Storia di a Stazione Haydarpaşa, Storia di Custruzzione è Tomba Haydar Baba

A storia di a custruzzione storica di Haydarpasa gari è a Tomba di Haydar Baba
A storia di a custruzzione storica di Haydarpasa gari è a Tomba di Haydar Baba

A custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata iniziata in u 1906 da u II. Hè stata principiata durante u regnu di Abdülhamit è hè stata cumpletata in u 1908 è messa in serviziu. A stazione custruita da una cumpagnia tedesca, III. Hè statu chjamatu dopu à Haydar Pasha, unu di i pascià di Selim. U scopu di a so custruzzione hè pensatu per esse u puntu di partenza di a linea ferroviaria Istanbul-Baghdad. In l'ultimi ghjorni di l'Imperu Ottumanu, i servizii di ferrovia Hejaz sò stati cuminciati. Hè a stazione principale di a Republica di Turchia State Railways. Hà ancu un postu impurtante in u trasportu urbanu cù i so servizii di linea suburbana.

Storia di a stazione di Haydarpasa

A custruzzione di a Stazione di Haydarpaşa hè stata cuminciata u 30 di maghju di u 1906. Hè stata principiata durante u regnu di Abdülhamit. A stazione, chì hè stata cuminciata à esse custruita in u 1906, hè stata finita u 19 d'aostu di u 1908 è messa in serviziu. A stazione di Haydarpaşa, chì hè stata custruita da una sucietà tedesca chjamata Anadolu Bağdat, si trova in e strutture per u scaricamentu è a carica di merchenzie cummirciali in i vagoni chì venenu da Anatolia o andendu in Anatolia.

U prughjettu preparatu da Helmuth Cuno è Otto Ritter hè ghjuntu in effettu, è i scalpelli italiani è tedeschi sò stati utilizati durante l'implementazione di u prugettu. A causa di u grande focu in u 1917, una gran parte di a stazione hè stata dannata. Dopu stu dannu, hè stata riparata è ripigliò a so forma attuale. In u 1979, l'effettu di l'aria calda hà causatu danni à i vitrali di piombo per via di l'esplosione chì hè accaduta in u risultatu di a coliszione di un cisterna è una nave fora di a costa di Haydarpaşa. U 28 di nuvembre di u 2010, u tettu di a Stazione Haydarpaşa s'hè colapsatu per via di u focu chì hà scoppiatu nantu à u tettu di a Stazione di Haydarpaşa è u quartu pianu di l'edificiu hè diventatu inutilizabile.

L'architettura di a stazione di Haydarpasa

L'edificiu di a stazione, chì hè u locu induve a maiò parte di e persone chì viaghjanu prima scontranu cù Istanbul è quella vista magnifica, hè in realtà un esempiu classicu di l'architettura tedesca. Quandu si vede da una vista d'uccelli, l'edifiziu hè in forma di una lettera "U" cù una gamba longa è una gamba corta nantu à l'altru. Dintra l'edifiziu, vale à dì, ind'è sti gammi curti è longu, ci sò stanze cù tetti grandi è alti.

I dui rami di i corridori in forma di "U" in quale si trovanu e camere sò in u latu di a terra. U spaziu restante à l'internu forma u cortile internu. L'edifiziu hè custruitu annantu à 21 pile di legnu, ognuna di 100 metri di lunghezza. Queste pile sò stati guidati cù a tecnulugia di u principiu di l'anni 1900, vale à dì cù un martellu di vapore. A struttura principale di l'edifiziu s'alza nantu à a griglia di pile pusata nantu à sti pilastri.

Ancu in un terremotu severu, l'edificiu di a stazione, chì hè statu custruitu assai solidu, hè pocu prubabile di esse danatu. U tettu di l'edifiziu hè di legnu è fattu in forma di "tettu ripida", un stile assai spessu usatu in l'architettura tedesca classica.

Incendii è Esplosioni in a Stazione Haydarpaşa

Forse unu di i ricordi più impressiunanti, ma sfurtunatamenti cattivi in ​​a storia di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, hè u sabotamentu urganizatu da una spia britannica u 6 di settembre di u 1917. In u risultatu di u sabotage di a spia britannica mentre caricava munizioni à i carri in attesa cù gru; E munizioni cullucate in l'edificiu, aspittendu à a stazione è in i treni per entra in a stazione splutavanu è un focu senza precedente hà iniziatu. Centinaie di suldati nantu à i treni anu patitu ancu assai danni da questa splusione è u focu. Ancu l'intensità di l'esplosione. Kadıköy Si dice chì i finestri di e case in Selimiye è Selimiye sò stati rotti.

U 15 di nuvembre di u 1979, ghjustu fora di a stazione, a cisterna di carburante rumana "Independanta" hà sbulicatu, sfondendu i finestri di l'edificiu è i vitrali storici di culore.

U focu chì hà scoppitu nantu à u tettu di a storica stazione di treni Haydarpaşa u 28.11.2010 versu l'ora 15.30 avia distruttu cumplettamente u tettu di a stazione. Hè statu dichjaratu chì a causa di u focu, chì hè stata cuntrullata in l'ora di 1 è dopu sguassata completamente, era a rinuvazione di u tettu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Stazione di Haydarpaşa da u passatu à u presente

Stu magnificu edifiziu, chì era cuminciatu à esse custruitu u 30 di maghju di u 1906, hè statu fattu da dui architetti tedeschi. A custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata finita in u 500 per via di dui anni di travagliu cù u travagliu simultaneo di circa 1908 scalpelli italiani. I petri di granitu rosa chjaru di stu magnificu edifiziu, chì hè statu messu in serviziu u 1908 di maghju 19, sò stati purtati da Hereke. A stazione di Haydarpaşa hà pigliatu u so nome da Haydar Pasha, chì hà cuntribuitu à a custruzzione di Selimiye Barracks. Sultan III. Selim hà cunsideratu apprupriatu à chjamà stu distrittu è u circondu Haydarpaşa cum'è un gestu à Haydar Pasha, chì hà fattu u so megliu durante a custruzzione di a caserma chì porta u so nome. In seguitu, cù l'espansione di a reta ferroviaria è u so prugressu in Anatolia, l'impurtanza di a stazione hè cresciuta, a stazione di Haydarpaşa si sparghje nantu à una superficie di 3 mila 836 metri quadrati in totale. A più cunnisciuta di e partenze express da quì; Eastern Express, Fatih Express, Başkent Express, Kurtalan Express.

Architettura interna è esterna di a stazione ferroviaria di Haydarpaşa

A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hà una architettura unica, cum'è e persone chì sò state presentate in parechji filmi turchi finu à oghje, chì anu vistu assai riunioni, parechje separazioni, è chì anu vistu a magnifica vista di Istanbul da quì per a prima volta, sanu assai bè. L'edifiziu porta esempi di l'architettura tedesca classica è da una vista d'uccello, una gamba hè corta è l'altra longa. Per questu causa, ci sò stanze grandi è alti tetti in u bastimentu. Questa maghjina spiega un pocu u splendore di Haydarpaşa. In u passatu, i brodi artighjanali è l'opere d'arti adornanu sti soffitti, ma più tardi sti travaglii sò stati stuccati. Attualmente, pudemu vede sti travaglii di ricami a manu in una sola stanza. custruzzione; Hè stata custruita nantu à 21 pile di legnu, ognuna di 100 metri di lunghezza. U rivestimentu di a facciata di petra Lefke-Osmaneli hè aduprata à a terra aperta è à i piani di mezzanine di l'edificiu. I finestri di a stazione sò di lignu è rettangulari, cù culonni ornamentali rettangulari trà i finestri. Nant'à i lati di u mare di l'edifiziu, ci sò turri circulari chì si strinsenu da a basa à u tettu, chì coincidenu cù e duie estremità di u bastimentu.

Opere di Restaurazione di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa

Dopu à e duie terribili splusioni è incendi chì anu accadutu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa u 6 di settembre di u 1917 è u 15 di nuvembre di u 1979, hè stata riparata da u Guvernu Republicanu, chì hà pigliatu u funziunamentu di e ferrovie, à a cundizione di priservà u vechju statu, è fendu diversi arrangiamenti, hà pigliatu a so forma attuale. L'ornamenti è l'opere d'arti à l'esternu di l'edifiziu anu cuminciatu à sparisce cù i rivestimenti in decadenza di a stazione, chì hè stata vistu da u 1908, quandu hè stata messa in serviziu, per via di a pioggia, l'inundazioni è a fuliggine causata da i battelli. . Una restaurazione maiò hè stata fatta in u 1976 per prevene più danni à u bastimentu. Oghje, u travagliu di risturazione cuntinueghja.

Tomba à a stazione di trenu Haydarpaşa

Tomba à a stazione di trenu Haydarpasa
Tomba à a stazione di Haydarpasa

Haydar Baba Tomb hè una tomba chì u misteru hè parlatu, ammucciatu trà i binari di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. Ci hè statu dibattitu per anni annantu à a tomba da quale a stazione hè chjamata. A tomba hà una storia assai interessante è hè una situazione tradiziunale. Ascoltate a storia narrata di Haydar Baba Tomb da noi. Pocu dopu à l'anni quandu a stazione hè stata messa in serviziu, ma circa 100 anni fà, u capu di u muvimentu di a stazione di trenu vole chì a via di u trenu passa induve si trova a tomba, è cumencia à travaglià cù una squadra per questu. Sicondu ciò chì hè statu dettu; Haydar Pasha, chì hà datu u nome di a stazione à u sognu di u capu di u muvimentu, entra in a notte quandu i travaglii sò cuminciati. In u sognu, dice à u capu di l'operazione: "Ùn disturbate micca". Indipendentemente da stu sognu, u capu di u muvimentu cuntinueghja à travaglià cù l'ingegneri. Haydar Pasha, chì ellu vede di novu in u so sognu, strangula u capu di l'operazione è dice dinò a stessa cosa. Influenzatu da stu sognu inquietante, u supervisore di u muvimentu ferma u travagliu. A via di u trenu, chì hè prevista per esse custruitu dopu, passa da i dui lati di a tomba. Cusì, Haydar Baba Tomb hè sempre visitatu oghje, dividendu a ferrovia in dui. Cum'è un dettagliu interessante è bellu, si dice sempre chì tutti i cunduttori è u persunale di u trenu si fermanu è pricà per un viaghju sicuru prima di lascià.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*