Edifici Abandunati in Esenler Bus Terminal Demoliti

L'edificazioni abbandonate in a stazione di autobus di Esenler sò stati demoliti
L'edificazioni abbandonate in a stazione di autobus di Esenler sò stati demoliti

A demolizione di e zone abbandunate è abusate in i piani inferiori di a stazione di autobus di Esenler, chì hè stata presa da IMM, hè stata finita. A municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) pulisce e zone trascurate è disturbate in a stazione di autobus di a demucrazia di u 9 di lugliu (Esenler). ), chì hà pigliatu u 15 di sittembri.

U prucessu di demolizione di 62 unità, chì sò state determinate per prevene l'abusu è pulizziari l'area in i piani inferiori di l'autostazione, hà iniziatu a settimana passata. I travaglii realizati da a Polizia İBB è a so filiale BİMTAŞ sò stati finiti u venneri 27 settembre.

I spazii demoliti sò stati sbulicati. Installendu sistemi di camera è illuminazione, i piani di u sotano di l'autostazione sò stati fatti più affidabili.

In a stazione di l'autobus, induve i travaglii di mantenimentu è di arrangiamentu cuntinueghjanu, i demolizioni continuanu se si rilevanu altre unità chì sò aduprate per un altru scopu è chì sò in un statu abbandonatu.

U presidente di l'IMM, chì hà visitatu prima chì a stazione di autobus hè stata presa in lugliu Ekrem İmamoğlu, tistimuniendu l'imaghjini trascurati è cattivi in ​​i piani più bassi, "A mo famiglia, a mo moglia ùn pò micca entre quì. A moglia è u zitellu di nimu ùn ponu micca fiducia è entre quì ", disse.

In a stazione di l'autobus, chì u so parcheghju hè statu ancu trasferitu à İSPARK, i piani inferiori, chì ùn eranu micca cuperti di terra, eranu prima puliti da e squadre İBB İSTAÇ, è a sicurezza in a regione hè stata cuminciata à esse furnita da a filiale İBB İSTGÜVEN è İBB. Polizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*