I citadini in Kocaeli sò soddisfatti di e fermate mobili

I citadini in Kocaeli sò soddisfatti di e fermate mobili
I citadini in Kocaeli sò soddisfatti di e fermate mobili

Stazioni di sacchetta sò state custruite in a strada Salim Dervişoğlu, chì hè una alternativa à l'autostrada D-100, induve i veiculi di trasportu publicu chì vanu à i distretti di Karamürsel, Gölcük è Başiskele di Kocaeli sò usati, per fà u trafficu di veiculi più fluidu. I citadini sprimenu a so satisfaczione cù a nova fermata mobile custruita accantu à l'Izmit Adnan Menderes Overpass, chì rende u pick-up è drop-off di i veiculi di trasportu publicu più regulare. Mentre chì a prima di e sacchetta ferma per esse custruita da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli in un totale di trè aree hè finita, a custruzzione di e sacchetti Mimar Sinan è Turgut Özal Overpass cuntinueghja.

HALKEVİ MOBILE STOP À U SERVIZI DI CITADINI

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì hà allargatu a strada Salim Dervişoğlu in tappe, custruì novi stazioni mobili in a strada. A stazione di sacchetta di u Centru Comunitariu vicinu à l'Adnan Menderes Overpass hè stata cumpletata è offerta à i citadini. Grazie à e stazioni mobili di novu custruite, i veiculi di trasportu publicu Başiskele, Gölcük è Karamürsel ponu facilmente caccià i so passageri. I citadini chì ponu facilmente accede à i veiculi di trasportu publicu sprimenu ancu chì sò soddisfatti di e novi tappe mobili. In u scopu di i travaglii realizati da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici, a custruzzione di e fermate mobili vicinu à i ponti Mimar Sinan è Turgut Özal Overpass cuntinueghja.

"Avemu un serviziu più regulare in u trasportu"

Levent Karagöz (40) hà dichjaratu ch'ellu hà travagliatu in Başiskele è hà utilizatu a fermata di u Centru Comunitariu mentre viaghjava trà İzmit è Başiskele. Questu hà causatu u trafficu. Fà e sacchetti era bè. Felicitamu à a nostra municipalità nant'à stu tema. Cù u travagliu fattu, sta regione hè diventata più urganizata è più fluida. U trafficu principale quì hè ancu micca interrotta. Cù u travagliu fattu, ci hè furnitu un serviziu più regulare in u trasportu ".

"L'aghju utilizatu per a prima volta è mi piace"

Cevdet Göçlü ritiratu (74), chì hà dichjaratu chì hà utilizatu a tappa di sacchetta per a prima volta è li piacia, hà dettu: "A nova tappa di sacchetta hè veramente bella. L'accidenti di trafficu chì ponu accade quì sò stati prevenuti. Cù stu studiu, tramindui i passageri ghjunghjenu in i veiculi più facilmente è i veiculi ponu alzà è piantà più facilmente. Era prima sottu à u ponte è i veiculi si firmavanu à mezu à a strada. Avà tramindui i passageri è l'autobus sò allevati. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*