Enorme cuntribuzione da u presidente Yavaş à l'ecunumia di i studienti di a capitale

Interessu intensu da i studienti per l'applicazione Ankarakart scontu
Interessu intensu da i studienti per l'applicazione Ankarakart scontu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, realiza applicazioni chì facenu piacè di i studienti chì studianu in a capitale.

Cuntinuendu à cuntribuisce à u bilanciu di i studienti cù e so promesse, l'applicazione di carta studente di abbonamentu mensuale scontu, chì hè stata implementata per a prima volta in Ankara cù l'istruzzioni di u presidente Yavaş, attrae una grande attenzione.

ONE RIDE 30 CURRENCY

Cù l'intruduzione di una carta di abbonamentu mensuale per 27 carte d'imbarcu per 60 TL per i studienti di 200 anni è sottu, i studienti cuminciaru à viaghjà per 30 centesimi in un solu imbarcu.

I studienti applicanu à i centri di carica di carte per l'applicazione, chì furnisce un sustegnu seriu à a so ecunumia. Ricordendu chì u prucessu di carica hè ancu fattu per mezu di kiosks in più di i centri di carica di carte, i funzionari di l'EGO anu infurmatu chì l'operazioni di l'infrastruttura seranu compie in pocu tempu in certi centri di trasfurmazioni di carte.

Trà i studienti chì ùn anu micca ANKARAKART è chì volenu prufittà di sta applicazione per a prima volta, quelli chì i so numeri d'ID TR finiscinu cù zero ponu upload u 21-22 d'ottobre, mentre chì u caricamentu pò esse fattu in e seguenti date secondu l'ultime. lettera di l'altri numeri d'identità:

-Studenti chì i numeri d'identità TR finiscinu cù dui (2) 23-24 ottobre,
- Studienti chì i numeri d'identità TR finiscinu cù quattru (4) 25-26 ottobre,
- Studienti chì i numeri d'identità TR finiscinu cù sei (6) 27-28 ottobre,
- Studienti chì i numeri d'identità TR finiscinu cù ottu (8) 30-31 d'ottobre,

I STUDENTI SONU FELICI

I studienti, chì anu dimustratu un grande interessu in l'applicazione di carta di abbonamentu scontu, chì hà iniziatu u 20 d'ottobre è ponu benefiziu à circa 250 mila studenti, ringrazianu u presidente Yavaş per i so sforzi chì anu facilitatu a so vita.

Ahmet Bulut, un studiente di a Facultà di Scienze Politiche di l'Università di Ankara, hà dichjaratu chì a carta di abbunamentu farà una grande cuntribuzione à u bilanciu è hà dettu: "Vogliu ringrazià u presidente Mansur per avè eliminatu una carica finanziaria extra da noi. Avemu statu un pocu allevatu chì u presidente hà riduciutu a tarifa di trasportu per i studienti à un prezzu assai ragiunate. Sò andatu in un alloghju studiente questu annu. Pagu a bolletta d'acqua cù un scontu di 50% ", disse.

Enes Mücahit Hayat, un studiente di u primu annu à u Dipartimentu d'Ecunumia di l'Università di Gazi, chì hà spressu a so felicità per a riduzione di i costi di viaghju, hà dettu: "L'innuvazioni, l'aiuti è i supporti chì u nostru sindaco hà messu in pratica mostranu chì si importa. noi".

U studiente di u Dipartimentu di Pittura di l'Università di Hacettepe, Zeynep Salan, hà dichjaratu ch'ella hè ghjunta cù i so amichi per cumprà carte di abbonamentu di i studienti scontate è hà dettu: "Usemu assai u metro è l'autobus ogni ghjornu. Questa tariffa scontata hè stata assai bona per noi", mentre Osman Karapınar, un studiente di l'Università di Gazi, hà dettu: "Ùn ci era micca abbonamentu studiente in Ankara per anni. Vulemu ringrazià quelli chì anu pensatu à sta applicazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*