U primu trenu di merci di Silk Road passerà per Marmaray u 5 di nuvembre

u primu trenu di merci di a strada di a seta passerà da Marmara in nuvembre
u primu trenu di merci di a strada di a seta passerà da Marmara in nuvembre

U China Railway Express, u primu trenu di merci chì parte da a Cina è viaghja in Europa cù Marmaray, hè prevista per ghjunghje in Turchia u 5 di nuvembre. China Railway Express hà da principià u so viaghju da a Cina per via di a strada di trasportu internaziunale Caspian "Trans-Caspian International Transport Route" (TITR). U trenu, chì appartene à China Railway Express, serà ancu u primu trenu di merci à aduprà Marmaray.

U trenu, chì hè previstu di ghjunghje in Turchia u 5 di nuvembre, entrerà in a storia cum'è u primu trenu di merci per ghjunghje in l'Europa passendu per Marmaray. I dettagli riguardanti u passaghju di u trenu sò stati valutati durante a visita di a delegazione guidata da u vicepresidentu di Kazakistan Railways AŞ (KTZ) Pavel Sokolov, à u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Ali İhsan Uygun è TCDD Taşımacılık AŞ General Manager Kamuran. Yazici.

In a riunione induve a cuuperazione crescente trà e cumpagnie ferroviarie di i dui paesi in u campu di u trasportu di merchenzie è e ferrovie hè statu discutitu; Passi mutuali da piglià per a carica chì arriva in Turchia via a Cina è transita per u nostru paese, è partenarii nantu à tematiche cum'è u trasportu internaziunale di containeri sò stati discututi.

China Railway Express serà accolta da Turchia

China Railway Express ghjunghjerà in Turchia da a Cina u 5 di nuvembre di u 2019 per via di a Strada di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian (TITR), chì hè a Strada di Trasportu Internaziunale di Caspian.

À a riunione, hè statu decisu d'urganizà una ceremonia di accolta per u China Railway Express, chì hè u primu trenu di merchenzie chì cuntinuerà à l'Europa utilizendu u Marmaray Tube Passage.

A riunione, in u quale l'accordu hè stata enfatizatu nantu à a migliione di u voluminu di trasportu ferroviariu trà u Kazakistan è a Turchia è a rinascita di u trasportu nantu à a linea BTK, hè stata cunclusa cù i boni desideri mutuali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*