E coste di Istanbul sò guardate da e camere

e coste in Istanbul sò guardate da e camere
e coste in Istanbul sò guardate da e camere

A Municipalità Metropolitana di Istanbul monitoreghja tutte e coste di Istanbul, da Karaburun à Kilyos, cù camere. A contaminazione rilevata hè pulita immediatamente. L'ispezione è a pulizia sò realizati 7/24 nantu à a superficia di u mare, fora di e coste. In 2019, 27 Million TL fines sò state imposte à 8,5 navi.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà u scopu di esse un pioniere in a pulizia urbana, porta un travagliu impurtante nantu à a pulizia di i nostri mari. I squadre di i servizii marittimi di l'IMM monitoranu e coste di 515 km di Istanbul 24 ore à ghjornu cù camere in u centru di monitoraghju in Yenikapı.

Tutte e coste di Istanbul sò monitorate cù 83 Camera

L'imaghjini di e coste, chì sò monitorati momentu per mumentu cù 83 camere d'alta risoluzione cù funzioni di zoom, sò trasmessi à u centru di monitoraghju. In l'imaghjini valutati da l'operatori, l'intervenzione immediata hè presa quandu a contaminazione o a violazione hè rilevata.

Dà infurmazione nantu à e camere in u centru di surviglianza marittima, IMM Marine Services Directorate Marine Inspection Chief Fatih Polattimur hà dettu chì l'imaghjini rilevati da e camere nantu à i costi sò immediatamente infurmati à e squadre in u campu. Polattimur hà dichjaratu chì e camere anu un grandu angulu è un altu zoom è hà cuntinuatu cusì:
"Grazie à e caratteristiche di e camere, pudemu vede una zona assai larga. In u latu europeu, Karaburun, Kilyos, linea Bosphorus, Yenikapı, Avcılar, Büyükçekmece; Cù e nostre camere situate in certi zoni in u latu anatoliu, da Tuzla à Beykoz, pudemu seguità a costa senza punti cecu. I nostri 3 operatori monitoranu e camere quì in turni. Appena ogni contaminazione hè rilevata, hè signalata à e nostre squadre. I nostri squadre ponu fà ricerche nantu à a fonte di a contaminazione. Pò eseguisce prucedure amministrative. "Se ci hè una contaminazione di rifiuti solidi, i nostri squadre di pulizia li puliscenu immediatamente".

Multe per Violazioni

In l'ispezioni costiere è maritime, 3 barche d'ispezione è 4 veiculi aerei senza pilota (UAV) sò ancu implicati. L'ispezioni sò realizati ghjornu è notte da 50 persone, a maiò parte di i quali sò ingegneri ambientali. Grazie à l'ispezioni, i violazioni chì causanu a contaminazione nantu à a superficia di u mare sò rilevati è imposte multa. I squadre IMM anu impostu ammende per un totale di 2019 milioni 27 mila TL à 8 navi chì sò stati trovati chì anu scaricatu rifiuti in mare in 500. In u scopu di i travaglii di pulizia di mare, ci sò 10 persone chì travaglianu in 31 barche di pulizia di a superficia di mare cuncepite localmente è 186 squadre mobili. Ogni barca pulisce a so zona di rispunsabilità in tuttu u ghjornu.
Basta basura per riempie 4 campi di football hè racolta ogni annu

Inoltre, i battelli sò diretti secondu l'avvisi ricevuti da l'ispezioni è intervenenu immediatamente in a contaminazione. In i lochi induve e barche ùn ponu micca intervene, i squadre mobili entranu è assicuranu a pulizia in i mari. Una media di 5 mila m3 di basura hè recullata annu da u Bòsforu è u Mari di Marmara solu, chì hè abbastanza per copre a superficia di 4 campi di football.

Tra maghju è settembre, e squadre di pulizia marittime di l'IMM realizanu travaglii di pulizia di spiagge in 96 spiagge cù 256 persunali supplementari di pulizia di spiagge.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*