Haydarpaşa hè un sanu, ùn pò esse sacrificatu à una offerta illegale

Haydarpasa hè un sanu, ùn pò micca esse sacrificatu à una offerta illegale.
Haydarpasa hè un sanu, ùn pò micca esse sacrificatu à una offerta illegale.

Dopu chì TCDD hà messu in licitazione alcune zone in l'area di a Stazione Haydarpaşa è Sirkeci è l'edificazioni nantu à elli per esse aduprate in attività culturali è artistiche, l'esclusione illegale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul da l'offerta hè stata protestata cù a participazione di i citadini sottu a dirigenza di Haydarpaşa Solidarity. , chì include u nostru sindicatu.

Cù a participazione di u presidente di a nostra Unione Hasan Bektaş, u Cunsigliu Esecutivu di a Filiale di Istanbul è i nostri membri, Haydarpaşa Solidarity è i citadini anu fattu una dichjarazione di stampa annantu à a riunione oghje (domenica 20 ottobre 2019) à 13.00 davanti à a Direzzione di Ricezione è Spedizione di Haydarpaşa ( Deniz Hotel Crossing) è à 13.30. Una marcia hè stata fatta in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa.

A dichjarazione di stampa fatta cù u banner "Haydarpaşa hè un sanu, ùn pò micca esse sacrificatu à una offerta illegale" hè stata letta da Esin Köymen, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TMMOB Camera di Architetti.

U nostru presidente Hasan Bektaş hà dettu in a so dichjarazione: "U Ministeru di i Trasporti hà fattu una dichjarazione è hà dettu chì a municipalità deve rinunzià. Ma a municipalità ùn si ritirò. L'offerta hè stata cunclusa à porte chjuse ghjovi, senza chjamà a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Sapemu chì sta offerta hè stata intervenuta da sopra. Vulete vede i motivi ? A parolla müteselsilen ùn hè stata aduprata, u so equivalente turcu hè statu scrittu invece. Ma a lancia ùn si mette in u saccu, si vede ciò chì passa. Fermeremu stu tender. U primu hè cun voi, u sicondu hè cù i ghjudici di Kartal Courthouse. "A ghjustizia serà servita". disse.

U comunicatu di stampa leghje hè u seguitu:

Caru Kadıköygenti di Üsküdar, genti di Maltepe, genti di Istanbul !

Alcune zone è edifizii nantu à i siti di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa è Sirkeci sò stati messi in affittu da TCDD per esse utilizati in "cusì-chiamati" avvenimenti culturali è artistici, è e cumpagnie di partenariatu IMM chì anu ghjuntu à a 2a sessione sò state eliminate da u offerta cù scuse fragili, senza mancu esse invitatu, è l'offerta hè stata mandata à l'indirizzu da a Fundazione Okçular. Hè stata data à Hezarfen Danışmanlık, a cumpagnia di u so ex manager.

Prima di tuttu, vulemu signalà chì; Stazioni Haydarpaşa è Sirkeci è i so backcourts sò un sanu. Ùn pò esse usatu, divisu, disassemblatu, affittatu, vendutu in ogni modu contru à a so funzione principale, u benefiziu publicu è l'usu.

U più impurtante, Haydarpaşa è Sirkeci Train Station, unu di l'elementi identitarii più impurtanti di Istanbul, sò assi chì simu obligati à purtà à e generazioni future priservendu a so impurtanza, integrità è funzione.

A prutezzione di sti beni impurtanti è l'utilizanu in cunfurmità cù e so funzioni primarie hè u duvere è a rispunsabilità di noi, urganisazioni sensibili è citadini, è ancu di l'amministrazioni pertinenti è l'istituzioni pubbliche, in particulare i cunsiglii di conservazione, i cumuni è u TCDD.

In a nostra cità, chì torna una volta in faccia cù a realità di u terrimotu; Hè un fattu chjaru è innegabile chì a Stazione Ferroviaria di Sirkeci, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, i porti, i molo è i zoni posteriori ghjucanu un rolu vitale in a logistica, a prestazione è l'evacuazione di i bisogni di a nostra cità, soprattuttu in quantu à a cunnessione cù u mare in casu d'una pussibulità. disastru.

In cunfurmità cù stu fattu chjaru è bisognu, a privatizazione à pezzi di sti lochi, chì deve esse subitu subitu in u serviziu publicu à piena capacità, per mezu di licitazioni in casa chì ùn anu micca validità legale, serà unu di i più grandi tradimenti à sta cità.

Inoltre; U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè cuscente di a rispunsabilità publica è di l'impurtanza vitale di a zona, hà pruvatu à impedisce à a Municipalità Metropolitana di Istanbul di participà à l'offerta da u principiu, è i funzionari di TCDD, chì anu fattu l'offerta per consegna à l'indirizzu chì u cumpratore hè statu determinatu da u principiu, una volta di novu avvistà publicamente u publicu è impediscenu di cumpiendu e so funzioni primarie.

Semu citadini sensibili, KadıköyCum'è citadini, residenti di Üsküdar, residenti di Maltepe è Istanbulites, dichjaremu una volta à TCDD pertinenti è ufficiali chì ùn seremu micca ingannati è chì ùn permetteremu micca "saccheghju è rentiers"; Esigemu chì l'offerta illegale sia annullata è e zone sò trasferite à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul à condizione chì saranu aduprate per i so scopi primari è publichi.

Ùn ci hè spaziu per qualsiasi ghjocu o inganni!

L'offerta di Haydarpaşa è Sirkeci deve esse annullata!

Campi; Duverebbe esse trasferitu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul à condizione chì sia utilizatu in cunfurmità cù i so scopi primari è publichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*