I travaglii accelerati nantu à a strada Yenikent Ayas

I travaglii nantu à a strada Yenikent Ayas sò stati accelerati
I travaglii nantu à a strada Yenikent Ayas sò stati accelerati

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so nova apertura di strada, l'allargamentu di a strada è i travaglii di asfaltamentu in tutta a capitale.

A Municipalità Metropolitana, chì hà firmatu novi prughjetti chì dà priorità à a guida è a sicurezza stradale di i cunduttori, hà acceleratu i travaglii di allargamentu di a strada Yenikent Ayas Road.

FRAIRE AU TRAFIC

Cuntinuendu a custruzzione di ponti è strade per alleviare u trafficu in parechje regioni, a Municipalità Metropolitana hà colpitu a Strada Yenikent Ayaş, chì hè una di e regioni induve i prublemi di trafficu sò stati sperimentati dapoi anni è aspittendu una suluzione.

Per compie i travaglii di allargamentu di a strada, chì allevianu in gran parte u trafficu, e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scienti, custituiti da 50 persone, travaglianu cù 20 machini pesanti.

STRADA 8 LANE

A strada Yenikent Ayaş, chì si estenderà à un totale di 4 corsie cum'è 4 partenze è 8 arrivi inseme cù e strade di sicurezza, riducerà ancu a densità di trafficu in a regione.

Dichjarà chì a strada attuale utilizata da i citadini chì vivenu in Ayaş, Güdül, Nallıhan è Beypazarı, in particulare in Yenikent, hè 2 round è 2 partenze, è u travagliu cuntinueghja nantu à a strada trà Sincan OSB Junction è Hasan Şahan Barracks, i funzionari di l'Affari Scientifici anu dettu, "2 escavatori, 15 Cù u nostru camion, 1 caricatore, 1 graduer, 1 cilindru è a nostra squadra di 50 persone, travagliendu 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu, compieremu u travagliu di allargamentu di a strada u più prestu pussibule è mettemu à a disposizione di i nostri citadini. À a prima tappa, avemu da principià i travaglii di scavi-riempimentu, è compie a strada passu à passu, è seremu più còmode in una zona problematica in quantu à a densità di trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*