U gruppu di i zitelli di i Ferroviari riuniti à u Museu di u Trenu Çamlık

U gruppu di picciotti di ferrovia si riunì à u museu di u trenu di vetru
U gruppu di picciotti di ferrovia si riunì à u museu di u trenu di vetru

Parechji membri di u Gruppu di i zitelli di i Ferroviari di parechje pruvince di Turchia si sò riuniti in u museu di u trenu in a cità Çamlık di u distrittu di Selçuk di Aydın.

Circa 200 persone in u Gruppu di i zitelli di i Ferroviari, chì anu creatu nantu à e social media, si sò scontri in u Museu di Locomotive à Vapuri Çamlık è posanu per una foto di souvenir cù e locomotive chì i so babbi è i so sposi anu servitu circa 40 anni fà.

Circa 200 persone, masci è femine, da cità cum'è Afyonkarahisar, İzmir, Uşak, Zonguldak, Konya è Kayseri anu assistitu à a riunione di colazione urganizata da unu di i fundatori di u gruppu, Serkan Basavul è i so amichi. Circa 40 anni fà, i participanti si cuntavanu e so storie, dicendu chì anu cresciutu in stazioni di stazioni trà i treni. Refrescante i so ricordi, i membri di u gruppu causavanu mumenti emotivi di tantu in tantu. Serkan Basavul, unu di i gestori di u gruppu, hà dettu in una dichjarazione: "Avemu stabilitu stu gruppu in modu chì i Gruppi di i zitelli di i Ferroviari, chì i so babbi, i so mogli si sò ritirati è morti, si cunnoscenu è si riuniscenu di tantu in tantu. Perchè a ferrovia hè una passione, una professione chì esige sacrificiu. Mentre i so babbi travagliavanu in stazioni remoti in Anatolia, questi amichi anu crisciutu cù e stesse difficultà in quelle stazioni, avianu prublemi di scola. Anu vissutu ancu in stazioni di stazioni in cundizioni d'invernu duru. A storia di a vita di ogni persona hè diversa. Ci ncuntramu parechje volte à l'annu cusì, simu felici ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*