Eurasia Rail in Konya per a prima volta in 2021

Eurasia rail in Konya per a prima volta
Eurasia rail in Konya per a prima volta

A 9a "Fiera Internaziunale di Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligera è Logistica" - EURASIA RAIL, urganizata da Hyve Group in Turchia, si terrà à TÜYAP Konya Fair Center trà 3-5 March 2021. Hè statu annunziatu in una cunferenza di stampa chì a Fiera, chì hè stata tenuta in Izmir finu à avà, serà in Konya.

I preparativi per a 9th International Railway, Light Rail Systems and Logistics Fair - Eurasia Rail, urganizata da Hyve Group in Turchia, chì hè cunsiderata una di e trè più grandi è più impurtanti fiere ferroviarie in u mondu, sò state realizate da Konya Metropolitan Municipality and State. Direzzione Generale Ferroviaria, hà guadagnatu un momentu dopu à u protocolu firmatu da a Direzzione (TCDD). U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, è u direttore regiunale di Hyve Group, Kemal Ülgen, anu assistitu à a cerimonia di firma di u protocolu.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, chì era u primu à parlà à a ceremonia di u protocolu, hà dichjaratu chì a Fiera hè una opportunità impurtante per seguità da vicinu l'evoluzione tecnologica in l'industria ferroviaria è hà dettu: "I fieri internaziunali sò una di e piattaforme più efficaci induve spartemu l'opportunità è e capacità chì avemu accessu cù altri paesi è induve pudemu riflette u prugressu chì avemu fattu nantu à a strada di a ferrovia è l'industrializazione ". A prima Eurasia Rail Fair, stabilita cù u sustegnu di a nostra Enterprise per questu scopu, hè stata in Ankara in 2011, l'altri in Istanbul è l'ultima in Izmir in 2019. Questa Fiera, chì vedemu cum'è una opportunità per noi di seguità e tecnulugia in l'industria ferroviaria chì si sviluppa rapidamente in u mondu, apre a porta à sparta è cooperazione cù altri paesi, l'opportunità è e capacità chì avemu ottenutu cum'è TCDD ". disse.

U Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu chì hè impurtante per elli di tene a 9a Fiera Ferroviaria Eurasia, chì hè a terza fiera più grande in u mondu in u so campu è cuntribuisce à u sviluppu di l'industria ferroviaria di Turchia, in Konya in 2021.

Uygun hà dettu: "Cum'è Ferroviari, cuntinuemu à investisce in Konya è purtà novi travaglii cù a nostra nova visione è missione. Finu à avà, i veiculi ferroviari pruduciuti da i fabricatori di veiculi ùn puderanu micca esse esposti in i campi di fiera tenuti in Ankara, Istanbul è Izmir, postu chì ùn ci era micca cunnessione ferroviaria. U più grande desideriu di i participanti hè chì volenu trasportà i so prudutti per ferrovia. À questu puntu, Konya hè ancu più impurtante per noi. A fiera di Konya hè à circa 5 km da u Centru Logisticu Kayacık. Per a Fiera Ferroviaria di l'Eurasia 2021, in cuuperazione cù a nostra Impresa è a Municipalità Metropolitana di Konya, i veiculi ferroviari seranu purtati à u centru logisticu in trenu è da quì à a zona di fiera per strada, è seranu esposti nantu à a ferrovia per esse stallati da. a nostra impresa. "Vogliu chì u protocolu sia firmatu trà a nostra Impresa è a Municipalità Metropolitana di Konya per organizà a nona Fiera Ferroviaria Eurasia in Konya benefica, è vi ringraziu per a vostra participazione." disse.

Ricordendu chì Konya hè diventatu recentemente una tappa impurtante in Anatolia in u scopu di i prughjetti di u sistema ferroviariu è ferroviariu è chì Konya rinfurzà ancu più sta pusizione, u direttore regiunale di Hyve Group Kemal Ülgen hà dettu chì u 2u di a Fiera si terrà in Konya in u scopu. di u protocolu firmatu u 9 d'ottobre. Hà dichjaratu ch'ellu si scontra cù rapprisentanti lucali è stranieri di u settore. Ülgen hà cuntinuatu cusì: "Semu felici d'ospitu Eurasia Rail, chì mantene u pulsu di tuttu u settore in a Regione Eurasia dapoi u 2011 è furnisce opportunità per novi cullaburazioni, riunendu l'attori più impurtanti di u settore di i sistemi ferroviari. in a regione è ospitata da a Municipalità Metropolitana di Konya. Hè assai impurtante per tutti noi di tene a 9a edizione di a Fiera, chì prima era stata ospitata da Istanbul, Ankara è più recentemente Izmir, in Konya, chì face passi fermi per diventà una cità fiera. "Durante a fiera, i participanti internaziunali di u settore svilupperanu l'affari è e relazioni, è sparteremu a cunniscenza è l'esperienza settoriali cù i nostri participanti à u più altu livellu per mezu di prugrammi di cunferenza è seminariu".

I sustenitori di a Fiera, chì si terrà per a 2021a volta in 9 da Hyve Group, includenu u Ministeru di u Cummerciu di a Republica di Turchia, i Ferroviari Statali di a Republica di Turchia (TCDD), a Municipalità Metropolitana di Konya, KOSGEB è ​​u Unione Internaziunale di i Ferroviari (UIC).

À a 8a Fiera tenuta in Izmir; I participanti sò stati accolti da paesi cum'è Turchia, Qatar, Germania, Algeria, Repubblica Ceca, Cina, Francia, Paesi Bassi, Spagna è Italia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*