Appropritatu: "Cuntinuemu a nostra preparazione di prughjetti per e novi linee ferroviarie"

A nostra preparazione di prughjettu cuntinueghja per e novi linee ferroviarie adattate.
A nostra preparazione di prughjettu cuntinueghja per e novi linee ferroviarie adattate.

Tenuta simultaneamente à a 4ª Fiera Internaziunale di Strade, Ponti è Tunnels, a III. I cerimonii di apertura di u Forum Internaziunale Metrorail sò stati tenuti u 9 d'ottobre 2019 à Ato Congresium cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan.

Parlendu à a ceremonia di apertura di a fiera, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà sottolineatu chì e cumpagnie naziunali è straniere anu mostratu un grande interessu in u Grand Tunnel di Istanbul di 3 Piani; "L'imprese domestiche è straniere mostranu un grande interessu in u Grand Tunnel di Istanbul di 3 piani, chì pensamu di custruisce cù prestiti stranieri. "Avemu u scopu di fà un annunziu in i ghjorni à vene per chì a licitazione sia fatta trà e cumpagnie chì furniscenu finanziamentu in cundizioni favurevuli". Hà datu a bona nutizia di l'offerta chì si terrà prestu. Apuntendu chì u numeru di cumpagnie interessate in u prugettu hà aumentatu cù a normalizazione di i mercati finanziarii in u mondu, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu finitu u travagliu di u prugettu è a preparazione di l'offerta in quantu à u tunnel.

"1915 Çanakkale Bridge cuntinueghja cum'è previstu"

U Ministru Turhan, nantu à a quistione riguardanti u Ponte Çanakkale di u 1915, hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu cum'è previstu. Informendu chì i veiculi di roti di gomma passanu per i Dardanelli in u 2022, Turhan hà dettu: "I nostri veiculi passeranu da Gallipoli à Çanakkale in 5 minuti, senza aspittà o piantà". disse.

Dopu à i so discorsi, u Ministru Cahit Turhan è a so delegazione accumpagnata, chì anu fattu ispezioni in u scopu di a 4a Fiera Internaziunale di Specializazione di Strade, Ponti è Tunnels, anu visitatu ancu u stand TCDD.

U direttore generale di TCDD Uygun: "Femu sforzi intensi per implementà u nostru travagliu"

III, chì hè stata lanciata simultaneamente à a 4ª Fiera Internaziunale di Strade, Ponti è Tunnels. Parlendu à a ceremonia di apertura di u Forum Metrorail Internaziunale, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "A data d'oghje, ci hè un travagliu intensu in quasi ogni zona di u nostru paese, ci sò cantieri in ogni locu. Cume si mette in funziunamentu è in serviziu, i nostri citadini diventeranu cuscenti è prufittà di sti servizii. Attualmente, mentre chì i travaglii di custruzzione di parechji prughjetti ferroviari cuntinueghjanu da l'est à l'ouest, da u nordu à u sudu di u nostru paese, i nostri prughjetti di preparazione per e novi linee ferroviarie cuntinueghjanu. "Ci vole assai tempu per compie i prughjetti per i quali avemu fattu sforzi intensi è travagliendu ghjornu è notte per metteli à u serviziu di u nostru populu". hà dettu.

Dichjarà chì hà passatu a maiò parte di a so carriera in u funziunamentu di u trasportu urbanu / intraurbanu, u direttore generale di TCDD Uygun hà dettu: "Semu unu di i pochi paesi in u mondu in i sistemi ferroviari urbani è i travaglii di custruzzione ferroviaria naziunale. "Frà stu travagliu intensu, effettuemu studii di R & D cù u settore privatu è e nostre università per avè tecnulugia ferroviaria è sustene a produzzione naziunale 100 per centu, è cuntinuemu a nostra cullaburazione corporativa". hà fattu a so valutazione.

Uygun: "Avemu firmatu un accordu di bona vuluntà cù TÜBİTAK per a creazione di l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu"

Dichjarà chì anu creatu piattaforme cù a participazione sia di l'istituzioni pubbliche sia di u settore privatu per assicurà chì u nostru paese hà tecnulugii ferroviari, u Direttore Generale Uygun hà infurmatu chì un Protocolu di Cuuperazione per l'istituzione di l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu hè statu firmatu recentemente trà TÜBİTAK. è TCDD.

Dichjarà chì tali fieri, urganisazioni è avvenimenti sò impurtanti per e ferrovie, Uygun hà dettu: "In questi fori, di sicuru, parlerai di tecnulugia, pruvate di sparte l'applicazioni, l'applicazioni in u campu è e vostre sperienze, queste sò assai cose impurtanti è preziose. Perchè i sbagli fatti anu un costu per u nostru paese, ma amparera da i sbagli fatti hè ancu benefica per u nostru paese. "Pensu chì hè assai impurtante per tutti noi di rializà questi benefici è l'utilizanu à u vantaghju di u nostru paese". hà fattu a so valutazione.

Dà a bona nutizia chì a reta ferroviaria di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia quasi duppià in i periodi à vene, ghjunghjendu à circa 25 mila chilometri, Uygun hà dettu: "Seremu unu di i pochi paesi in u mondu sia in termini di logistica sia trasportu di passageri. In questu sensu, pensu chì i studii è a spartera di l'infurmazioni chì facenu cuntributi significativi à u nostru sviluppu istituzionale è tecnulugia sò assai impurtanti. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Spergu chì e riunioni seranu tenute in questi dui ghjorni induve seranu pruduciuti risultati benefizii".

III, induve l'istituzioni, l'imprese è i participanti scambiaranu infurmazioni è prughjetti nantu à l'investimenti fatti in u campu di u metro è a ferrovia, i sistemi di trasportu urbanu, l'integrazione di e reti di metro è ferrovia, è l'aumentu di e capacità di trasportu di passageri in e ferrovie. U Forum Internaziunale di Metrorail accoglierà i so invitati à Ato Congresium trà 9-10 d'ottobre 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*