Şahin Trova Soluzioni à i Prublemi Rapidamente!

Şahin hà trovu immediatamente una suluzione à i prublemi
Şahin hà trovu immediatamente una suluzione à i prublemi

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, si n'andò à u Distrittu Cemal Gürsel di u Distrittu Şahinbey è u Distrettu Turan Emeksiz cum'è parte di e visite di u quartiere. Ascoltendu e lagnanze di i citadini, Şahin hà valutatu a dumanda di trasferimentu di e fermate di l'autobus in una strada superiore per apre u trafficu bloccatu per via di a folla nantu à a strada di u mercatu in Turan Emeksiz Mahallesi, è hà ricevutu infurmazioni da i cunduttori di l'autobus. .

U presidente Şahin, chì ùn hà mai rottu i so ligami cù u publicu, hà cuntinuatu e so visite à u quartieru senza una pausa. Şahin, chì hà iniziatu u so travagliu in u Distrittu Cemal Gürsel, hà visitatu Aziz Gürler, u capu di u quartiere, in l'uffiziu di u capu, è hà amparatu nantu à e carenze di u quartiere da u capu. Muhtar Gürler hà nutatu chì ùn anu micca avutu prublemi in u vicinatu da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, è chì e so richieste più chjuche sò state cumprite da a municipalità.

Şahin, chì hà prumessu di migliurà a regione à i citadini chì volenu migliurà a cattiva maghjina in a regione per via di u trasferimentu di u mercatu di pollame in u quartiere in una zona vicinu à i giardini di hobby, hà dettu chì anu da travaglià inseme cù a municipalità di Şahinbey. nantu à u sughjettu.

U capu, chì hà pigliatu una foto cù u presidente per commemorate u ghjornu, hà ringraziatu u presidente Fatma Şahin per a so sensibilità è hà datu fiori.

A seconda tappa di e visite di u quartiere; U presidente Şahin, chì hà scontru cù u capu Mehmet Yıldız à u Capu di u Quartiere Turan Emeksiz, ascoltò i prublemi di u quartieru da u capu. U sindaco, chì hà pigliatu nota di i desideri di i residenti di u quartiere, hà prumessu di fà i studii necessarii in cooperazione cù a Municipalità di Şahinbey per eliminà u prublema di gas naturale di u quartiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*