Airbus hè previstu di investisce 2020 miliardi di dollari in Turchia in 2,5

Airbus hè previstu di investisce miliardi di dollari in Turchia
Airbus hè previstu di investisce miliardi di dollari in Turchia

U Ministru Turhan hà espresu a so satisfaczione per esse in Kayseri in u so discorsu à a "Cerimonia di Cuntrattu di Retrofit A12M Aircraft" tenuta à u 400th Air Transport Main Base Command cù a participazione di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar.

Enfatizendu chì u fattore più fundamentale chì face chì e nazioni esistenu nantu à u palcuscenicu di a storia sò i so caratteri, Turhan spiegò chì Turchia hà sappiutu assai in u tempu, hà sopravvissutu à parechji guai, è marchjò a fine linea trà "esistenza è inesistenza".

Turhan hà enfatizatu chì cuntinueghjanu à marchjà fieru in u viaghju di a storia è hà dettu: "Grazie à Diu, a nostra nazione hè una nazione cù caratteru, è u nostru esercitu, chì hè a pumu di l'ochju, hè u focu di u nostru Profeta chì porta tutte e caratteristiche caratteristiche. di a nostra nazione. "Oghje, cum'è ieri, a cunniscenza di u nostru esercitu, l'equipaggiu, a disciplina, u persunale putente è u successu superiore in i so funzioni ci facenu fieru". disse.

Dichjarà chì rende l'armata forte in ogni mumentu, equipping e Forze Armate cù l'ultime tecnulugii da seguità u sviluppu di l'età, è ghjunghje à questu per minimizzà a dependenza straniera sò trà i scopi principali, Turhan hà nutatu chì Turchia hà una geostrategica è geopolitica assai impurtante. pusizioni chì culliganu trè cuntinenti. .

"Avemu literalmente fattu una rivoluzione in l'ultimi 17 anni"

Enfatizendu chì in più di u so passatu storicu, l'agitazione globale di l'oghje, l'avvenimenti in a regione vicina è u cursu generale di u mondu richiedenu chì Turchia sia assai forte in u campu di l'industria di difesa, cum'è in ogni campu, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"In particulare in l'ultimi 17 anni, avemu virtualmente fattu una rivoluzione in u campu di l'industria di difesa cù e pulitiche è investimenti implementati cù a visione di u nostru presidente. Oghje, 700 prughjetti separati di l'industria di difesa sò realizati in u nostru paese è u settore hà righjuntu una dimensione di 60 miliardi di dollari in quantu à u voluminu di u prugettu. Avemu 100 cumpagnie chì sò trà e 5 più grande cumpagnie di difesa in u mondu. Cù ciò chì hè statu fattu finu à avà, avemu riduciutu a nostra dependenza straniera in l'industria di difesa da 80 per centu à 30 per centu. E spese di ricerca è sviluppu in l'industria di difesa, chì prima eranu quasi inesistenti, anu avà righjuntu quasi 1,5 miliardi di dollari. S'elli dumandanu "Allora chì hè accadutu?" Puderaghju simpliciamente elencu i seguenti; Oghje, Türkiye pruduce i so propiu elicotteri di guerra sottu u nome ATAK è monitoreghja i so nemichi cù UAV. Attaccà i so miri cù i so aerei aerei senza pilota armati. ALTAY produce tanki è fucili d'infanteria naziunale. Pruduce a so propria nave di guerra di novu cù u Prughjettu Milgem. Inoltre, oghje, Turchia hè diventata unu di i 10 paesi in u mondu chì ponu cuncepisce, custruisce è mantene navi di guerra cù e so risorse naziunali. "Ùn pudemu micca esse abbastanza fieri di sta pittura".

Nutendu chì tutti issi rializazioni in u campu di l'industria di a difesa cuntinueghjanu à aumentà è a dependenza straniera in l'industria di a difesa serà eliminata, Turhan hà dichjaratu chì un passu assai impurtante serà fattu per ottene stu scopu cù l'accordu per esse implementatu oghje.

Dichjarà chì anu realizatu u travagliu successu cù Airbus nantu à a basa di a cooperazione in l'aviazione civile è militare per quasi 30 anni, u Ministru Turhan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"344 di i 170 aerei in a flotta Turkish Airlines sò stati fabbricati da Airbus. Inoltre, ci sò un totale di 84 aerei A321-5, cumprese 30 A350 NEO è 900 opzioni, chì sò stati urdinati da Airbus è sò previsti per esse furniti in l'anni à vene. U prezzu di listinu 2024 di un totale di 114 aerei, chì saranu consegnati pezzu per pezzu finu à u 2019, hè di circa 20,9 miliardi di dollari americani. Cum'è cù THY, Airbus hà ancu relazioni impurtanti cù TURKSAT, una altra urganizazione strategica di a nostra. In 2017, u cuntrattu principale per i satelliti di cumunicazione Türksat 5A è Türksat 5B hè statu firmatu trà Türksat è Airbus. Airbus hà u scopu di lancià i satelliti di telecomunicazioni Türksat 3000A è 5B, basati nantu à l'ultima versione di aghjurnamentu orbitale elettrica di a piattaforma Eurostar E5, in u spaziu in i primi trimestri di 2020 è 2021, rispettivamente. "Avemu ancu previstu per a nostra Agenzia Spaziale Turca per cooperà cù Airbus in u periodu chì vene, cumprese a ricerca, u sviluppu è i prublemi cummerciale".

"Airbus hè previstu di investisce 2,5 miliardi di dollari in Turchia"

Dichjarà chì e so relazioni cù Airbus ùn sò micca limitate à queste, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti: "A Turchia, cum'è u quartu più grande cliente di Airbus, furnisce u serviziu cù circa 9 aerei di passageri è di merci in 270 compagnie aeree. Inoltre, Airbus hà 7 partenarii industriali maiò è filiali in Turchia. Hè previstu chì Airbus investirà circa 2020 miliardi di dollari in Turchia in u 2,5 è sta cifra supererà i 2030 miliardi di dollari in u 5. Cum'è ritorni tangibili di questi investimenti, ogni aereo Airbus cummerciale è militare chì vola oghje hà parti prodotte da i fornituri turchi. I fornitori turchi assumanu ancu e responsabilità di cuncepimentu è di pruduzzione per e parti critiche cum'è aleroni per a famiglia A350 XWB è superfici di cuntrollu per alcune piattaforme di l'aviazione cummerciale è militare.

In più di tutti questi, Turhan hà dichjaratu chì hè pussibule di vede a firma di l'Airbus in parechji spazii, da i servizii di salute à i veiculi utilizati in l'aviazione cummerciale, da l'aviò di trasportu à l'helicopteri di ricerca è salvata di u scopu generale, è hà dettu chì sta tavula li portarà. assai più luntanu cù u travagliu da fà nantu à a basa di a cooperazione.

In questu cuntestu, Turhan hà dichjaratu chì anu truvatu l'accordu fattu da TAI è Airbus in settembre 2018 impurtante, è hà dichjaratu chì l'accordu hà per scopu di sviluppà ricerche è esperimenti nantu à strutture secundarie di l'aeronave, cum'è e parti in muvimentu, è di travaglià inseme per Airbus. .

Dopu à i discorsi, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, Asfat General Manager Esad Akgün, Kayseri Garrison Commander Brigadier General Ercan Teke, Airbus DS Turkey President Can Genç è Airbus DS Vice President Nils Michael firmatu l'A400M Cuntrattu di retrofit di l'aeronautica. .

I Ministri Turhan è Akar è u so entourage anu inspeccionatu dopu l'aviò A09M cù u numeru K / N 400 in l'hangar induve a cerimonia hè stata.

U Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Ümit Dündar, u Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal, u Comandante Generale di e Forze Aeree Hasan Küçükakyüz, u Governatore di Kayseri Şehmus Günaydın è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Memduh Büyükkılıç anu assistitu ancu à a cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*