U Prughjettu di a Strada di Belt Salvà 40 Milioni di Persone Da a Povertà

U Prughjettu di a Strada di a Cintura Elevarà Millioni da a Povertà
U Prughjettu di a Strada di a Cintura Elevarà Millioni da a Povertà

Sicondu un studiu publicatu da u Bancu Mundiale, l'Iniziativa Belt and Road lanciata da a Cina in u 2013 permetterà à 7 milioni 600 mila persone di esce da a miseria estrema è à 32 milioni di persone da a miseria moderata in i paesi cuncernati. Grazie à l'iniziativa, u voluminu cummerciale di i paesi participanti aumenterà da 2,8 à 9,7 per centu. U cummerciu glubale cresce da 1,7 à 6,2 per centu è l'ingudu glubale cresce da 0,7 à 2,9 per centu. A data, 136 paesi anu firmatu per participà à sta iniziativa ...

U "Cinturione Economicu di a Strada di a Seta", chì hè statu furmatu durante e visite di u presidente cinese Xi Jinping in l'Asia Centrale è l'Asia Sudueste in u vaghjimu di u 2013, è u "1. A "Century Maritime Silk Road" hè diventata una azzione cumuna in l'ultimi 6 anni è hè diventata un pruduttu publicu accoltu in u mondu.

L'iniziativa, chì Xi Jinping hà attribuitu una impurtanza particulare in u so discorsu à a celebrazione di u 70 anniversariu di a Cina, hà rinfurzatu ancu a fiducia pulitica mutuale, a coesione ecunomica è i ligami umani è culturali trà i paesi pertinenti.

U numeru di paesi chì firmavanu un documentu di cuuperazione cù a Cina in u quadru di u Belt and Road hà righjuntu 136 da a fine di lugliu; U numaru d'urganisazioni internaziunali hè aumentatu à 30. U prugettu hè statu ancu inclusu in risoluzioni di l'ONU parechje volte sottu u tìtulu di "Custruì u destinu di l'umanità".

Turchia hè ancu in u core di u prugettu

Grazie à a cooperazione Belt and Road, chì hà affruntatu diverse rivendicazioni da i paesi occidentali, a prima autostrada in l'Africa orientale, u primu ponte à traversu u mare in Maldive, Bielorussia hà a so propria fabricazione di vitture. A messa in opera di a ferrovia Mombasa-Nairobi hà creatu circa 50 1,5 impieghi in a regione, cuntribuendu XNUMX punti percentuali à a crescita ecunomica di Kenya.

Turchia hè stata ancu inclusa in u Prughjettu Belt and Road in u quadru di l'accordu firmatu cù a Cina in 2015. In questu cuntestu, u travagliu cuntinueghja nantu à u Ponte di u Strettu di Çanakkale, u Prughjettu di Passaghju di Tubi di 3 Piani, a custruzzione di i porti di Filyos, Çandarlı è Mersin, è u prughjettu di u trenu d'alta velocità Edirne-Kars è a cunnessione ferroviaria.

U prughjettu, chì hà u scopu di cunnetta l'Asia, l'Africa è l'Europa; Cumprende miliardi di dollari di iniziative d'investimentu infrastrutturali chì includenu strade, ferrovie, porti è linee di trasmissione di energia. Cù l'iniziativa Belt and Road, chì hè definita cum'è unu di i più grandi prughjetti di sviluppu di u XXI seculu; A custruzzione è l'integrazione di e rete di trasportu, telecomunicazioni, energia è altre infrastrutture in queste regioni, a dispunibilità di l'opportunità di creditu è ​​di capitale per novi prughjetti, è a rivitalizazione di l'opportunità di cummerciu è d'investimentu cù a coordinazione interregionale di dogane è fiscali sò previsti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*