U sistema di guida sicura è telemetria impedisce l'accidenti di Metrobus

A guida sicura è u sistema di telemetria impediscenu l'accidenti di metrobus
A guida sicura è u sistema di telemetria impediscenu l'accidenti di metrobus

IETT hà ghjuntu à a tappa finale in i testi di u "Sistema di guida sicura è telemetria", chì dà un avvisu precoce à i cunduttori. Cù u sistema chì deve esse adupratu nantu à a strada di Metrobus, l'accidenti causati da e seguenti violazioni di distanza è di strada seranu prevenuti.

IETT, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà acceleratu i so sforzi per furnisce un serviziu più sicuru à i Metrobuses, chì anu quasi un milione di passageri ogni ghjornu. Cù u "Sistema di guida sicura è telemetria", chì hè stata pruvata per esse messa in pratica nantu à a linea Metrobus, chì copre 7 mila chilometri cù 220 mila viaghji à ghjornu, i cunduttori seranu avvisati di u limitu di velocità, seguitu a distanza è a violazione di a strada mentre guidà.

L'ACCIDENTI SERA EVITATU

IMM, chì furnisce furmazione à tutti i cunduttori almenu una volta à l'annu nantu à tematiche cum'è l'emergenza, u focu, e caratteristiche fisiche di i veiculi è a guida sicura, prufittà ancu di a tecnulugia di sicurezza di guida per prevene accidenti in a linea Metrobus. Accelerà u so travagliu nantu à un novu sistema chì avvisa i cunduttori contr'à i risichi cù u principiu di l'avvisu precoce, İBB hà ghjuntu à a tappa finale di e teste. U Sistema di Conduzzione Sicura è Telemetria, chì furnisce opportunità di viaghju sicure per i residenti di Istanbul, sarà prestu in opera nantu à a linea Metrobus.

Inseme cù u Sistema di Conduzzione Sicura è Telemetria, un dispositivu chì travaglia cù a tecnulugia di interpretazione di l'imaghjini serà piazzatu in ogni veiculu. Per mezu di stu dispusitivu, l'uggetti in u trafficu seranu rilevati à una distanza di 80 metri è u cunduttore serà avvistatu. Questi avvisi seranu mandati à u cunduttore sia visualmente sia audible. À u listessu tempu, a vibrazione per esse mandata à u sediu di u cunduttore impediscenu l'accidenti.

Mentre chì i dati ottenuti da u novu sistema avvisanu i cunduttori, IETT hà ancu guardatu questi dati. Cusì, in casu di violazione, l'unità IETT pertinenti seranu infurmate. I dati seranu ancu utilizati in a furmazione di i cunduttori.

"VULEMU REDUCE L'ACCIDENTI À ZERO"

Ramazan Kadiroğlu, Capu di Dipartimentu di Tecnulugia di Trasportu IETT, hà spartutu dettagli nantu à u sistema chì sarà prestu dispunibule per i Istanbuliti. Enfatizendu chì i cunduttori seranu avvisati cù sonu, visuale è vibrazione mentre guidanu, Kadiroğlu hà dettu chì volenu riduce l'accidenti, chì mostranu una seria diminuzione cù a furmazione, à zero cù stu sistema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*