Mersin Metropolitan produce pittura da rifiuti è crea linee stradali

mersin buyuksehir produce pittura da i rifiuti è face linee stradali
mersin buyuksehir produce pittura da i rifiuti è face linee stradali

I squadre di u Dipartimentu di Custruzzione di Strada, Mantenimentu è Riparazione di a Municipalità Metropolitana cuntinueghjanu à travaglià nantu à e linee stradali in i carrughji è i viali di a cità per assicurà a sicurezza di u trafficu di e persone di Mersin. In u scopu di i studii, i prudutti termoplastichi di l'ambiente è permanenti sò preferiti.

Mentre i travaglii di linea stradale di 682 mila 219 metri di lunghezza sò stati realizati cù prudutti termoplastici pruduciuti cù e facilità di a Municipalità Metropolitana di Mersin, u travagliu di linea di passaghju di pedoni hè statu finitu in punti 670 in u scopu di l'applicazione pedonale.

E linee di strada seranu permanenti per parechji anni

U travagliu di pruduzzione di vernici termoplastiche, chì hè un tipu di plastica prodotta da resine polimeriche chì diventa un liquidu omogeneu quandu si riscalda è si indurisce quandu si raffredda, hà iniziatu cù l'urdinazioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer. I pitture termoplastiche prodotte in u situ di custruzzione di l'asfaltu di a Municipalità Metropolitana sò preferite perchè sò amichevuli di l'ambiente, mentre duranu parechji anni. I sforzi per regulà u trafficu di a cità cuntinueghjanu cù u travagliu realizatu in parechji punti di a cità.

Chì ghjè u termoplasticu?

U termoplasticu hè un tipu di plastica prodotta da resine polimeriche chì diventanu un liquidu homogeneu quandu si riscaldanu è induriscenu quandu si rinfriscà. Tuttavia, quandu hè congelatu, diventa vetru-like è propensu à cracking. Sti pruprietà, chì dà u materiale u so nome, ponu esse invertiti. Hè per quessa chì pò esse riscaldatu, furmatu è congelatu una volta è più. I termoplastici ponu esse riciclati per via di sti pruprietà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*