U persunale di GAZİULAŞ parlerà avà a lingua di i segni

U persunale di gaziulas parlerà avà in lingua di i segni
U persunale di gaziulas parlerà avà in lingua di i segni

A furmazione in lingua di i segni serà furnita à u persunale di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana in u scopu di l'attività di furmazione interna da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. A Municipalità Metropolitana sustenerà e persone sordi cù 750 impiegati in a furmazione, chì hà da scopu di assicurà l'adattazione di e persone sorditi à a vita suciale.

A municipalità metropolitana, chì porta studii in cunfurmità cù u slogan "Città senza barriere", hà cuminciatu à furnisce una furmazione in lingua di i segni à i so impiegati per cumunicà cù i sordi chì volenu andà da un locu à l'altru cù u trasportu publicu. in a vita di ogni ghjornu. A cumuna metropolitana, chì vole fà a vita di i citadini disabili, chì sò una parte integrante di a sucetà, più faciule, furnisce una furmazione accelerata di 3 ghjorni à i so impiegati in lingua di i segni, chì hè nurmalmente insegnata à a fine di 5 mesi. sicuru, per ch'elli ponu ghjunghje à e persone disabili in una manera più veloce, più veloce è più efficace. L'impiegati, chì eranu felici d'amparà e tecniche di lingua di i segni dimustrate da u traduttore di a lingua di i segni Pınar İzci chì travaglia in u Dipartimentu di i Disabili è i Servizii di Salute, anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana per furnisce una furmazione cusì impurtante.

Şahin Kayhan, un guardianu di sicurezza à a fermata di u tram chì hà assistitu à a furmazione in l'Edificiu di Serviziu di a Stazione di Manutenzione di Tram di Gaziantep Metropolitan Municipality Gaziantep Transportation Inc. (GAZİULAŞ), hà dettu: "Induve travagliu, contattemu una media di 3 mila persone à ghjornu. Stu numeru include ancu i citadini disabili. Vulenu ancu cuntattateci, ma ùn pudemu micca capisce. Pruvamu di dirige, ma ùn hè micca abbastanza. Avemu fattu un corsu in u risultatu di u travagliu iniziatu da a cumuna pè tali parsoni sorditi è l'aiuteremu da avà. "Avemu da furnisce una cumunicazione megliu è più efficace cù u corsu in u futuru", disse.

Aziz Çelik, unu di u persunale di Gaziantep Card Processing Center, hà dettu: "Semu assai felici per questa furmazione offerta da i capi è i capi di a Municipalità Metropolitana. Di sicuru, avemu avutu un tempu difficiuli di cumunicà cù i nostri citadini disabili, chì sò ghjunti cum'è persunale di Gaziantep Card, quandu avianu bisognu di pruduce una carta d'identità. Avemu avutu difficultà à fà e dumande è à ottene risposte. Grazie à a furmazione ch'e aghju ricevutu, aghju pussutu cuntrullà cù u citadinu disabile chì hè ghjuntu dui ghjorni fà. Avemu risoltu u prublema immediatamente è cumpletamu l'operazione. Questu m'hà datu una felicità è eccitazione differenti. "Quandu a mo furmazione hè finita, puderaghju aiutà megliu grazie à a lingua di i segni", disse.

L'autobus di GAZİULAŞ Hasan Karakuş hà dettu ancu ciò chì segue: "Quandu avemu firmatu à a fermata di l'autobus, u nostru citadinu disabile cercava di spiegà induve vulia andà, ma ùn avemu micca capitu. Tali situazioni hè accadutu à parechji di i nostri amichi cunduttori. U corsu furnitu hè assai utile. Ci si sente cum'è una lingua separata per noi, cum'è s'è no avemu amparatu una altra lingua. "Praticamu in casa cù i membri di a famiglia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*