A Zona Libera di l'Industria di Difesa deve esse stabilita in Ankara

A zona franca di l'industria di difesa deve esse stabilita in Ankara
A zona franca di l'industria di difesa deve esse stabilita in Ankara

Cunsigliu Internaziunale di Radar Militari è Sicurezza di Cunfini - MRBS hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar. À l'apertura di u Summit, u Ministeru di a Difesa Naziunale hà firmatu un accordu di bona vuluntà cù 29 fabricatori domestici, cù quale hà fattu accordi di cooperazione strategica in u scopu di l'attività di localizazione è naziunalisazione.

2nd Radar Militari Internaziunali è Summit di Sicurezza di e Fruntiere (MRBS), urganizatu da MUSIAD Ankara sottu l'auspici di u Ministeru di l'Interior, cù u sustegnu di u Ministeru di a Difesa Naziunale, a Presidenza di l'Industrie di Difesa, l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA) è l'Uffiziu di u Guvernatore di Ankara, u 2 d'ottobre di u 2019. principiatu ancu in Hilton Garden Inn Ankara. U Summit, chì durà dui ghjorni, hè u primu è l'unicu avvenimentu specializatu chì si focalizeghja nantu à u radar militare è a sicurità di e fruntiere in u nostru paese.

L'apertura di u Summit; U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar. Trà i parlanti principali di u Summit; U presidente di MUSIAD, Abdurrahman Kaan, u presidente di MUSIAD Ankara, Hasan Basri Acar, è u presidente di u Cunsigliu di l'industria di difesa è l'aviazione di MUSIAD Ankara, Fatih Altunbaş, anu ancu participatu.

Una forte industria di difesa hè necessaria per una forte diplomazia.

Enfatizendu chì a forza di l'industria di a difesa hè una di e carte più impurtanti in u campu diplomaticu, u presidente di MUSIAD, Abdurrahman Kaan, hà dichjaratu chì ghjunghje à a capacità di produzzione naziunale è tecnulugia in l'industria di difesa rende u nostru paese più forte in a diplomazia militare è ci permetterà dà un riflessu più veloce di fronte à l'aumentu di e percepzioni di minaccia.

Enfatizendu chì l'industria di difesa alimenta parechji settori in termini di outputs, sia in termini di tecnulugia è beni intermedi è infurmazione di produzzione, Kaan attirò l'attenzione à u fattu chì l'industria di difesa ùn hè micca solu un ramu di u settore superiore, ma ancu una infurmazione di produzzione è di disignu. .

A Zona Libera di l'Industria di Difesa di Ankara aumenterà u putenziale di u settore

U presidente di MUSIAD Ankara Hasan Basri Acar hà dichjaratu chì u Summit hè statu urganizatu cù a participazione attiva di 54 cumpagnie di l'industria di difesa naziunale è naziunale chì ghjucanu un rolu impurtante in u sviluppu è a crescita di l'industria di difesa turca.

Acar hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Emu dumandemu a creazione di una Zona Libera di l'Industria di Difesa in Ankara. Aprirà a strada per e nostre cumpagnie impegnate in a produzzione in l'industria di difesa per fà investimenti è pruduzzione orientati à l'esportazione, è li permetterà di prufittà più di l'opportunità di cummerciu esteru. U clustering di l'industria di difesa in Ankara farà ancu una cuntribuzione significativa à aumentà a nostra produzzione è l'impieghi, in particulare in termini di software è hardware ".

IDEF deve esse tenutu in Ankara

Enfatizendu chì Ankara hè u centru di l'industria di difesa, Acar hà dettu chì hè impurtante urganizà avvenimenti cum'è fieri, cungressi è cimi in l'industria di difesa in Ankara; Hà dumandatu chì IDEF, l'avvenimentu più cumpletu di l'industria di a difesa, sia tenutu di novu in Ankara.

Nutendu chì e PMI deve esse allughjatu a strada per diventà fornituri per l'industria di difesa, Acar hà dichjaratu chì hè criticu chì i prudutti pruduciuti da u settore sò principarmenti utilizati da l'agenzii di applicazione di a lege di u nostru paese è chì u guvernu hè un riferimentu in l'esportazione. prucessu.

Più di 1000 visitatori previsti

Dichjarà chì l'industria di difesa turca hè diventata un attore rimarchevule in l'arena internaziunale cù i prughjetti domestici è i prudutti chì hà sviluppatu, u presidente di u Cunsigliu di l'industria di difesa è l'aviazione di MUSIAD Ankara, Fatih Altunbaş, hà dettu: hà annunziatu chì 50 cumpagnie anu participatu à i 29 mila 671 metri quadrati. foyer è chì anu u scopu di accoglie più di mille visitatori per dui ghjorni.

Altunbaş hà dichjaratu chì l'esperienze è l'esperienze di l'utilizatori è di i pruduttori seranu spartuti cù i prughjetti sviluppati in u campu di u radar militare è a sicurità di e fruntiere, cù sessioni è presentazioni speciali da esse tenute per dui ghjorni. In riferimentu à e sessioni da esse tenute in u Summit, Altunbaş hà dichjaratu chì i sviluppi più aghjurnati nantu à temi cum'è Sistemi di Sicurezza di Fruntiera, Sistemi di Surveglianza di a Terra è Tecnologie Radar seranu spartuti.

Accordi di goodwill per a produzzione domestica è naziunale

A Direzzione Generale di Fabbriche Militari è a Direzzione Generale di i Cantieri Navali sottu à u Ministeru di a Difesa Naziunale anu dichjaratu a so bona vuluntà di firmà un Acordu di Cooperazione Strategica (SIA) cù 29 cumpagnie lucali per riduce a dipendenza straniera in u campu di l'industria di difesa è per incuragisce u pruduzzione di prudutti naziunali è naziunali.

L'imprese domestiche anu ricivutu e so dichjarazioni di bona vuluntà mutuamente firmate cù a Direzzione Generale di Fabbriche Militari è a Direzzione Generale di Cantieri Navali Militari in u scopu di l'Acordu di Cooperazione Strategica da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar à l'apertura di l'MRBS.

Cumpagnia di cullaburazione; Alkan Technology, Asnet Information Systems, Aspilsan, Bemis Teknik, Bilkon Computer, Deico Engineering, EA Teknoloji Biomedical Devices, IMTEK, İnores - Innovative Technology, KRL Chemistry, MS Spectral Defense Opsin Electro, Sinter Metal, Teknokar Defense, Yektamot Elektrik, YTY Metal , Askin Compressor, Atempo Proje, Duratek, Dyo Boya, Hakan Automation, Koç Bilgi, Kube Pump, MASB Motor Vehicles, Nero Industry Defense, Sağlamlar Heavy Industry, Seyir Defense, TÜBİTAK è Tümosan Motor and Tractor.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*