I travaglii di cambiamentu è trasfurmazioni sò cuminciati annantu à Altınkayisi Boulevard

I travaglii di trasfurmazioni di u scambiu di u boulevard Altinkayisi cuminciaru
I travaglii di trasfurmazioni di u scambiu di u boulevard Altinkayisi cuminciaru

A Municipalità Metropolitana di Malatya hà realizatu travaglii di cambiamentu, trasfurmazione è rinnuvamentu nantu à Altın Kayısı Boulevard, chì hè u più largu boulevard di Malatya, chì cunnetta Tecde à a junction Masti.

A Municipalità Metropolitana, chì prima facia 3.3 chilometri di Altın Apricot Boulevard, chì hè 50 chilometri di lunghezza è 1.1 metri di larghezza, un locu abitabile, hà iniziatu i travaglii di asfaltamentu nantu à i restanti 2.2 chilometri.

U sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan hà fattu osservazioni nantu à Altın Apricot Boulevard è hà fattu dichjarazioni nantu à i travaglii da fà. U Segretariu Generale diputatu Latif Okyay è alcuni capi di dipartimentu è di filiali anu accumpagnatu a tour.

Mehmet Mert, Capu di u Dipartimentu di Costruzione di Strada è Coordinazione di l'Infrastrutture, hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à travaglià in Altın Apricot Boulevard, una di e strade più usate in Malatya in quantu à a circulazione di i veiculi da u ghjornu chì hè stata aperta, è hà dettu: anu pianificatu una strada di 2.2 corsie, 3 andendu è 3 venenu, in a seccione di 3 chilometri. Attualmente facemu a posa di pmt prima di l'asfaltu. Apriremu u nostru modu à u trafficu in 15 ghjorni ", disse.

Gürkan: U nostru boulevard averà un aspettu ancu più bellu dopu à i travaglii di paisaghjolu

Spieghendu chì anu cuminciatu à travaglià per fà Altın Apricot Boulevard degnu di Malatya, u sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan hà dettu: "Avemu pianificatu e strade di u nostru boulevard cum'è 3 round è 3 arrivi. Cumpiteremu i travaglii di asfaltu quì in pocu di 15 ghjorni. Semu sensibili nantu à u principiu di u travagliu è u tempu di cuncludi. Siccomu ùn vulemu chì i nostri citadini sianu affettati negativamente da queste attività, simu sensibili à sta questione. I travaglii di marciapiedi, illuminazione, paisaghjistu è mediane seranu iniziati in un futuru vicinu. Travagliemu à plantà arburi chì ùn anu micca bisognu di assai acqua in u nostru rifugiu cintrali. Cù i travaglii di paisaghjistu, u nostru boulevard hà da esse più bellu aspettu.

Quandu tutti i travaglii stradali in questa zona sò finiti, i nostri citadini seranu assai còmode.

Enfatizendu chì Altın Apricot Boulevard serà cumminatu cù Saraybosna Avenue è cunnessu à Fahri Kayahan Boulevard, u sindaco Gürkan hà dettu: "U nostru boulevard si unisce à Mıhlıdut Avenue. Avemu custruitu una bella intersezzione à a junzione di e strade Altınkayisi-Güngör-Mıhlıdut per fà u flussu di trafficu più sanu. L'assi più grande di sta regione, Altın Apricot, si unisce à a Strada Saraybosna chì avemu apertu à punente, è averemu una nova strada in a direzzione est-ovest. Questu alleviarà u trafficu urbanu à u latu punente di a strada di u circondu. U nostru boulevard hè ancu una di e cunnessione principali di a strada di u Belt Sud. Quandu tutti i travaglii stradali in questa zona sò finiti, i nostri citadini seranu assai còmode ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*