U staffu di Metro Istanbul hà riunitu u passageru disabile persu cù a so famiglia

U staffu di u metro di Istanbul riunisce u passageru disabile mancatu cù a so famiglia
U staffu di u metro di Istanbul riunisce u passageru disabile mancatu cù a so famiglia

U persunale di l'İBB hà datu u passageru disabilitatu, chì i so movimenti sospettavanu in a stazione di metro, à a so famiglia cuntattendu u so figliolu. Hè statu capitu chì u passageru, chì era 50 per centu disabile, era mancatu da 4 ghjorni.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà riunitu un passageru disabilitatu cù a so famiglia. L'avvenimentu hè accadutu u marti 8 ottobre di u 2019 nantu à a M4 di Metro Istanbul, una filiale di IMM. Kadıköy Hè accadutu à a stazione Ayrılık Çeşmesi di a Linea di Metro Tavşantepe.

I guardiani di sicurità anu rilevatu u cumpurtamentu inquietu di un passageru è l'anu cuntattatu. U passageru chjamatu Cengiz Karabacak, chì hà difficultà di parlà è hà una carta di disabilità di 50 per centu, hè statu purtatu à u capu di stazione è ospitatu. Dopu à l'infurmazioni ricevuti, u figliolu di Karabacak, Ramazan Karabacak, hè statu cuntattatu.

MANCANTE PER 4 GIORNI

A Direzzione di i servizii suciali è e squadre di polizia sò state infurmate dopu chì Ramazan Karabacak, chì reside in Aksaray, hà dettu chì u so babbu era mancatu da 4 ghjorni. A squadra di a pulizza hà infurmatu chì Cengiz Karabacak ùn hà micca alcun record penale è hè cercatu.

Allora, Giger Çelebi, u guardianu di securità privata in a Stazione Ayrılık Çeşmesi, hà purtatu u citadinu disabilitatu à e fermate di l'autobus in Dudullu è hà compru un bigliettu d'autobus per vultà in a so cità nativa.

Cengiz Karabacak hè stata affidata à i so cunnisciuti è vicini chì andavanu à Aksaray cù u stessu autobus. U figliolu di Karabacak chjamò Giger Çelebi è disse chì u so babbu era tornatu in casa sana è ringraziò per u so interessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*