Serà cumpletu finu à l'apertura di l'Hospital Akçaray ..!

Akcaray serà cumpletu finu à l'emergenza di l'uspidale
Akcaray serà cumpletu finu à l'emergenza di l'uspidale

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà datu a bona nova. A sezione di l'ospedale di a cità di Akçaray serà cumpletata da l'apertura di l'ospedale di a cità

I travaglii di estensione di Akçaray, chì serve una linea corta in Izmit, cuntinueghjanu. Akçaray, chì attualmente avanza versu Kuruçeşme, hè previstu di estenderà à l'uspidale di a cità. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà purtatu stu prublema à l'agenda in a riunione di cunsultazione di a Direzzione Provinciale AKP Kocaeli. Büyükakın hà datu a bona nutizia chì travaglianu per avè u tram prontu per l'apertura di l'uspidale.

E dichjarazioni di Büyükakın sò i seguenti: "Travagliemu constantemente per esse degni di a nostra nazione è statu. Travagliemu ghjornu è notte per esse degni di voi è per serve a nostra nazione bè. A nostra linea di tram cuntinueghja à prugressu in u periodu à vene. Versu Kuruçeşme. Per d 'altra banda, ciò chì vulemu fà hè di priparà u nostru travagliu di tram per l'apertura di l'uspidale di a cità. Spergu chì andemu ancu in offerta quì. Saria inevitabbile per noi di furnisce u serviziu di trasportu publicu in tram. "Faremu l'offerta per quellu locu in pocu tempu". (Ghjurnale di Pace Kocaeli)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*