Da Antalya Metropolitana à Operazione Peace Spring Bayraklı sustegnu

Supportu l'Operazione Primavera di Pace da Antalya Buyuksehir cù Bandiere
Supportu l'Operazione Primavera di Pace da Antalya Buyuksehir cù Bandiere

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà appesu a Bandiera Turca à i veiculi di trasportu publicu per dà un sustegnu morale à Mehmetçik in l'Operazione Primavera di Pace realizata da e Forze Armate Turche à l'est di l'Eufrate. L'applicazione di a Municipalità Metropolitana hè stata apprezzata da a ghjente di Antalya.

Cum'è parte di l'Operazione Primavera di Pace, e Forze Armate Turche cuntinueghjanu l'operazioni per creà una zona sicura in l'est di l'Eufrate in Siria, mentre chì a Municipalità Metropolitana di Antalya hà equipatu l'autobus di a cità cù Bandiere Turche per dà un sustegnu morale à u Mehmetçi. . In u scopu di a campagna di supportu, chì dà u missaghju chì a ghjente di Antalya hè in un core cù i suldati turchi, l'autobus vagavanu per e strade di Antalya cù a nostra Bandiera Rossa per trè ghjorni. U sustegnu di a Municipalità Metropolitana à i nostri suldati cù a Bandiera Turca hè statu apprezzatu.

A SENSIBILITÀ DI METROPOLITAN ERA APPREZATA

I residenti di Antalya chì aspittàvanu l'autobus à e stazioni anu datu un sustegnu tutale à l'applicazione. Esprimendu chì a Municipalità Metropolitana hà mostratu un cumpurtamentu assai significativu, Kemal Öze hà dettu: "A Bandiera Turca hè u simbulu di u nostru paese. Simply una grande app. Hè statu assai significativu per sustene i nostri suldati è rispettu i nostri martiri. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per questa sensibilità ", disse.

TEMPU MORALE PER I NOSTRI MILITARI

Ali Ünal Oğuz hà dettu chì, cum'è paese, hè ora di sustene u Mehmetçi in unità è sulidarità, "Avemu da sustene i nostri suldati in tali tempi. I nostri atleti salutanu i suldati à i partiti, u nostru populu stende bandiere turche. Quessi sò un sustegnu psicologicu à i nostri suldati, li dà a morale. Ringraziemu a Municipalità Metropolitana per avè principiatu una bona applicazione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*