Architetti è Ingegneri : contr'à u Prughjettu di Telecabina di Sapanca

L'architetti è l'ingegneri anu dettu chì simu contr'à u prughjettu di a teleferica Sapanca
L'architetti è l'ingegneri anu dettu chì simu contr'à u prughjettu di a teleferica Sapanca

I rapprisentanti di e camere di l'ingegneri è l'architetti in Sakarya anu tenutu una riunione cù u rapprisentante di a cumpagnia chì hà fattu u prughjettu di a funivia in Sapanca. Bursa Teleferik AŞ, chì hà vintu l'offerta, hè stata accolta cù a reazione di e persone di a regione è di l'urganisazioni non governamentali prima di inizià u travagliu.

Salim Aydın, Rappresentante Provinciale di Sakarya di a Càmera di Ingegneri Meccanici affiliata à TMMOB (Associazione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi), Hüsnü Gürpınar, Presidente di a Branca di Sakarya di a Càmera di Ingegneri Civili, Sami Kafadar, Rappresentante Provinciale di Sakarya di a Càmera di Architetti, Turgay Demirgövde in nome di a Camera di Ingegneri Elettrici, Serhan in nome di Mandatu di a Camera di Ingegneri Geofisica; Hà tenutu una riunione cù Burhan Özgümüş da Bursa Teleferik AŞ.

Burhan Özgümüş, u rapprisentante di a cumpagnia, hà parlatu prima in a riunione tenuta in l'uffiziu di rappresentanza provinciale di a Càmera di Ingegneri Meccanici dopu a dumanda di a cumpagnia.

Spieghendu i dettagli da u prucessu di acquisizione di l'offerta à u presente, Özgümüş hà dettu chì 80% di i pagamenti prumessi à a Municipalità di Sapanca sò stati fatti.

Özgümüş hà dichjaratu chì anu firmatu u rapportu di consegna di u locu senza vede u locu, ma ùn puderanu micca inizià u travagliu; Ellu disse chì u mutivu di questu era ch'elli eranu dumandati da a municipalità per aspittà chì u novu sindaco piglia u so postu.

Salim Aydın, Rappresentante Pruvinciale di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi, hà dumandatu quante cumpagnie participanti eranu in u prucessu trà Kartepe è Sapanca Kırkpınar offerte.
Ufficiale Cumpagnia, sta quistione; Ellu hà rispostu chì ci era un periudu di 2 mesi in trà è chì u numeru di cumpagnie chì anu ricevutu u schedariu di licitazione era 4, u numeru di cumpagnie chì entravanu in l'offerta era 1, vale à dì, eranu elli stessi.

In a dichjarazione fatta da u Rappresentante Pruvinciale di a Càmera di l'Ingegneria Meccanica, l'infurmazioni seguenti sò state datu nantu à a continuazione di a riunione:

"Hè statu dettu tecnicamente à elli chì a selezzione di u situ per stu prughjettu era sbagliata. Hè statu dichjaratu chì, s'ellu hè dumandatu, seranu datu un sustegnu tutale in novi studii di prughjetti cù a determinazione di lochi alternativi chì beneficaranu a ghjente di a regione è di a cità senza dannà l'equilibriu ecologicu. L'Unione Turca di Camere di Architetti è Ingegneri, cum'è cumpunenti Sakarya, sò contru à u statu attuale di u prugettu, è chì u populu di Kırkpınar farà tuttu ciò chì hè necessariu per impedisce chì stu prughjettu sia realizatu, è ùn anu micca cumprumissu nantu à sta questione; À questu puntu, a so determinazione hè stata informata à a cumpagnia di l'imprenditore è sò stati ringraziati per a riunione ". - Sakarya Yenihaber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*