chì i citadini sò pronti prima, durante è dopu à u disastru, i corridori di evacuazione seranu spartuti cù i citadini è e carte di manu seranu preparati. L'annunzii di serviziu publicu è l'applicazioni mobili seranu preparati in 1 annu. In quantu à l'Abitazioni Temporanee; Per risponde à i bisogni di rifugiu post-disastru di circa 3 milioni di persone, l'applicazione "Zeytinburnu / Topkapı Earthquake Park Application" serà realizata in i primi 3 mesi, "Ataşehir / Anatepe Earthquake Park Application" in 6 mesi, coordinazione cù AFAD in 1 annu, Infurmà i Capi è sparte i corridori di evacuazione GBA determinati cù i citadini, In 2 anni, determinazione di a capacità di l'infrastruttura, cuntenituri per e zone chì ùn ponu micca accede in casu di disastru, spitali di campu, kits d'emergenza seranu furniti. I "Parchi di Terremoti" da esse stabiliti da i dui lati seranu ancu aduprati per a furmazione è l'attività di coordinazione pre-disastru, è a cuscenza di i parchi è di l'Istanbuliti serà aumentata ".

"U CONCEPTU DI VOLUNTARI DI DISASTRU SERA Sviluppatu"

Enfatizendu chì svilupperanu u cuncettu di "Vuluntarii di Disastru" in u scopu di u prughjettu "Educazione Focused in Disaster è Capacity Building", İmamoğlu hà dettu: "In 954 quartieri chì anu a furmazione per eseguisce intervenzioni d'emergenza in casu di un eventuale disastru, 5. Voluntarii di disastru custituiti da almenu persone 5000, unu di i quali hè u capu di quartiere, seranu recrutati per 6 mesi. I materiali di risposta di basa è e forniture chì i Voluntarii di Disastru anu bisognu seranu guardati in l'uffizii di i capi. A distribuzione di u travagliu di i stakeholder serà determinata in 6 mesi per furnisce ogni tipu di supportu logisticu in u settore privatu in coordinazione cù u settore publicu prima, durante è dopu à u disastru, a logistica è a coordinazione seranu furnite in 1 annu, è un "Piano d'Azzione di Disastru" serà preparatu in 2 anni. Inoltre, ottenendu u sustegnu da u settore privatu in i Parchi di Terremoti, i metudi è i mudelli di rinfurzà i terremoti seranu applicati è presentati à i Istanbuliti.

"Avemu ghjuntu à un grande audience"

Enfatizendu chì si preoccupanu di ghjunghje à i citadini nantu à Internet, İmamoğlu hà dettu: "I travaglii realizati in 1 annu seranu dispunibili à un publicu più largu cù un cuntenutu più precisu è comprensibile. A sensibilizazione è u livellu di cuscenza di e zone di travagliu serà aumentatu. L'accessu di i stakeholder à l'infurmazioni serà acceleratu è efficiente, grazia à u portale web-based induve tutte e dati geoscientificu pruduciutu in IMM ponu esse spartuti cù unità IMM pertinenti è stakeholder. In 3 anni, un totale di 2 "Centri di Formazione à i Disastri" seranu messi in pratica in i "Parchi di Terremoti" da esse custruiti da i lati europei è anatoliani per aumentà a sensibilizazione di tutti i citadini è di sensibilizà u so livellu. livellu più altu in XNUMX anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*