Avvertimentu di u Canale di Istanbul da u Ministeru

canale Istanbul
canale Istanbul

U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà dichjaratu chì u Lavu Terkos è a Diga di Sazlıdere seranu disattivati ​​cù u prughjettu di u Canal Istanbul è hà avvistatu chì Istanbul pò esse lasciatu senza acqua.

U Vicepresidentu CHP Muharrem Erkek; Dichjarà chì hè un disastru per u guvernu ignurà a natura, l'arburi, l'animali, l'acqua, l'aria è a terra per u prufittu, hà dettu: "Ùn deve esse scurdatu chì stu disastru affetterà negativamente u futuru di i nostri figlioli. "Avemu bisognu di agisce cù a ragione è a scienza, micca a pazzia", ​​disse.

Dopu à u scandalu di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu chì hà cambiatu a so opinione in una settimana durante u prucessu EIA in corso in quantu à u prughjettu di u Canal Istanbul, hè statu chì u stessu prughjettu puderia lascià Istanbul senza acqua.

U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, DSI Survey, Planning and Allocation Department, chì l'opinione hè stata cunsultata da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in u scopu di u prucessu EIA, hà trasmessu a so opinione in modu cumpletu u 20 di marzu di u 2018. In l'opinione di l'EIA; Mentre era statu dichjaratu chì u prugettu hè u prughjettu di visione di Turchia, hè statu dichjaratu chì "Durante a realizazione di u prugettu, certi prublemi deve esse pigliatu in cunsiderà è e precauzioni necessarie deve esse pigliatu in quantu à u so impattu nantu à e risorse d'acqua potabile di Istanbul".

A linea di l'acqua potabile hè disattivata

In a lettera d'opinione di l'EIA di u Ministeru; Quandu l'alternativa scelta cum'è u corridore più adattatu di u prugettu hè stata esaminata, hè statu nutatu chì u canali passava da l'est di u lavu Terkos è ghjunghje à u Mari di Marmara cù a presa di Sazlıdere è u lavu Küçükçekmece. Hè statu dichjaratu chì u canali chì passava per a strada in quistione hà tagliatu u bacinu di alimentazione di u Lavu Terkos, e linee di trasmissione di l'acqua potabile Terkos-Kâğıthane, e linee di trasmissione Terkos-İkitelli, è hà disattivatu a diga di Sazlıdere.

"A perdita d'acqua serà di 70 milioni di metri cubi"

In l'articulu hè dichjaratu chì u sistema di suminazione d'acqua potabile d'Istanbul hè custituitu da quattru gammi; Hè statu dichjaratu chì a fonte d'acqua di u Sistema di Acqua Potabile Sazlıdere-İkitelli, chì hè unu di i quattru pilastri, hè a Diga di Sazlıdere è u Lavu Terkos. In u so articulu di opinione; Hè statu dichjaratu chì, se u prugettu hè realizatu cum'è dichjaratu cum'è alternativa, un bacinu di raccolta d'acqua di circa 20 chilometri quadrati à l'est di u lavu Terkos serà disattivatu è "Ci sarà una perdita di circa 18 milioni di metri cubi d'acqua da quì". In u so articulu di opinione; Hè statu nutatu chì una perdita d'acqua tutale di 52 milioni di metri cubi accadirà postu chì a diga di Sazlıdere serà disattivata cù u prugettu, è hè statu dichjaratu chì "A perdita d'acqua tutale hè di 70 milioni di metri cubi". In a lettera d'opinione di u Ministeru; Hè statu ancu dichjaratu chì u sistema Sazlıdere-İkitelli, chì attualmente risponde à i bisogni d'acqua di i 5 milioni di pupulazioni di Istanbul è risponde à i bisogni d'acqua di 15 milioni di persone dopu à 7.5 anni, serà disattivatu.

427 milioni di metri cubi di acqua potabile seranu persi

Sicondu u rapportu di Mahmut Lıcalı da Cumhuriyet, in a lettera d'opinione di u ministeru; Si deve esse cunsideratu chì a perdita di un totale di 140 milioni di metri cubi d'acqua potabile, cumprese 235 milioni di metri cubi annu da u Lavu Terkos, 52 milioni di metri cubi da i Monti Yıldız è 427 milioni di metri cubi furniti da a diga di Sazlıdere, Puderà subitu à Istanbul per affruntà a siccità. Hè statu enfatizatu chì e precauzioni deve esse pigliatu in questu sensu.

Rischiu di acqua salata

In a lettera d'opinione di u Ministeru; Diverse informazioni sò state incluse ancu cum'è u scenariu di casu più negativu. In l'articulu; Hè statu dichjaratu chì, ancu s'è i sondaggi di terra è e perforazioni sò stati realizati prima di u prugettu, certi avvenimenti inespettati ponu esse scontri in pratica.

In l'articulu, "Questa questione hè cunfirmata da i studii realizati in strutture precedenti. In particulare, ùn hè micca pussibule di detectà fratture è cracke in rocci per perforazione. "Si deve esse cunsideratu chì dopu à l'apertura di u canali è a liberazione di l'acqua, l'acqua salata entrerà in u lavu Terkos attraversu queste fratture è crepe, chì pò esse risultatu in a perdita di a fonte d'acqua di u lavu Terkos è una gran parte di Istanbul lasciata senza. acqua ", hè statu fattu l'avvertimentu.

Omu: I risorsi d'acqua è a natura sò ignorati per u prufittu

U vicepresidentu di CHP, Muharrem Erkek, hà dichjaratu chì l'opinione di DSI, cum'è l'opinione di DHMİ in quantu à u Canal Istanbul, chì hè stata cambiata in una settimana, mostra chì hè affruntatu una grande minaccia. Apuntendu chì sta situazione hè un esempiu cumpletu di l'illegalità è a mancanza di pianificazione, Erkek hà dettu chì u guvernu hè prontu à sacrificà tuttu per u prufittu. Mentre chì u guvernu facia piani per u Canal Istanbul; Ellu hà dichjaratu ch'ellu vede u so paese, u so populu, u so paese, u so populu, è i funzionari publichi è l'esperti chì agiscenu cù l'interessu publicu in mente cum'è un impedimentu. Dichjarà chì hè un disastru per u guvernu ignurà a natura, l'arburi, l'animali, l'acqua, l'aria è a terra per u prufittu, Erkek di CHP hà dettu: "Ùn deve esse scurdatu chì stu disastru affetterà negativamente u futuru di i nostri figlioli. Hà spressu u so parè : "Avemu bisognu di agisce cù a ragiò è a scienza, micca a pazzia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*