Perchè ùn pò micca esse apertu a linea ferroviaria Samsun Sivas?

Perchè a linea ferroviaria samsun sivas ùn pò esse aperta?
Perchè a linea ferroviaria samsun sivas ùn pò esse aperta?

Ci hè dumandatu perchè a linea di Ferrovia Samsun-Sivas ùn hè micca stata aperta. Certi pirsuni attribuiscenu u mutivu di ùn esse apertu à u passaghju di livellu senza risolve, è certi à u sfondate. Intantu, hè ancu dumandatu perchè u regulamentu di passaghju di livellu ùn hè micca seguitu in u prugettu.

A linea di ferrovia Samsun-Sivas, chì hè stata informata per esse messa in serviziu à a fine di u 2018, ùn pudia ancu esse messa in serviziu ancu s'ellu sò passati novi mesi.

A linea ferroviaria di Samsun-Sivas, chì hè una di e prime linee ferroviarie di Turchia è aperta da u presidente Mustafa Kemal Atatürk in u 1932, hè stata chjusa à u trasportu u 83 di settembre di u 29, dopu avè servitu per 2015 anni.

U Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dichjaratu chì "a maiò parte di u Prughjettu di Modernizazione serà finanziatu da i fondi IPA di l'UE" è hà trasmessu l'infurmazioni seguenti in a cerimonia tenuta à a Stazione di Samsun:

"U Prughjettu di Modernizazione di a Linea Ferroviaria Samsun-Kalın hè u nostru prughjettu di più grande scala finanziatu cù i fondi IPA di l'UE finu à a data. In u prughjettu cù u slogan "Portemu u nordu à u sudu, a Turchia à u futuru", a linea di 378 chilometri serà rinnuvata cumplettamente è i standard di l'infrastruttura è di a superstruttura seranu aumentati. Sarà realizatu l'elettrificazione, l'infrastruttura di signalizazione è di telecomunicazione serà custruita. In questu prucessu, 48 ponti storichi seranu restaurati, 30 ponti è 104 culverts seranu ricustruiti. Inoltre, i tunnelli seranu allargati. A lunghezza di a strada di a stazione serà aumentata à 750 metri, e piattaforme di passageri seranu rinnuvate secondu i standard di l'UE, u sistema d'infurmazione di i passageri è u sistema di annunziu seranu installati in tutte e stazioni.

U Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà annunziatu chì u prughjettu serà finitu à a fine di u 2017 è costarà 258 milioni d'euros. L'altru stakeholder di u prugettu, l'ambasciadore Christian Berger, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, chì hè ghjuntu à Samsun u 18 di nuvembre 2018 per fà investigazioni, hà dettu chì "A linea ferroviaria Samsun-Kalın serà aperta in ghjennaghju 2019. ".

Tuttavia, malgradu tuttu stu tempu, u fattu chì a linea, chì riducerà a distanza trà Samsun è Sivas (Kalın) da 9 ore à 4,5 ore, ùn pò micca esse messu in opera pruvucarà diverse reazzioni. Mentre chì certi funzionari indicanu l'abbattimentu trà Kavak-Havza cum'è un mutivu, alcuni altri dichjaranu chì u Regolamentu di Passamentu di Livellu TCDD hè violatu.

CHE DICE U REGULAMENTE ?

I sperti nantu à u sughjettu dichjaranu chì u più grande ostaculu à l'apertura di a Linea Ferroviaria Samsun-Kalın (Sivas) hè a densità di trafficu nantu à l'Autostrada Samsun-Ordu. Ancu se u regulamentu dice chì ùn ci hè micca un passaghju à livellu nantu à e strade induve passanu più di 30.000 80 veiculi per ghjornu, l'esperti anu dichjaratu chì 000 12 veiculi passanu per l'autostrada sopra citata per ghjornu è dissenu: "U numeru di servizii di treni nantu à u Samsun-Kalın. A linea, chì era pensata per esse 54 in u primu locu, hè prevista per aumentà à 3 in u tempu. Cunsiderendu chì u tempu di transitu di un trenu serà più di 36 minuti, questu significa chì l'Autostrada Samsun-Ordu hè chjusa à u trafficu prima di 2,5 minuti à ghjornu, è dopu almenu 3-XNUMX ore à ghjornu.

L'articulu 3 di u "Regolamentu nantu à e misure da piglià à i passaghji à livellu ferroviariu è i principii di implementazione" publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 2013 di lugliu 28696 è numeratu 9 hè u seguente:

"ARTICULU 9 - (1) I sistemi di prutezzione di passaghju à livellu da esse stallati secondu a velocità di u trenu è a densità di u trafficu sò dichjarati quì sottu.

a) I passaghji à livellu ferroviariu cù segni di trafficu ponu esse aperti liberamente nantu à e linee cunvinziunali cù una velocità massima di u trenu di 120 km / h è un mumentu di crociera finu à 3.000 XNUMX.
b) Un sistema di barriera autumàticu o guardatu custituitu di lamponi, campane è barriere hè stallatu à l'attraversamenti di e linee cunvinziunali cù una vitezza massima di u trenu di 160 km / h è un mumentu di crociera finu à 30.000 XNUMX.
(2) Un passaghju à livellu ùn pò esse apertu nantu à e linee chì u mumentu di crociera supera u coefficient 30.000, un passaghju sottu o sopra hè fattu.

A linea ferroviaria Samsun-Sivas Kalın di 21 chilometri, chì Mustafa Kemal Atatürk hà iniziatu cù a prima scavà u 1924 di settembre di u 378, hè stata finita u 30 di settembre di u 1931. A linea Samsun-Sivas Kalın, chì hè una di e duie linee ferroviarie di u Mari Neru chì si apre à l'Anatolia è hè stata custruita per cunnette u Portu di Samsun à a Regione di l'Anatolia Centrale, hè custituita da 39 stazioni. A linea chì parte da Samsun passa per e pruvince di Amasya è Tokat è si unisce à a linea ferroviaria Ankara-Kars in Kalın Mahallesi di u distrittu Yıldızeli di Sivas. (samsunhabertv)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*