A mostra "Hijaz Railway with Documents" hè stata aperta in Ghjordanu

mostra storica di a ferrovia hijaz aperta cù documenti in urdu
mostra storica di a ferrovia hijaz aperta cù documenti in urdu

L'apertura di a mostra "Da Istanbul à Hejaz: Hejaz Railways with Documents", urganizata in cuuperazione cù l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA) è l'Istitutu Yunus Emre (YEE), hè stata in Irbid, a seconda cità più grande di Ghjordanu.

A seconda tappa di a mostra, chì hè stata tenuta in a capitale Amman in cuuperazione cù TIKA è YEE u ghjugnu passatu, era Irbid, una di e cità impurtanti di Ghjordanu. L'apertura di a mostra hè stata fatta da l'ambasciadore turcu in Amman, Murat Karagöz, in u Museu Dar As Saraya, chì hè statu custruitu cum'è un casteddu ottomanu in u XIX seculu.

In u so discorsu d'apertura, l'Ambasciadore Karagöz hà ricurdatu chì u 2020 hè statu dichjaratu "Annu Culturale Mutuale Turchia-Giordania" è hà dichjaratu chì l'avvenimenti anu da cuntinuà à esse urganizati in questu scopu.

Karagöz hà aghjustatu chì TIKA hà realizatu travaglii di risturazione in a Stazione Ferroviaria di Amman è a custruzzione di u museu, chì contarà a storia di a Ferrovia Hejaz, cuntinueghja.

In u scopu di l'avvenimentu, più di 100 documenti è ritratti da l'archivi ottomani sò stati esposti. II per a custruzzione di a Ferrovia Hejaz in a mostra. Documenti, campioni di telegramma, currispundenza ufficiale, carte storichi è ritratti di quelli chì sustenevanu a campagna di donazione iniziata da Abdülhamid, da dentro è fora di e terre ottomane, sò stati inclusi.

Membri di tribù arabe è turkmene, imprenditori, accademichi, ufficiali statali è ospiti turchi è giordani residenti in Irbid anu assistitu à l'avvenimentu.

Ferrovia Hejaz

Sultan II. Hè statu custruitu trà Damascu è Medina trà 1900-1908, chì Abdulhamid Han hà dettu annantu à a Ferrovia Hejaz, "Hè u mo vechju sognu". A custruzzione di a linea principia da Damascu à Medina, è ghjunghje à Amman in u 1903, Maan in u 1904, Medayin-i Salih in u 1906 è Medina in u 1908.

A custruzzione di a ferrovia hè stata finita in pocu tempu malgradu e difficultà naturali purtate da u calore estremu, a siccità, a carenza d'acqua è e cattive cundizioni di a terra.

A Ferrovia di Hejaz, unu di i prughjetti più impurtanti di u so periodu, hè stata realizata cù donazioni consegnate à l'Imperu Ottumanu da i Musulmani chì campanu in diverse geografie di u mondu, è diventatu un travagliu chì simbulizeghja l'unità di i Musulmani. A ferrovia hè stata finanziata 1/3 da donazioni è 2/3 da altri rivenuti.

In più di l'impurtanti cunsequenze militari, pulitiche, ecunomiche è suciali per l'Imperu Ottumanu, u longu è periculosu peregrinamentu da Siria à Medina è cinquanta ghjorni à a Mecca hè stata ridutta à quattru o cinque ghjorni cù l'apertura di a linea.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*