Fermate di l'autobus da esse aumentate in Belkıs

E fermate di l'autobus Belkista seranu aumentate
E fermate di l'autobus Belkista seranu aumentate

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, si n'andò in u distrettu di Belkıs in u distrittu di Şehitkamil cum'è parte di e visite di quartiere. Şahin hà dumandatu à a so squadra di cumincià à travaglià per aumentà a fermata di l'autobus in Belkıs Mahallesi per risolve u prublema di fermate d'autobus insufficienti in u quartiere.

U presidente Fatma Şahin, chì si facia un nome cù a so cunniscenza di a municipalità suciale, hà cuntinuatu à visità i so quartieri per vede i prublemi in u locu è sente i citadini. U presidente Şahin, chì hà esaminatu i prublemi cù i capi di u quartiere in u locu, hà stabilitu di novu un tronu in u cori di i citadini cù u so approcciu orientatu à risolve i prublemi.

Şahin, chì hà iniziatu u so travagliu in u distrettu di Belkıs di u distrittu di Şehitkamil, hà micca solu esaminatu i travaglii realizati in situ, ma ancu identificatu e carenze di u quartiere è hà datu struzzioni à a so squadra per eliminà e carenze.

Cunsultendu cù u capu di quartiere Enver Özekici nantu à a riflessione di l'opere finite, Şahin hà rispostu à a dumanda di i residenti di u quartiere per aumentà u numeru di fermate d'autobus chì eranu insufficienti per via di a densità di trasportu publicu è di e fruntiere di u quartiere in sviluppu, è hà dumandatu à u so quartiere. squadra per cumincià à travaglià nantu à a suluzione di u prublema. U presidente, chì hà pigliatu Muhtar Özekici cun ellu, hà visitatu e fermate, hà pigliatu un interessu vicinu à i citadini chì aspittàvanu un veiculu à a fermata. sohbet hà fattu.

I residenti di u quartieru anu ringraziatu u sindaco Fatma Şahin per i so sforzi per eliminà a penuria d'acqua chì Belkıs Neighbourhood hà sperimentatu dapoi anni, è anu dettu chì e carenze in u quartieru seranu eliminate cù a fine di l'asfaltatu è i travaglii in corso in u quartiere. quartiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*