Lagnanza Criminale da Avvocati Circa Haydarpaşa è Sirkeci Station Tenders

denuncia penale da l'avucati annantu à Haydarpasa è Sirkeci gari tenders
denuncia penale da l'avucati annantu à Haydarpasa è Sirkeci gari tenders

IMM, chì hè stata eliminata ingiustamente da l'offerta di TCDD per e zone di a stazione di Haydarpaşa è Sirkeci, hà iniziatu una lotta legale. L'avucati di l'IMM, chì anu dumandatu à a Corte Amministrativa Regiunale per l'annullamentu di l'offerta, anu presentatu una denuncia penale contr'à i rispunsevuli di l'offerta in u tribunale di Anadolu in a tarda dopu meziornu.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti chì aspettanu fora di a corte, IMM 1st Legal Advisor Eren Sönmez hà dettu: "Avemu presentatu una denuncia penale contr'à u direttore generale di TCDD, u 1st manager regiunale, i membri di a cumissioni, è i funzionari di a cumpagnia induve u l'offerta hè stata premiata. A Corte Amministrativa esaminerà a nostra dumanda in quantu à l'annullamentu di l'offerta. Se u tribunale cunsidereghja chì u rifiutu di a nostra dumanda in quantu à l'attribuzione o l'affittu direttu di sti spazii senza offerta hè ancu illegale, TCDD pò esse obligatu à dà sti spazii direttamente à IMM.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà lanciatu una lotta legale dopu chì a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hè stata eliminata ingiustamente da l'offerta per u scopu di affittà e zone di magazzini inattivi di circa 29 mila metri quadrati appartenenti à e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci "per esse". usatu in attività cummirciali ".

IMM 1st Legal Advisor Eren Sönmez è 9 avvocati cun ellu anu dumandatu à a Corte Amministrativa Regiunale di Bağcılar per annullà l'offerta. Eren Sönmez, chì hà fattu dichjarazioni à i membri di a stampa dopu a so applicazione, in cunfurmità cù a Legge di a Municipalità Metropolitana è a regulazione pertinente; Spiegò ch’elli avianu fattu prima una dumanda per l’attribuzione di sti lochi à l’IMM prima di fà a licitazione, cù a menzione chì i siti storichi sò sottu à a rispunsabilità di l’IMM.

FIAMU IN GIUSTIZIA TURCA

Dichjarà chì sta dumanda hè stata rifiutata da TCDD, Sönmez hà dettu: "Avemu ancu presentatu una demanda in quantu à l'annullamentu di a transazzione in quantu à u so rifiutu. À u listessu tempu, u venneri scorsu, avemu appena fattu a nostra dumanda per l'annullamentu di a decisione interim di a joint venture formata in e quattru filiali di IMM per esse escluditu da l'offerta è per a permanenza di l'esekzione. U prucessu hè avà trasferitu à a magistratura. Seguiremu u prucessu da vicinu. Avemu fiducia in a ghjustizia turca è a ghjustizia turca ", disse.

QUESTE ZONE POSSIBILI DATE DIRETTAMENTE À IMM

Fornendu infurmazioni nantu à cumu u prucessu hà da travaglià, Sönmez hà dettu: "U Tribunale Amministrativu esaminerà u prublema. S'ellu decide di mantene l'esecuzione in quantu à u prucessu di l'offerta, u prucessu serà arrestatu. Se u tribunale cunsidereghja chì u rifiutu di a nostra dumanda in quantu à l'attribuzione o l'affittu direttu di sti spazii senza offerta hè ancu illegale, u tribunale pò avè da dà questi spazii direttamente à l'IMM, hà dettu TCDD.

Eren Sönmez è altri avvocati İBB si sò andati à Kartal dopu a so dumanda à a Corte Amministrativa Regiunale. L'avucati, chì anu presentatu una denuncia penale à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu d'Istanbul per quelli chì anu fattu l'offerta in u Tribunale di l'Anatolia, anu fattu dopu una dichjarazione à i membri di a stampa chì riempianu u giardinu di u tribunale. Eren Sönmez hà annunziatu a so denuncia penale cù e seguenti frasi: "Avemu presentatu una denuncia penale contr'à a persona à u capu di l'amministrazione chì hà fattu l'offerta, vale à dì u direttore generale di TCDD, u 1u direttore regiunale, i membri di a cumissioni, è i membri di a cumissioni. ufficiali di a cumpagnia induve l'offerta hè stata attribuita ".

İMAMOĞLU CHIAMA TUTTI L'AVVOCATI

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Hà dettu ancu: "Questi sò lochi assai spirituali per Istanbul. Questi spazii seranu aduprati per a cultura è l'arti. Avemu u scopu di prevene un novu tradimentu contru Istanbul. Ùn seguiteremu micca u prucessu in modu ordinariu. Quelli chì volenu vede questu duveranu fighjà in i mo ochji, tenendu in contu i risultati di u 23 di ghjugnu. » Chjamò tutti à u duvere nant'à sta questione. Decine d'avucati rispondenu à a chjama, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı, presidente di l'Associu di l'Avucati d'Istanbul Atty. Mehmet Durakoğlu, presidente di a Càmera di l'Architetti Eyüp Muhcu è parechji citadini si sò riuniti davanti à u tribunale d'Anatolia.

Ci hè una ragione chì a lege hà cambiatu tantu

U presidente di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul Atty. Mehmet Durakoğlu, in a so valutazione, hà dettu: "Parlemu di una lege di offerta chì hè stata cambiata 147 volte. Ci era un mutivu per quessa hà cambiatu tantu; Per pudè fà spedizioni à l'indirizzu. Per anni avemu accettatu questu cum'è assai naturali. Avemu accettatu offerte di consegna. Avemu accettatu l'attribuzione di l'assi statali à i privati. Tuttu pare cum'è un affari normale avà ", disse.

A LOTTA hè DATA PÀ TUTTI I VALORI STORICI

Durakoğlu hà cuntinuatu a so spiegazione dicendu: "Un ghjornu, un sindaco hè surtitu è ​​hà dettu: "Questi valori sò i valori di mè, i valori di 16 milioni di Istanbuliti, prutegeraghju questi valori" è hà cuntinuatu cum'è seguita : "Ci hè una lotta per prutege i valori storichi. L'offerta di l'indirizzu era ancu in cunfurmità cù a lege, ma ùn anu micca cunfurmità cù a lege. Oghje, ci hè solu un mutivu per quessa chì un merre agisce cù iniziative lucali è parechji avucati ponu riunite. Sò quì per annunzià chì queste pratiche sò illegale. Sapete, Mustafa Kemal Atatürk hà dettu "partiranu cum'è sò ghjunti" davanti à a stazione di Haydarpaşa. Ùn tolleremu mai l'anarchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*