İmamoğlu: "Annulla l'offerta di stazioni Haydarpaşa è Sirkeci è dà i spazii à İBB"

Annulla l'offerta per Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations è dà i posti à Ibby
Annulla l'offerta per Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations è dà i posti à Ibby

Presidente Ekrem İmamoğlu, Stazioni Haydarpaşa è Sirkeci ùn lasciaranu micca a porta se l'offerta di l'operazione ùn hè micca datu à IMM, è hà chjamatu u Ministeru di i Trasporti per "Annullà l'offerta è dà i posti à IMM".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu I servizii resi dopu à u so mandatu, e difficultà ch'ellu hà affruntatu è i prughjetti ch'ellu vulia mette in opera. SözcüHà dettu à Özlem Güvemli è Hande Zeyrek da . Ekrem İmamoğlu"Faremu Istanbul bella inseme", disse. Enfatizendu ch'ellu hè un seguitore di i rifiuti in Istanbul, u presidente hà dettu ch'elli anu da prisentà i rifiuti chì anu impeditu à a fine di dicembre, quandu hà finitu u so sestu mese in l'uffiziu, cum'è una tavola. İmamoğlu hà dettu: "Sparteremu a stampa di i rifiuti chì avemu prevenutu è e pulitiche di risparmiu chì avemu presentatu cù Istanbul".

700 MILLIONI DEBIT DEMAND

İmamoğlu hà dettu chì u deficit di u cuntu currente di u bilanciu di l'IMM, chì anu ripresu quandu ellu hà pigliatu u postu, hè più di 10 miliardi TL, İmamoğlu hà dettu: "Un bilanciu cù un deficit di più di 10 miliardi hà una sola chance per esse gestitu, prestitu. Questu hè dettu da l'amministrazione IMM di quellu periodu, chì hà preparatu stu budgetu l'annu passatu. À quellu tempu, pusonu una partita di prestitu di circa 3.6 miliardi TL in u budget. Avemu prestitu 1.5 miliardi TL. Avemu dumandatu 700 milioni di più. Spergu chì u gruppu AKP faci ciò chì li cunvene, mantene a so prumessa à Istanbul è appruva a nostra dumanda di prestitu di 700 milioni di lire in a sessione di ghjovi o vennari di l'Assemblea IMM ", disse.

"OVNI FERMI IN 80 PER CENTU"

Esprimendu chì l'istituzione hà debiti currenti da u passatu, İmamoğlu hà dettu: "Se 100 cantieri di custruzzione sò stati stabiliti in u periodu precedente, u 75-80 per centu di elli anu cessatu oghje. Aghju visitatu ogni distrittu cù AKP o CHP. Ùn importa micca u distrittu in quale vanu, 10 di 8 impieghi anu cessatu. Ùn importa micca ciò chì chjamate u parcu sotterraneo, u metro, u parcu, a scola, u dormitoriu o l'area tecnica, si trova à 80 per centu. Avemu da cullà è finisce i prughjetti, avemu da pagà i debiti attuali. Ci hè un deficit di bilanciu è una gestione di u debitu ".

"Ùn ti lanciamu fangu, GUESS..."

Dopu avè pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà parlatu ancu di e vitture di noleggio chì sò state restituite perchè eranu surplus à i bisogni. In quantu à quale hà utilizatu i veiculi in surplus, İmamoğlu hà dettu: "Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, 730 veiculi di noleggio chì eranu in surplus per bisognu, 517 cumpagnie trà e duie elezzione sò state rimesse à e cumpagnie da cui sò stati affittati. Un dettagliu interessante hè chì u sistema GPS hè stata disattivata 1.5 mesi prima di l'alizzioni di ghjugnu. In un tali arrangiamentu, saria una calunnia pulitica per dà infurmazione nantu à quale sti veiculi sò stati attribuiti. Ùn aghju micca lanciatu fangu, a ghjente suppone. Aghju parechje sensazioni. Ci hè infurmazione trasferita. Quandu accettà l'evidenza è dicu, si va in un altru locu. "Ùn sò micca da quellu latu, ma sò un seguitore di i rifiuti", disse.

KILIÇDAROĞLU A GRAN AVANTAGE

Esprimendu chì i partiti sò un strumentu per u serviziu, İmamoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Aghju dettu questu in ogni locu. A cosa principal hè chì a ghjente si sente felice. L'avvenimentu chì vulia realizà in a mo filusufia di vita hè accadutu spontaneamente in questa elezzione. Hè natu un ambiente suprapuliticu, suprapartisanu. Questu mi dà un vantaghju è ancu una rispunsabilità. Sì qualchì volta si sente una manette pulitica, ùn aghju micca una manette pulitica cusì in l'anima. Aghju un altru vantaghju, a grande chance hè chì u capu di un partitu pensa cusì. Se u presidente pensava diversamente o se l'ego di u capu era una persona prominente, avemu avutu difficultà à fà ciò chì vulemu. Rinuncemu u vostru dirittu. Ci hè un puntu di vista chì pulisce e petre sottu à i mo pedi nantu à a strada ch'e aghju camminendu oghje. Una bona cosa chì ci hè ".

"L'OFFERTA HAYDARPAŞA CONTENE DUBBI E SUSSPETTI"

In l'offerta tenuta da TCDD u 29 d'ottobre per affittà i spazii di magazzinu inutilizati di circa 4 mila metri quadrati di e stazioni storiche Haydarpaşa è Sirkeci per "usu in attività culturali è artistiche", Hezarfen Consulting Limited Company è consorziu IMM, appartene à l'antica. direttore di a Fundazione Archers, hè ghjuntu à a fine. Mentre i partiti stavanu aspittendu un invitu à negocià, İmamoğlu hà reagitu bruscamente à u prucessu postu chì l'offerta hè ghjunta à l'agenda è hà dettu: "U prucessu; Aduprà corruzzione amministrativa, suspetti è dubbii.

Aspittaraghju à a porta

Chjamendu "Annulla l'offerta è dà à İBB", u presidente İBB Ekrem İmamoğlu, hà dettu: "Se sò in cerca di" l'affari diventa duru, annullemu questa offerta, pruvemu à dà à qualcunu altru cù un altru metudu ", aspittaraghju davanti à a porta di Haydarpaşa è Sirkeci Train Station. Stu prucessu hè impurtante. Questu hè u puntu di corruzzione amministrativa. S'ellu ùn dà stu travagliu à l'IMM, s'ellu si mette à circà un altru, lasciarà u so segnu nant'à tutti l'ufficiali di u ministru. Lasciateli sbaglià. O u ministru deve curregà questu o u presidente deve intervene in u prucessu. Hè sbagliatu per quella cumpagnia di cuntinuà l'offerta avà. Moltu chjaru ".

A COSTRUZIONE D'ESTATE INIZIA IN PIAZZA TAKSİM

İmamoğlu hà ancu datu infurmazioni nantu à a Piazza Taksim, chì hè stata criticata per u so aspettu concretu, chì hè statu u sughjettu di dibattitu dapoi anni. İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli pensanu à inizià i travaglii di arrangiamentu di piazza in i mesi di l'estate, "U nostru travagliu cuntinueghja in 6 piazze impurtanti. In particulare a piazza Taksim serà dumandatu à u publicu è pigliaremu i so suggerimenti. Cuminceremu a custruzzione l'estiu prossimu ", disse.

A JOIA REPUBBLICA SERA CELEBRATA CU STREET BALL PER 2 GIORNI

U presidente İBB, İmamoğlu, hà annunziatu chì l'attività di celebrazione chì si terrà in Istanbul u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica, durà 2 ghjorni. Spiegò i ditagli di e celebrazioni cusì : "Forse u ghjornu di a Ripublica serà celebratu cù tantu entusiasmu per a prima volta in sta cità. I cerimonii di u ghjornu di a Republica cumincianu cù a cerimonia di deposizione di guirlande u 28 d'ottobre, questu hè una tradizione. A sera di u 28 d'ottobre, faremu una nota di a storia in a Piazza Sultanahmet, vale à dì in quella bella piazza induve si sò tenuti i famosi Incontri Naziunale di Lotta, in quale Halide Edip Adıvar hà participatu ancu. Serviremu sta riunione à u mondu sanu. Includerà spettaculi, orchestra sinfonica, spettaculi di puesia è cuncerti. Vulemu ch’ella sia una sera chì ci faci sentire a nostra republica. U 29 d'ottobre, ci sarà un ballò sia cù a nostra cirimonia ufficiale in Vatan Street è dopu in a strada in a spiaggia di Salacak è in a spiaggia in a strada. Vulemu chì tutti venenu quì è festighjà a nostra Republica. Avemu da mischjà cù tuttu u nostru populu à u più grande ballu di strada, da videndu da Salacak, induve u nostru Ata hà datu u missaghju di l'indipendenza fighjendu u Bosforu è dicendu: "Andaranu cum'elli sò ghjunti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*