Paese per Paese Simbulu Prughjetti di Belt Road

paese per paese icona prughjetti di a strada di a cintura
paese per paese icona prughjetti di a strada di a cintura

Avemu cumpilatu l'investimenti più prominenti fatti da a Cina in parechji paesi in u scopu di u Prughjettu Belt and Road.

A Republica Populare Chine hà investitu miliardi di dollari in parechji paesi in u scopu di u Prughjettu Belt and Road, chì hè implementatu da u 2013. Avemu cumpilatu l'investimenti simbolichi da l'Africa à l'Europa, da l'Asia à u Mediu Oriente.

Turchia: Cina, chì hè un cumpagnu in Kumport Port in Avcılar, vole piglià a parte di i taliani in Yavuz Sultan Selim Bridge. A custruzzione di a centrale termica di $ 1.7 miliardi in Adana, Cina, hà iniziatu. Trà u 2005 è u 2018, a Cina hà investitu quasi $ 15 miliardi in Turchia.

Grecia: U portu più grande di u paese in Pireu, vicinu à a capitale Atene, hè statu vindutu à a China Cosco Group Limited.

Italia: I negoziati cuntinueghjanu trà a Cina è l'Italia, u primu membru di u G7 à accettà a Belt and Road, nantu à a vendita di u Portu di Trieste.

RELAZIONE STROTTA CU L'ORIENTU MEDIU

Iranu: A linea di trenu da Urumqi, a capitale di a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiang, à Teheran, a capitale di l'Iran, hè stata cumpletata. I servizii di treni di merci cuminciaru à a linea di 2 mila 300 chilometri. A linea hà ancu cunnessu l'Iran cù u Kazakistan, u Kirghizistan, l'Uzbekistan è u Turkmenistan.

Arabia Saudita: U guvernu di Riyadh hà stabilitu a so Strategia Naziunale 2030 secondu u Belt and Road. L'imprese cinesi custruianu a linea Haramayn High Speed ​​​​Train, chì riducerà a distanza trà a Mecca è Medina à circa 1 ora.

Emirati Arabi Uniti: U statu cinese hè diventatu un cumpagnu in a cumpagnia petrolifera ufficiale di u paese. U voluminu di u cummerciu trà i dui paesi, chì era di 2010 miliardi di dollari in 17, avvicinava à 2017 miliardi di dollari in 60. A cumpagnia chinesa Yiwu hà custruitu una stazione di almacenamento è spedizione di $ 2,4 miliardi in l'area portu di Jabal Ali.

Israele: E discussioni di liberu scambiu trà Pechino è Tel Aviv cuntinueghjanu.

SERIE AUMENTA IN I PAESI CENTRAL ASIAN

Kazakistan : U Distrittu Horgos hè u centru di a linea di trenu da Cina à Amsterdam. A linea di treni di 1.9 miliardi di dollari, chì hè in custruzzione in a capitale di u Kazakistan cù u sustegnu di a Cina, hè prevista per apre l'annu prossimu.

Kyrgyzstan: 1.3 prughjetti principali basati in Cina per un valore di 4 miliardi di dollari sò implementati in Kirghizistan. Unu di questi hè u travagliu di l'autostrada à Narin, à 520 chilometri da a capitale Bishkek.

Tajikistan: L'investimenti di a Cina anu aumentatu da 160%. In l'ultimi 20 anni, a Cina hà lanciatu più di 50 grandi prughjetti in Tadjikistan. Frà questi sò investimenti cum'è e linee di cunversione energetica Lolazor-Khatlon è Nord-Sud, strade, u tunnel nantu à a strada trà Dushanbe è Kulyap, è a ferrovia Vahdat-Yavan.

Turchmenistannu: L'imprese cinesi investenu $ 4 miliardi. U fattu chì u Turkmenistan hà una cunnessione ferroviaria cù a Cina via u Kazakistan cuntinueghja à rinfurzà a cunnessione di a strada di a cintura.

Uzbekistan: U cummerciu cù a Cina hà superatu $ 6.4 miliardi. A custruzzione di a linea di treni d'alta velocità di 344 chilometri è u centru cummerciale di $ 1.7 miliardi in Tashkent cuntinueghja.

RETE DI FERRO À L'AFRICA

Nigeria: A Ferrovia Costiera di $ 12 miliardi hè stata custruita.

Ettiopia: U $ 4.5 miliardi Addis Ababa-Djibouti Railway hè statu custruitu.

Tanzania: U portu di $ 11 miliardi di Bagamoyo hè implementatu.

Zambia: L'accessu di u paese à u Mari Rossu attraversu u Golfu d'Aden hè statu furnitu. A prossima destinazione hè a linea di trenu Zambia - Tanzania.

Kenya: Cù u fondu di $ 1.5 miliardi di u Bancu Exim di a China, a linea di treni d'alta velocità trà Nairobi è Mombasa hè allargata à Kisumu. Sta linea hè prevista per estenderà finu à l'Uganda è u Sudan di u Sud. Cù u prugettu, chì hè sustinutu da a Cina, 5 paesi africani Kenya, Rwanda, Uganda, Burundi è Sudan di u Sud seranu cunnessi.

Angola: Una strada chì durò settimane hè stata ridutta à pochi ghjorni da a ferrovia di Benguela di 300 chilometri in Cina.

Repubblica Democràtica di u Congo: A linea ferroviaria à Katanga hà cambiatu u cursu di a minera, chì hè critica per u mondu tecnologicu in a regione. (Chinanews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*