Ferrovia russa per mudernizà a Ferrovia Vrbnica di Belgrad

ferrovie russe per mudernizà a ferrovia di Belgrad Vrbnica
ferrovie russe per mudernizà a ferrovia di Belgrad Vrbnica

Russian Railways è Serbia firmatu un accordu cù Montenegro (Bar) nant'à l 'implementazione cumuna di u prugettu di mudernizà a Belgrad - Vrbnica - linea ferroviaria di cunfini.

U Direttore Generale è Direttore Generale di e Ferrovie Russe Oleg Belozerov è u Vice Primu Ministru è Ministru di Custruzzione, Trasporti è Infrastrutture di a Republica Serba Zorana Mihajlović anu firmatu un accordu nantu à a implementazione cumuna di u prugettu di mudernizazione. Linea di ferrovia trà Vrbnica è a parte nantu à a fruntiera montenegrina da Belgradu à Bar è Valjevo è a seccione di frontiera Montenegro.

A cerimonia di firma hè accaduta u 19 ottobre di u 2019, durante a visita di u Primu Ministru Russu Dmitry Medvedev à Belgrad. I partiti anu enfatizatu a so determinazione di sviluppà attivamente una cooperazione mutualmente benefica in i prughjetti ferroviari è esprimenu a so intenzione di firmà un novu cuntrattu.

Inoltre, in u quadru di l'Accordu Intergovernativu nantu à a Concessione di Creditu d'Esportazione Statale à u Guvernu di a Republica di Serbia, un accordu supplementu hè statu firmatu trà RZD International LLC, una filiale di Ferrovie Russe chì implementa RZD Holding, à u cuntrattu firmatu u 17 di ghjennaghju di u 2019. infrastruttura straniera internaziunale è Infrastruttura Ferroviaria Serba JSC. Stu accordu supplementu hè per a mudernizazione è a ricustruzzione di i sistemi di signalizazione, centralizazione è bloccu, cumunicazioni è telecomunicazioni, inseme cù a creazione di u Centru Unificatu di Controlu per a Gestione di u Trafficu di Treni in a Republica di Serbia.

"Dui ducumenti impurtanti sò stati firmati oghje chì anu purtatu a nostra cooperazione à un novu livellu. Semu pronti per cumincià à travaglià attivamente nantu à un novu prughjettu maiò. È in più di u situ di custruzzione digià esistente, l'avemu aghjuntu à l'arsenale di u nostru arsenale. A cullaburazione hè un elementu tecnulugicu innovativu, è aghju cooperatu cù cumplessi di software muderni. Parlu di u travagliu cumuna nantu à a custruzzione di u Centru Unificatu di Cuntrollu per a Gestione di Traffic Train. "dissi.

Dapoi u 2014, e Ferrovie Russe anu mudernizatu è ristrutturatu un totale di più di 200 chilometri di infrastruttura ferroviaria in diverse regioni di Serbia. I travaglii di custruzzione di u Tunnel Tanortanovci è u viaduttu in l'inundazione di u Danubiu cuntinuanu in a sezione Stara Pazova - Novi Sad di a linea Belgrad - Budapest.

U numeru di u cuntrattu di 940 milioni di dollari hè statu firmatu trà Russian Railways International LLC è Serbian Railways u 23 di maghju 2013.

U cuntrattu copre a custruzzione è l'elettrificazione di una linea di 15 km longu nantu à a linea ferroviaria Belgrad - Pančevo, a ristrutturazione di sei sezioni di u corridore paneuropeu cù una lunghezza tutale di 112 km, a ricustruzzione è a custruzzione di a linea esistente. A ricostruzione di 40.4 km di a linea ferroviaria Belgrad - Bar è a consegna di treni diesel di fabbricazione russa, è ancu una seconda pista longu 77.6 km di a linea ferroviaria Stara Pazov - Novi Sad.

U cuntrattu per un totale di 230 milioni di euro hè statu firmatu da RZD International LLC è Serbian Railways Infrastructure JSC u 17 di ghjennaghju 2019.

U documentu prevede a fine di u travagliu è a consegna di materiali cum'è parte di a seconda fase di a ricostruzione, a mudernizazione è a custruzzione di una linea ferroviaria à doppia pista capace di trasportà 40.44 km / h nantu à a forza di 200 km di Stara Pazov - Novi Sad. sezione nantu à a linea Belgradu - Budapest. In particulare, i travaglii seranu realizati per a custruzzione di l'infrastruttura elettrica, l'architettura, a custruzzione, l'energia elettrica è e instalazioni cunnesse, l'arrangiamentu di e corsi d'acqua è l'arrangiamentu di u drenamentu di a terra.

Sutta i termini di u cuntrattu, RZD International LLC svilupperà ancu un prughjettu per ricustruisce è mudernizà a zona di 210 chilometri da Valjevo à a so fruntiera cù u Montenegro via Vrbnica à a so fruntiera cù u Montenegro per u travagliu ulteriore.

Inoltre, RZD International LLC cunceperà è custruisce un centru di cuntrollu di treni unificati in a Republica di Serbia. Sicondu stimi di l'esperti, a creazione di un tali centru duverà circa trè anni. - Turchia Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*