Pudemu ancu piglià u trenu da Haydarpaşa

Pudemu sempre piglià u trenu da Haydarpasa
Pudemu sempre piglià u trenu da Haydarpasa

Tutti i treni familiari cum'è Eastern Express, Başkent Express, Fatih Express è Kurtalan Express, chì sò stati in serviziu dapoi anni cù sette strade è quattru piattaforme, partenu da a Stazione Haydarpaşa per parechji anni. Sti ferrovie cunvinziunali pudianu esse cunsirvatu, a cunnessione di l'Anatolia cù a ferrovia ùn pudia esse rotta.

Ekrem İmamoğluSubitu dopu à l'elezzioni di a Presidenza IMM vince per a seconda volta, aghju dettu: "Da avà, fighjuleremu a lotta di u statu unicu è i so dispositi contr'à u lucale". Si passa.

In l'offerta aperta per i spazi vioti inutilizati è i magazzini di e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, l'affiliati IMM ùn sò micca stati invitati à a seconda tappa di negoziazione, anche se l'offerta era in duie tappe. Hezarfen Consulting Ltd., chì offre 300 mila lire in u primu stadiu. Sti. Hà compru u travagliu per 350 mila lire (Chì un bellu affare hè questu! Quantu sò, a figura diminuisce quandu u bargain hè fattu). Di sicuru, sottulinemu ancu chì u pruprietariu di a cumpagnia, l'ex impiegatu İBB Hüseyin Avni Önder, era u Direttore Generale di a Fundazione Archers per pocu tempu è a so vicinanza cù u Ministru di i Trasporti.

İmamoğlu hà dettu chì ùn rinuncerà micca à u travagliu è aduprà tutti i mezi legali. Hè veramente faciule per ellu. In questu paese, ancu una semplice offerta ùn pò esse fatta bè è senza dubbitu.

LOCALIZZA DI HAYDARPASA GARI

Cunsiderate u locu di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. À u puntu di partenza di l'entrata miridiunali di u Bosforu è Kadıköyà l'estremità nordu di. A visibilità hè stupente. A siluette chì vede finu à u Mari di Marmara, a Peninsula Storica è Karaköy hè magnifica. Cunsiderendu chì l'area di Yeldeğirmeni s'hè allargata à quellu latu è l'area hè stata trasfurmata cù centri d'arte è caffè, pò ancu esse u trigger per a zona per esse equipata di residenze di lussu è posti di travagliu.

Prima, hè statu dettu chì a stazione ùn serà micca aduprata per dui anni nantu à i terreni di a linea di treni d'alta velocità (YHT) è serà restaurata intantu. Una stazione casuale, pruvisoria hè stata custruita in Pendik. In seguitu, a linea hè stata allargata à Söğütlüçeşme. A stazione hè sempre disfunzionale. Tuttavia, tutti i treni familiari cum'è Eastern Express, Başkent Express, Fatih Express, Kurtalan Express, chì sò stati in serviziu per anni cù sette strade è quattru piattaforme, sò partiti da quì per parechji anni. Sti ferrovie cunvinziunali pudianu esse cunsirvatu, a cunnessione di l'Anatolia cù a ferrovia ùn pudia esse rotta.

Dopu qualchì tempu, si dicia chì a stazione serà un hotel, una marina serà custruita induve e navi di cruciera ponu attraccate, è i grattacieli, i posti di travagliu è e residenze seranu eretti nantu à sta terra preziosa; L'uppusizione suciale hà impeditu questu. Scusate, aghju da dì "per avà".

A risturazione di a stazione ùn hè micca stata cumpletamente finita è tuttu questu tempu, ùn hè micca stata rimessa in usu cum'è stazione cum'è prumessu. Invece, avemu intesu chì i spazii vioti difunti seranu (saranu) aperti à u publicu cum'è spaziu di l'avvenimenti. Ancu s'ellu pare più currettu di trasfirià u dirittu di usu di a terra di una istituzione publica (TCDD) à un'altra istituzione publica (IMM) invece di una cumpagnia dubbiosa, sta offerta hè un colpu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpasa, a so storia è ciò chì significa. per stu paese.

AVAMU SPIRIMENTU U SIMILI nanzu ?

Hè statu dettu chì u Centru Culturale Atatürk (AKM) seria demolitu è ​​un centru culturale in stile baroccu serà custruitu in u so locu perchè ùn era micca resistente à u terrimotu. Hè stata evacuata è lasciata à putreri, dicendu ch'ella seria rinfurzata di novu è chì i so prughjetti sò stati preparati nantu à l'obiezioni. Eventualmente, a cungiuntura pulitica hà cambiatu, u travagliu hè statu datu à u figliolu di Hayati Tabanlıoğlu, l'architettu di l'edifiziu, uni pochi d'imaghjini muderni sò stati servuti è l'edifiziu hè statu demolitu. Nimu sà ciò chì succede avà.

in Beşiktaş, Kadıköy Quandu scende da u battellu, ogni volta chì vecu l'anzianu magazzinu di tabacco cunvertitu in un hotel stellatu, u mo core dulore. Mi sentu chì ciò chì hè u mio hè statu purtatu, arrubatu.

O u metrobus ? "Hè statu dettu chì era fattu urgente è temporaneamente. Oghje, hè diventatu in un infernu chì viola a dignità umana, induve a ghjente hè trasportata da stacking, appiccicata nantu à piattaforme strette è cavalcate. U destinu di l'autobus, chì sò stati orgogliosi compru da l'Olanda, ma ùn viaghjanu micca nantu à e strade in pendenza di Istanbul, ùn hè micca chjaru.

Un ultimu core, pudemu chjamà Narmanlı Han u statu attuale di u vechju Narmanlı Han?

FERROVIA O AUTOSTRADA ?

A mappa sottu mostra a reta di ferrovia ereditata da l'Imperu Ottumanu è cunnessa trà l'altri finu à l'anni 1950. U scopu era di creà un mercatu domesticu cù una reta ferroviaria integrata è di apre à u mercatu mundiale grazia à i porti. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa era (era) a stazione induve ogni puntu di l'Anatolia ghjunghje à Istanbul, o se pensate l'altru, induve Istanbul si sparghje à ogni puntu di l'Anatolia.

Sta pulitica hè stata lasciata in l'anni 1950 in Turchia, chì era priva di oliu è energia, è i simboli di mudernizazione eranu autostrade, strade doppie è automobile in tuttu u paese. Oghje, cuntinuemu à implementà e pulitiche chì mettenu u paese in un collu di l'energia 70 anni fà.

A mappa sopra (scusate, ùn aghju micca pussutu truvà a fonte) paraguna a situazione attuale di e rete ferroviaria in Europa è Turchia. Ogni cità hà stazioni di treni chì datanu di u 19u seculu o cuntimpuraniu. Ogni stazione hè a porta di a cità. Ancu s'elli sò vechji, ùn sò micca chjamati "ùn sò più funziunali", sò integrati in a nova reta ferroviaria.

A STAZIONE DI HAYDARPASA DEVERE RESTE COME STAZIONE

Ancu s'ellu AKP Construction Empire pare avè fattu assai per u trasportu in l'ultimi anni 18, cum'è e strade doppie, YHT, Marmaray, metrobus, metro, questi ùn puderanu micca esse assuciati cù l'altri. Ùn negu micca a cunvenzione chì portanu, ma scale, autobus di cunnessione, strani tunnel stretti quandu si scendenu è scendenu ùn significanu micca mudernizazione. Cum'è i rimoduli di maquillaje cattivi ùn sò micca restaurazioni.

Hè tuttu una questione di priorità. Se vulemu cunsiderà u sistema di trasportu di Istanbul cù criteri diversi, pudemu viaghjà umanamente è ancu aduprà a stazione Haydarpaşa cum'è stazione.

Spergu chì stu doppiu sbagliu pò esse rigulari.

Quale hè HAKKI YIRRTICI ?

Hakkı Yırtici hè graduatu da a Facultà di Architettura di l'Università Tecnica di Istanbul è hà finitu i so studii di maestru è di dutturatu in a stessa università. U so libru, Organizazione Spaziale di u Capitalismu Cuntempuraneu, hè statu publicatu da Bilgi University Press in u 2005. Yırıcı fucalizza nantu à i campi di putere, spaziu, lingua è psicoanalisi; Da cunferenze nantu à a ripruduzzione di u putere è u spaziu, a mudernizazione è e pratiche di a vita di ogni ghjornu, u cinema è l'analisi di u spaziu, è a storia di a mudernizazione urbana.

source: muru di ghjurnale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*