Protokollu firmatu per u "Piano d'Azione per u Rumore di Ankara"

protocolu firmatu per u pianu d'azzione di u rumore d'Ankara
protocolu firmatu per u pianu d'azzione di u rumore d'Ankara

Un protokollu hè statu firmatu per u "Piano d'Azione per u Rumore di Ankara", chì serà realizatu sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Centru di Ricerca TÜBİTAK Marmara.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara Prof. Dr. Cù u protocolu firmatu da Cumali Kınacı è TÜBİTAK Marmara Research Center Environment and Cleaner Production Institute Director Selma Ayaz, a cooperazione serà fatta per una Capitale più tranquilla è più pacifica.

TRAVAILU IN CAMPI

L'applicabilità di u "Piano d'Azione per u Rumore", preparatu per aumentà a qualità di vita di i citadini chì vivenu in Ankara è per prevene i prublemi di salute legati à u rumore, serà esaminatu da esperti in u campu.

In cunsiderà a Mappa Strategica di Rumore, una ricerca dettagliata serà fatta nantu à l'autostrada, a ferrovia è e risorse industriali per dui anni per cuntrullà è riduce u rumore chì affetta negativamente a salute umana è a qualità di vita.

MISURE SERRAN PUTE PÀ RIDU U RUMU

Dichjarà chì cù u protocolu chì anu firmatu cù u Centru di Ricerca TÜBİTAK Marmara, implementanu scenarii di riduzione di u rumore in Ankara, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana è u Direttore Generale ASKİ Prof. Dr. Cumali Kınacı hà datu l'infurmazioni seguenti: "In u risultatu di stu studiu, quali sò e fonti di rumore è induve sò in Ankara seranu chjaramente revelati. Dopu questu, serà determinatu quale istituzione deve fà ciò chì riduce u rumore. Les mesures à mettre en œuvre pour réduire le bruit seront clairement identifiées. Stu studiu, chì ùn solu riducerà e fonti di rumore, ma ancu rivelerà i risultati chì influenzeranu i piani di zoning, serà ancu un passu impurtante chì cuntribuisce à a rivisione è à a preparazione di novi piani di zonificazione tenendu in contu u rumore.

Indittendu chì Ankara farà un altru passu impurtante in u prucessu di armonizazione di l'Unione Europea cù u protokollu, Kınacı hà dettu: "Stu prughjettu averà cumpiitu a direttiva di u rumore ambientale di l'Unione Europea. In particulare a contaminazione industriale è a contaminazione da i centri di divertimentu seranu definitivamente cunsiderate ", disse.

Selma Ayaz, Direttore di TÜBİTAK Marmara Research Center Environment and Cleaner Production Institute, hà dichjaratu ch'elli realizaranu un travagliu intensu per l'implementazione di i piani d'azzione, è hà dettu: "U nostru scopu hè di custruisce barriere di rumore in e zone prioritarie in u scopu di Pianu d'Azzione".

I CAPITALI SERRANNI DUMANDATI

U Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Seyfettin Aslan, hà dichjaratu chì e misurazioni seranu fatte in e zone induve a contaminazione è l'intensità di u rumore sò sperimentate in u scopu di u "Piano d'Azione per u Rumore", è hà enfatizatu chì dumandaranu l'opinioni di i citadini per mezu di sondaggi: "Ankara. i residenti seranu cunsultati nantu à ogni azzione è azzione da fà in Ankara, è indagini seranu realizate quandu hè necessariu, Per Ankara, "a saviezza cumuna" serà sempre essenziale. A contaminazione di u rumore in Ankara serà minimizzata cù misure cum'è asfaltu tranquillu, barriere di rumore è barriere verdi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*