Tanal di CHP: "Söğütlüçeşme YHT Station hè in Dirt and Rust"

chpli tanal sogutlucesme yht stazione in terra è ruggine
chpli tanal sogutlucesme yht stazione in terra è ruggine

In u video scattatu da Mahmut Tanal di CHP, chì viaghja in un trenu d'alta velocità, in a Stazione Söğütlüçeşme YHT, l'escalator funziona senza stop, ancu s'è i passageri ùn sò micca imbarcati. In i ritratti spartuti da Tanal, e sedie in attesa sò cuparti di terra.

Sicondu a nutizia in Cumhuriyet; "U Deputatu Avucatu CHP Istanbul. Mahmut Tanal hà spartutu i difetti è l'errori chì hà vistu à a Stazione di Söğütlüçeşme High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​Duve stava aspittendu sta matina prima di l'ora di partenza, in u so contu di e social media, accumpagnatu da video registrazioni è fotografie.

L'ESCALATORE ÙN POTE U CITTADINU FARE SENZA STOP !

In u video spartutu da Tanal, si vede chì l'escalators sò travagliendu non-stop malgradu u fattu chì sò chjusi à l'usu di i passageri, è u diputatu CHP, chì reagisce à u fattu chì u sistema di scala mobile ùn hè micca messi in sonnu. Modu, disse: "Ùn hè micca ciò chì hè statu fattu un perdu? L'escalators sò curretti in vain à l'ora di a matina. Ùn deve esse micca troppu difficiule per mette in modu di dorme. A fattura di questi rifiuti hè riflessa à i citadini cum'è un tributu direttu o indirettu ", disse.

SEDIE SEDI IN TRUCIA E RUST

Spartendu e foto di a sala d'attesa di i passageri in a stazione, Tanal hà attiratu l'attenzione à a negligenza di e sedie è disse: "Questa hè a sala d'attesa di i passageri in a stazione di treni d'alta velocità di Söğütlüçeşme... I posti sò cuparti di terra. Sì a stazione principale hè cusì, quale sà cumu sò l'altri ".

Inoltre, dicendu chì a capacità di e sale d'attesa hè insufficiente, Tanal hà dettu: "In u trenu cù 6 vagoni, ogni vagone hè chjamatu almenu 30 persone. Chì face 180 persone. Sala d'attesa per 40 persone. Ùn ci hè abbastanza spaziu per i citadini à pusà. Hà invernu, hà neve, hà fretu.

chpli tanal sogutlucesme yht stazione in terra è ruggine
chpli tanal sogutlucesme yht stazione in terra è ruggine

L'ORDINE D'ALLA À A WC

Mahmut Tanal di CHP hà ancu attiratu l'attenzione à l'inadeguatezza di u numeru di toilette è a so distanza, dicendu: "Dopu à passà per a sicurità, ùn ci hè più toilette in a vostra zona. Hè da u latu oppostu. Hè ancu pagatu. U serviziu orientatu à e persone deve esse pruduttu. Prima di tuttu, i bagnu deve esse liberi è vicinu à induve u citadinu hè. I citadini duveranu esse cunsiderati in tali spazii ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*