U presidente İmamoğlu: "Stazioni Haydarpaşa è Sirkeci appartenenu à u populu di Istanbul"

U presidente Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations appartenenu à u populu di Istanbul.
U presidente Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations appartenenu à u populu di Istanbul.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà fattu esami in l'Unità di Vaccinazione è Trattamentu di l'Animali in Fatih cum'è parte di u 4 d'ottobre di u ghjornu mundiale di l'animali. Dopu, İmamoğlu si n'andò davanti à e camere è rispose à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. Dumandatu nantu à e offerte per e stazioni Imamoğlu, Haydarpaşa è Sirkeci, hà dettu: "Faremu ciò chì hè necessariu per assicurà chì u puntu più preziosu di u publicu hè di novu u publicu. Travaremu per fà chì questi lochi serve 16 milioni di persone. Qualunque sia u prezzu, appartene à a ghjente di Istanbul ".

U presidente Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations appartenenu à u populu di Istanbul.
U presidente Imamoglu Haydarpasa è Sirkeci Stations appartenenu à u populu di Istanbul.

"SAREME INCLUSI IN L'AFFARI IN L'OFFERTA DI STORE"

İmamoğlu hà dettu: "Ci sò dui lati rimasti in l'offerta di stazione. Unu hè u cunsorziu İBB, è l'altru hè a cumpagnia di l'ex direttore generale di a Fundazione Okçular. Avete ricevutu infurmazione ? Hà datu a seguente risposta à a quistione "Cumu evaluate?"
"Aghju solu infurmazione tecnica. Chjamavanu à u telefunu. Aghju dettu chì chjamate appena esce. I mo amichi chì sò andati quì m'anu infurmatu: "Hè statu postponatu à 15 ghjorni, parlemu di i dettagli". Ma aghju lettu i cumenti chì avete fattu in a stampa, in internet. Di sicuru, ogni persona giuridica hà u dirittu di participà à questa offerta. Ma cum'è aghju dettu à u principiu, avemu statu accettatu à l'offerta oghje. Avemu intrutu in l'offerta, avemu pruvatu u nostru megliu per vince l'offerta. Avà ci hè a seconda fase. Entreremu in a seconda tappa in nome di 16 milioni di persone, seremu inclusi in a negoziazione ".

"SI IMPEGNAmu"

Enfatizendu ch'elli sò determinati à e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci, İmamoğlu hà dettu: "Ùn sò micca ciò chì hè a determinazione di l'altri amichi o perchè. Ùn hè micca u mo travagliu di analizà lu, hè u travagliu di l'offerenti. Ùn mi interessa micca; ma vogliu capisce ciò chì era a motivazione di u Direttore Generale di TCDD, chì hà fattu e spiegazioni nantu à s'ellu IMM deve entre in questu divinu o micca. Ùn pudia micca capisce a motivazione di ellu chì ci minacciava cù una minaccia quasi ligera, "Hè sbagliatu per entre, sguasserà a cumpetizione". "Pensu chì u ministru di i trasporti duveria immediatamente interrogà questu", disse.

"Seguiremu l'offerta in nome di 16 milioni di persone"

İmamoğlu hà ancu ricurdatu chì u partitu oppostu s'opponerà, "Seremu seguitu in nome di 16 milioni di persone, cù tutti i nostri diritti legali. Luttemu per assicurà chì i punti più preziosi di u statu è i dui punti più preziosi di u publicu sò torna u publicu. L'istituzioni di l'offerta chì avemu intrutu sò l'istituzioni di l'IMM, chì appartene à 16 milioni di persone. Sè avemu a tender, diventerà punti chì serve à u populu di Istanbul in nome di a cultura è l'arti. L'altri ogetti cù a so propria cunniscenza legale, faci una altra cosa, ùn hè micca a nostra preoccupazione. Ùn sò micca per quessa chì vi opponessi. Ùn sò micca da quale hà ricevutu a punta. Ùn sò micca s'ellu hà pigliatu a punta da a dichjarazione di u Direttore Generale. Ma entremu in quella offerta in nome di u populu di Istanbul, è lutteremu per ottene finu à a fine ", hà rispostu. Disse à İmamoğlu: "Avemu intruti in a fase di negoziazione. U costu stimatu di 30 mila hè 300 mila da e buste stampate. Cumu andarà a negoziazione?» hè dumandatu. İmamoğlu hà rispostu à sta quistione: "Videremu quandu vene u ghjornu. Ma qualunque sia u costu, appartene à a ghjente di Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*