L'applicazioni di registrazione finali sò cuminciate per a nova industria di l'automobile

L'applicazioni di iscrizzione finale sò aperte per a nova industria di u motoru
L'applicazioni di iscrizzione finale sò aperte per a nova industria di u motoru

L'applicazioni preliminari per l'area di l'industria di a Nova Motore, chì saranu realizate da a Municipalità Metropolitana di Konya in cooperazione cù TOKİ, anu cuminciatu à esse pagate per a registrazione finale da i cummercianti determinati.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà datu a bona nova chì una tappa impurtante hè stata ghjunta in u scopu di u Prughjettu di a Nova Zona Industriale Motorizzata, chì hè unu di l'investimenti più impurtanti di i prughjetti "My City".

In u scopu di u protocolu firmatu cù a participazione di u presidente Altay, u ministru di l'ambiente è l'urbanizazione Murat Kurum, serà custruitu inseme cù TOKİ in u distrettu di Fevzi Çakmak, è serà custruitu in a zona cummerciale, hotel, istituzione ufficiale, educazione. , salute, zoni di serviziu municipali, strutture suciale, impianti sportivi, fuel oil.Ellu hà dichjaratu chì i pagamenti seranu fatti trà u 21 d'ottobre è u 22 di nuvembre per a custruzzione di a New Motor Industry, chì includerà a stallazione, e facilità tecniche è e moschee. U presidente Altay hà vulutu chì l'applicazioni sianu benefiche per i cummercianti industriali.

2 mila 756 cummercianti ammissibili, chì l'applicazioni preliminari sò state ricevute da a Municipalità Metropolitana di Konya, andaranu à Ziraat Bank Bin Konutlar Branch cù a so identità ufficiale nantu à i metri quadrati previamente determinati è avè un locu di travagliu cù una maturità di finu à 120 mesi cù l'applicazione. tassa da esse depositata.

Dopu à a fine di u prucessu di custruzzione, i cummercianti in l'Industria Vechja è Karatay in u centru di a cità seranu trasferiti à a Nova Industria Motore in una manera sana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*