BALOSB Svilupperà micca solu Balıkesir, ma a Regione

balosb hà da sviluppà micca solu Balikesir, ma ancu a regione
balosb hà da sviluppà micca solu Balikesir, ma ancu a regione

A 21ª tappa di e riunioni di a mente cumuna era a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir. Şeref Oğuz hà moderatu a riunione, chì hè stata in partenariatu cù Turkishtime è Halkbank. Stabbilita in u 1977, BALOSB ghjoca un rolu attivu in l'ecunumia regiunale cù un totale di 110 fabbriche è quasi 13 123 impiegati, cumprese 9 fabbriche chì sò sempre in produzzione, è ancu XNUMX fabbriche chì sò in a fase di prughjettu è di custruzzione.

I 21e "Incontri di Mente Cumunu" tenuti da Turkishtime è Halkbank in zoni industriali organizzati sò stati tenuti in a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir (BALOSB). In a riunione moderata da u ghjurnalistu Şeref Oğuz, i putenziali, i prublemi è e misure da piglià l'industriali di Balıkesir è BALOSB sò stati discututi.

À a Reunione di a Mente Cumuna; Şeref Oğuz (Turkishtime Meeting Moderator), Mehmet Volkan Sayım Halkbank Head of SME Marketing 1 Department, Hasan Ali Eğinlioğlu (BALOSB YKB V./ Eğinlioğlu Group YKB), Alper Akça (İşbir Elektrik R&D Manager), Barış Sağlam (Milan Wood Coating YKB) , Ferudun Çelik (Fer-Çelik Ambalaj YKB), Gökhan Ünlü (Dericioğulları Building Materials GM), Gürsel Otegengil (Isbir Synthetic Weaving GM V.), Hüseyin Bekki (Beksan Nail Wire Machine YKB), Hüseyin Finishis (Tım ve. Machinery YKB), Kaan İhsan Sarıbekir (Sarıbekir Ambalaj Chief Executive Officer), Sami Ünal (Kalekim Chemicals, Balıkesir Operations Manager), Selçuk Savaş (Savaşlar Tesisat YKB), Sinan Yırcalı (Balıkesir Ecomechanical YKU), Yassinner Çgyar. Pruduttu Gn. Md.), Yılmaz Sarıhan (Anar Metal YKB), Mehmet Ali Aşuk (Industrial and Tech. Direzzione Provinciale), Gökhan Sümer (Halkbank Balıkesir Dept. Coor.), Mesut Eray BALOSB Dept. Md.), Koray Urgun (Balıkesir 2nd OIZ Md.) è Filiz Özkan (Turkishtime YKB).

Situatu in u centru di e regioni di l'Egeu è di Marmara, chì sò a locomotiva di l'ecunumia è u cummerciu di Turchia, Balıkesir hè stata affettata positivamente da l'investimenti di trasportu publicu in u periodu recente, aumentendu cusì l'interessu di l'investitore in a cità. I prughjetti di l'autostrada Istanbul - Izmir è u 1915 Çanakkale Bosphorus Bridge; Hà fattu Balıkesir a cità più impurtante di l'anellu cummerciale di Marmara.

BALOSB cresce in cima cù l'aumentu di l'opportunità di trasportu!

U 570 per centu di l'area attuale di 99 ettari di BALOSB hè aduprata da e cumpagnie participanti è ùn ci sò micca parcelle vacanti à u puntu attuale. Per quessa, i travaglii di espansione supplementari sò stati iniziati in Balıkesir OIZ. À a fine di u prucessu di allargamentu, 570 ettari di terra nova serà aghjuntu à i 776 ettari esistenti, è a larghezza di a regione cresce à 1.346 ettari. Cusì; A causa di a saturazione industriale è i costi d'investimentu eccessivu in e pruvince vicine cum'è Gebze, Kocaeli è Bursa, una zona industriale sufficiente serà creata per i novi participanti chì pensanu à fabricà per BALOSB. Cù a fine di u prucessu, l'impieghi tutali in l'OIZ cresce à circa 30 mila persone. L'espansione di Balıkesir OIZ affetterà ancu tutti l'industriali in Marmara è l'Egeu è a forza di travagliu chì vive in queste regioni.

Balıkesir OSB face a so differenza cù i servizii chì offre à i so participanti. Fornendu energia ininterrotta è sicura cù a so propria facilità di switchgear 162,5 MVA, BALOSB cuntinueghja à serve à i so participanti cù u so stabilimentu di trattamentu di l'acqua residuale cù una capacità di 3.300 m3 / ghjornu. In cunsiderà i novi fabbriche chì venenu à e zone di espansione, u prughjettu di una nova pianta di trattamentu cù una capacità di 10.000 3 mXNUMX / ghjornu hè statu mandatu à u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

Un Centru di Formazione Prufessionale è Tecnica hè statu ancu stabilitu in a regione per risponde à i bisogni di u persunale qualificatu di e fabbriche. U centru sia risponde à i bisogni di l'attellu di i studienti di l'OIZ Vocational and Technical Anatolian High School è serve cum'è Centru di Qualificazione è Certificazione Vocazionale cù i so cinque attelli è cinque aule. I figlioli di u persunale femminile chì travaglianu in l'OIZ sò principarmenti accettati à u Centru Day Child Care cù una capacità di studienti 75, chì hè statu stabilitu in u scopu di a responsabilità suciale.

10 paràmetri chì portanu BALOSB in u futuru

À a riunione, un cunsensu hè statu righjuntu nantu à i seguenti parametri 10, cù a participazione di l'industriali regiunale, per chì Balıkesir OIZ diventerà un forte attore in e cundizioni di cumpetizione globale in rapida evoluzione è palesanu i so putenziali.

1. L'industriale di Balıkesir aspetta u portu di Bandırma

L'industriali di Balıkesir utilizanu u portu Aliağa in İzmir o u portu Ambarlı in Istanbul per l'esportazioni. Questu significa un costu supplementu è perdita di tempu. U portu di Bandırma hè attualmente in serviziu, ma ùn hè micca dispunibule per u trasportu di container. Se i travaglii necessarii sò realizati in u portu, a manu di l'industriali in a regione serà rinfurzata in a cumpetizione. Perchè u portu di Bandırma hà caratteristiche assai adattati in quantu à u spaziu è a logistica.

2. Cuuperazione publica università-industria

Per assicurà a cuuperazione publica-università-industria, prima di tuttu, una cultura industriale muderna deve esse stabilita da tutti i partiti, è dopu ognunu deve piglià a rispunsabilità. Meccanismi chì implicanu tutti i partiti deve esse sviluppati, è questi miccanismi deve esse manteni in cundizione di travagliu in ogni mumentu. Ci riunitemu di tantu in tantu in u quadru di certe furmazioni, ma quandu a cuntinuità ùn hè assicurata, sinergia è suluzioni suffirenzi ùn ponu esse prudutte.

3. I costi d'investimentu deve esse ridutta

I prublemi cum'è i prezzi di a terra, l'investimenti di custruzzione, i costi di scavi è di l'infrastruttura stancanu l'industriali. E duie municipalità è altre istituzioni è urganisazioni anu bisognu di furnisce più comodità à l'imprese in OIZ in quantu à i so costi d'investimentu. Se i banche publichi ponu furnisce prestiti attraenti per i travaglii di custruzzione, cuntributi assai pusitivi seranu fatti à a crescita di l'industria. Soluzioni ponu esse truvate chì permettenu à l'industriale di dedicà più di u so capitale à l'investimenti in a tecnulugia, a produzzione è a R&D invece di trattà cun tali elementi di costu.

4. U prublema di u persunale qualificatu

U fornimentu di persunale qualificatu vene davanti à l'industriali cum'è un prublema quant'è l'infrastruttura è u prublema di l'alta energia à u puntu induve R&D o produzioni orientate à l'esportazione entranu in ghjocu. Ci vole à apre a strada per chì i licei prufessiunali si trovanu ind’u OIZ, i so curricula da esse preparati in cuurdinazione cù l’industriali, è l’industriali per esse i patroni di sti scoli. BALOSB hà pigliatu l'iniziativa in questu sensu.

5. L'integrazione logistica deve esse cumpletata

Cù u ponte Osmangazi è l'autostrada İzmir chì diventanu più forte, Balıkesir hè in strada per diventà una basa logistica. Tuttavia, l'integrazione logistica ùn hè ancu cumpleta. Logistics Village, chì hè statu stabilitu cù boni intenzioni, hà fiascatu à furnisce ciò chì era aspittatu da ellu. Tuttavia, u locu di Balıkesir cuntene caratteristiche assai forti. Balıkesir, chì hè u puntu di unione di e regioni di Marmara è di l'Egeu, hà un grande putenziale in questu sensu, ma l'integrazione logistica deve esse cumpletata rapidamente.

6. Sub-industria ùn hè micca abbastanza

L'industriali di Balıkesir stanu cunfruntendu difficultà in i prublemi di sub-industria è di serviziu di mantenimentu. L'industriali istituzionali in BALOSB ùn ponu micca truvà un livellu sufficente di sperienza è qualità in l'imprese sub-industriali chì li serve. Per questu mutivu, l'industriali anu da furnisce a maiò parte di e so bisogni cum'è u serviziu di mantenimentu, u serviziu di sub-industria è l'acquistu di parti da cità cum'è Istanbul. Ci hè bisognu di iniziative per creà l'infrastruttura per a subindustria in tutta a pruvincia.

7. U bisognu di novi mercati d'esportazione

A tensione pulitica trà l'USA è a Cina è i tassi extra imposti da l'USA nantu à i prudutti d'origine cinese creanu una opportunità per a Turchia. L'industriali di Balıkesir anu da vultà à u mercatu di i Stati Uniti per prumove i so prudutti è aumentà e so vendite. Nta l'ultimi anni, i paesi di l'Africa di u Nordu è l'India sò ancu diventati unu di i paesi impurtanti cù livelli di redditu crescente. Un gruppu di travagliu nantu à i novi mercati pò esse stabilitu in BALOSB.

8. I costi di l'energia deve esse ridutta

I costi di l'energia sò un prublema chì tutti l'industriali preoccupanu è soportanu i costi elevati. L'industriali paganu u prezzu più grande per ogni tipu di costi di energia in Turchia. U mondu passa per un periodu assai difficiule di guerri cummerciale. In un tali periodu, l'impurtanza di l'espurtazioni hè assai chjaru. Stu prublema, chì debilita a manu di l'esportatori in a cuncurrenza, deve avà esse superatu.

9. A legislazione R&D deve esse simplificata

In più di difficultà burocratiche in i prucessi di R&D, a legislazione hè ancu assai cumplessa, l'imprese ùn ponu micca capisce a terminologia di u statu. Una quantità di guide è prugrammi sò stati sviluppati per assicurà è documentà a cuntrollabilità di l'attività di R&D. Tuttavia, l'imprese anu da ingaghjate cunsultanti perchè ùn sò micca abbastanza in questu sensu. A simplificazione di a legislazione è a rende applicabile rinfurzà i studii di R&D.

10. Bisognu di l'alloghju

In quantu à l'abitazione, ci hè bisognu di residenze in i zoni vicinu à BALOSB, soprattuttu induve i travagliadori di collari blu ponu stallà. A regione Gaziosmanpaşa deve esse cumpletamente trasfurmata in trasfurmazioni urbane è preparata per quelli chì travaglianu cù prughjetti di l'abitazione cum'è TOKİ. Una tale trasfurmazioni creerà un momentu impurtante per risponde à i bisogni di u collu blu di BALOSB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*