I Veiculi Naziunali YHT è Sistemi Ferroviari devenu esse pruduciuti in TÜLOMSAŞ

i veiculi naziunali di u sistema ferroviariu è iht deve esse pruduciutu in tulomsa
i veiculi naziunali di u sistema ferroviariu è iht deve esse pruduciutu in tulomsa

In Eskişehir, u Partitu IYI hà lanciatu una campagna di firma intitulata "I Veiculi Naziunali di Treni è Sistemi Ferroviari Deveranu esse Produciti à TÜLOMSAŞ".

Parlendu à a petizione davanti à TÜLOMSAŞ, u presidente provinciale Mehmet Ektaş hà dettu: "U sforzu cumunu è u scopu di tutti noi hè di aumentà u livellu di benessere di u nostru paese è di a nostra cità. A manera di aumentà u livellu di benessiri hè di vultà à a pruduzzione di merchenzie high-technology cun altu valore aghjuntu invece di spazii d'investimentu intensivi di travagliu cù pocu valore cum'è a custruzzione è l'agricultura. Hè ciò chì avemu bisognu di fà per a nostra cità. In ogni casu, in l'ultimu ranking publicatu "Liveable Cities", sfurtunatamenti, a nostra cità hè cascata à u 32u postu in termini di "capacità di riceve investimenti".

Questu significa chì in u futuru, i riti bassi sò ancu più bassi di a media naziunale, i figuri di disoccupazione sò ancu più altu ch'è a media naziunale. Per d 'altra banda, ENTİL, HAPALKİ DÖKÜM VE TARKON MAKİNE, chì sò unu di l'impurtanti stabilimenti industriali è di l'impieghi di a nostra pruvincia, sò intruti in e fabbriche chì sò state affettate negativamente da a crisa ecunomica in cui u nostru paese era, è hè ghjuntu à u stadiu di chjusu perchè ùn hà micca ricevutu un sustegnu suffirenziu. I nostri 500 travagliadori chì travaglianu in queste fabbriche ùn sò micca stati pagati per 4 mesi è ùn ponu purtà pane in casa. In più di sti grandi fabbriche, sapemu chì assai picculi imprese anu chjusu e so porte, ridotti i travagliadori o chjusi completamente, è alcune di e nostre grandi marche anu tagliatu a produzzione. E fabbriche chì appartenenu à TOPRAK Holding sò state lasciate per anni. Sì suluzioni efficaci è sustinibili ùn sò micca prudutte per u prublema di l'investimentu è di l'impieghi, hè inevitabbile chì a nostra cità sia listata cum'è "città impussibili" in pocu tempu. A fabbrica, chì simu in fronte, hè specializata in a fabricazione di locomotive, vagoni è altri veiculi ferroviari dapoi u 1894, quandu hè stata stabilita cum'è Cer Workshops. U nostru stabilimentu industriale naziunale, induve a prima locomotiva a vapore turca, Karakurt, hè stata custruita in u 1961, è a prima Automobile turca DEVRİM hè stata custruita in u stessu annu, centinaie di locomotive di varii tipi è millaie di vagoni di merci sò stati prudutti finu à a data.

Di a subindustria TÜLOMSAŞ, chì hè sempre cunnisciuta per fà affari cù 1100 fornitori differenti in tuttu u paese, millaie di travagliadori trovanu l'uppurtunità di portà u pane à e so case solu in Eskişehir. Per d 'altra banda, i 500 impurtanti industriali, informatichi di Turchia, sistemi intelligenti, e cumpagnie d'innuvazione sò situate in a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir. E nostre urganisazioni situate in a zona industriale urganizata anu l'ecunumia, a tecnulugia, e risorse umane, l'esperienza è a cultura cummerciale chì furnisceranu una grande cuntribuzione è sustegnu à TÜLOMSAŞ. In queste cundizioni, hè ovvi chì TÜLOMSAŞ custruirà u Trenu Naziunale d'Alta Velocità è tutti i veiculi di u sistema ferroviariu, se ne dà l'opportunità, cù i so ingegneri è i so travagliadori, ognunu di i quali hè specializatu in i veiculi ferroviari. Eppuru, in e specificazioni di l'offerta di 4.5 Treni d'Alta Velocità cù un costu di 94 miliardi di dollari, chì TCDD hà bisognu, hè stata inclusa una cundizione di "domesticità" di 15%, è hè statu dichjaratu chì TÜLOMSAŞ prufittà di sta cundizione. allungatu, l'offerta hè stata annullata senza esse tenuta. Ùn ci hè statu un sviluppu pusitivu in circa 05.04.2018 mesi da l'annullamentu di l'offerta ", disse.

ESKISEHIR BISOGNA INVESTIMENTI, IMPUGNI, ESKISEHIR BISOGNA IMPUGNI È U SO

Dicendu chì Eskişehir meriteghja "investimenti ferroviari" cù a so sperienza, entusiasmu è motivazione, Ektaş hà dettu: "U sustegnu è l'incentivi dati à e cumpagnie di Ali Ağaoğlu è Ethem Sancak meritanu in Eskişehir. I bisogni è e dumande di Eskişehir sò sopra à a pulitica, tutti i partiti pulitichi, i deputati, l'urganisazioni pruvinciali, e camere è i sindicati anu duveri è responsabilità in questu sensu. Cum'è a famiglia di u Partitu IYI, simu cuscenti di sta rispunsabilità. In questu cuntestu, in cunfurmità cù i bisogni di TCDD Taşımacılık A.Ş., TÜLOMSAŞ hè stata specificata cum'è "parte interessata naziunale" in a specificazione di compra per 94 treni d'alta velocità, chì saranu offerti di novu in pocu tempu, in più. à i treni d'alta velocità naziunale è lucali.Lanciamu una campagna di firma per invità a vulintà pulitica à u compitu cù l'istituzioni è l'urganisazioni autorizate per piglià e decisioni necessarie per a produzzione di treni d'alta velocità è tutti i veiculi di u sistema ferroviariu. da TÜLOMSAŞ. A nostra campagna di firma continuerà oghje trà 17.00-17.30 davanti à TÜLOMSAŞ Road Gate è Cer Kapı, è u 12/13/14 d'ottobre 2019 trà 10.00-18.00 à i nostri stands da esse stallati intornu à a Statua Ulus è a Moschea Çarşı. Cridemu chì u nostru populu prutegerà u futuru di TÜLOMSAŞ è Eskişehir, è li invitemu à sustene a campagna cù e so firme.

1 Comment

  1. Hè u più logicu per pruduce YHT in adapazari.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*