Ekrem İmamoğlu: "Ùn aghju micca una opinione positiva annantu à Kanal Istanbul"

ekrem imamoglu canale ùn aghju micca una opinione positiva nantu à Istanbul
ekrem imamoglu canale ùn aghju micca una opinione positiva nantu à Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlucuntinueghja à visità a cumuna di u distrittu. Visità a municipalità di Esenler per l'ultima volta, İmamoğlu hà fattu a so sesta visita à a municipalità di Avcılar oghje. İmamoğlu, chì hè statu accoltu cun grande interessu da u Sindaco di u Distrettu Turan Hançerli è i citadini, hà dettu: "Avcılar hè unu di i distretti induve avemu bisognu di risolve parechji prublemi, postu chì ùn ci hè micca statu un travagliu coordinatu finu à avà". À una quistione nantu à Kanal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "A mo opinione nantu à Kanal Istanbul hè chjara. Ùn aghju micca opinione pusitiva. Intendemu di sparte questu cù tuttu Istanbul ", hà rispostu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlucuntinueghja à visità a cumuna di u distrittu. İmamoğlu, chì hà visitatu 5 municipalità di distrettu finu à avà, era ancu oghje in a municipalità di Avcılar. Prima di vene à a municipalità, İmamoğlu hà visitatu u presidente di u distrettu di CHP Avcılar, Erdal Nas, chì u fratellu hè mortu pocu tempu fà, è hà presentatu e so condolenze.

"VIVA IMAMOGLU!"

I citadini, chì anu intesu chì u sindaco İmamoğlu andava à visità a municipalità di Avcılar, anu cuminciatu à riunite davanti à l'edificiu di a municipalità in e prime ore. À a so ghjunta à l'edificiu, İmamoğlu hè statu accoltu cù l'acclamazioni di "Viva İmamoğlu, longa vita İmamoğlu" è hà fattu valutazioni à i membri di a stampa prima di a presentazione di u presidente Hançerli. Dicendu: "Stamu a basa di un prucessu di cumunicazione è coordinazione stretta in e visite di a municipalità di u distrittu", İmamoğlu hà dettu, "In questu sensu, visiteremu tutti i nostri distretti. È tandu soprattuttu i nostri tavule regiunale vanu à vita. Per esempiu, Avcılar, Esenyurt, Beylikdüzü sò a nostra tavula regiunale. Queste opere saranu seguite da i nostri burocrati di grande cità quì ", disse.

Cunniscitemu i quartieri cù prublemu di pruprietà

Spieghendu ch'ellu cunnosce u distrittu di Avcılar da strettu è chì Hançerli hè un cumpagnu strettu, İmamoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Tutti duvemu affruntà i prublemi di Avcılar è travaglià inseme cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul per cooperà. I movimenti di Avcılar versu i terrimoti devenu esse forti, simu cuscenti di questu. Ci sò quartieri cù trasfurmazioni urbane è soprattuttu prublemi di pruprietà, è i cunniscenu. Avcılar hè in prima linea di i distretti cù quale stabiliremu u più altu livellu di relazioni, sia per via di a nostra cooperazione è di a participazione di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in più di noi.

Sò interessatu à 39 DISTRITI DI ISTANBUL

Enfatizendu chì l'amministrazione passata di IMM è Avcılar ùn anu micca travagliatu in coordinazione finu à avà, İmamoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di risolve parechji prublemi postu chì ùn avemu micca travagliatu in coordinazione finu à avà. Avcılar hè un distrittu chì aghju cunnisciutu da 1989 è studiatu à l'università. Eccu, aghju una tale cunnessione. Aghju studiatu quì per 5 anni è aghju cunnisciutu da vicinu. Useremu stu interessu è amore per risolve i prublemi di Avcılar. Puderaghju sottolineare chì questu interessu è amore ùn hè micca solu per Avcılar, ma per tutti i 39 distretti di Istanbul ".

Dopu à e dichjarazioni di İmamoğlu, hà iniziatu una presentazione di duie ore, chì era chjusa à a stampa. Durante a so visita à a municipalità di Avcılar, İmamoğlu era accumpagnatu da u secretariu generale diputatu di l'IMM è i capi di dipartimentu.

BATHONEA RICIU UNA BREVE SULLA CITTA ANTICA

İmamoğlu è Hançerli andonu dopu in un viaghju di campu per esaminà i prughjetti in Avcılar in situ. I dui presidenti, u capu di scavi nantu à u Prughjettu Bathonea Ancient City in u Centru di Ricerca Preistorica di Istanbul di a Municipalità di Avcılar, Vice Capu di u Dipartimentu di Archeologia di l'Università Kocaeli, Facultà di Arti è Scienze, Assoc. Dr. Hanu ricevutu un briefing da Şengül Aydıngün. Esprimendu chì era assai impressiunatu cù l'scavi è l'artefatti archeologichi truvati, İmamoğlu hà dettu: "Visiteraghju sicuramente l'antica cità in u lavu Küçükçekmece". Dopu chì Aydıngün hà dettu: "Ci sò grandi tunnelli", İmamoğlu hà dettu, "Avà custruiremu Kanal Istanbul quì. Pienu cù acqua. Chì ci tocca à fà cù u canali, manalla » hà fattu ridere à tutti.

Ùn aghju micca una opinione pusitiva nantu à u canali ISTANBUL

İmamoğlu è Hançerli andonu dopu à a spiaggia di Avcılar è cuntinueghjanu i so tour di studiu. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti quì, İmamoğlu hà spressu u so pensamentu nantu à Kanal Istanbul cusì: "Sò una persona chì favurisce a mantene u Lavu Küçükçekmece è parechje zone di l'identità di Istanbul, a geografia chì si trova in u prucessu storicu, quant'è. pussibule. In questu sensu, aghju dettu prima. A mo opinione nantu à Kanal Istanbul hè chjara. Ùn aghju micca opinione pusitiva. Avemu pensatu à sparte questu cù tuttu Istanbul. Dunque, mi importa di i resti storichi quì. Ti vecu invece. Vulemu chì tutta a Turchia è u mondu a veda. Quandu fighjate à queste geografie, a grazia di Diu hè a bellezza di u mondu. Sè avemu agitu cù a preoccupazione di cumu pudemu purtà una tale bellezza in u futuru, seremu degni amministratori di Istanbul. Questa hè a finestra chì guardemu. Cù sta idea preliminare, spartemu i nostri punti di vista cù u nostru maestru quandu viaghjamu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*