Rails Testemu l'istituzione di a Nostra Republica

Ali Ihsan Appropriatu
Ali Ihsan Appropriatu

L'articulu di u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, intitulatu "Rails That Witnessed the Stablishment of Our Republic" hè statu publicatu in u numeru d'ottobre di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U DG UYGUN DI TCDD GENERAL MANAGER

"3 anni sò passati da u primu travagliu nantu à a linea Izmir-Aydın hà iniziatu u 1856 di settembre di u 163. I Ferroviari anu vistu guerri, a nostra Guerra d'Indipendenza, a pace è a creazione di u nostru novu statu in queste terre.

Doppu avemu emersu da a Guerra di l'Indipendenza cum'è un statu indipendente, cù l'istituzione di a Republica, a vita ecunomica è suciale in Turchia hè stata guasi purtata à u futuru per via di e ferrovie. Malgradu tutte e privazioni, a miseria è l'inadeguatezza tecnologica durante stu periodu, 1950 km di ferrovie sò stati custruiti finu à u 3.764. A durata di a ferrovia, chì hè stata custruita da u 1950 à u 2003, ferma à 945 km.

Dapoi u 2003, avemu purtatu prughjetti impurtanti per u nostru paese cum'è signalazione è elettrificazione di e linee esistenti, centri logistichi, studii di R&D, sistemi ferroviari urbani, treni d'alta velocità è pruduzzione domestica è naziunale, è cuntinuemu à purtà novi. Mentre custruemu novi stazioni di treni d'alta velocità muderne secondu a crescente dumanda di passageri, prutegemu u patrimoniu storicu è culturale di e nostre ferrovie cù e stazioni è e stazioni chì avemu restituitu à u so statu originale.

"I ferrovie sò un'arma di sicurezza più impurtante di u paese cà i cannoni è i fucili". Sottu a dirigenza di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cuntinuemu a nostra strada più determinata è cunfidenza cù a fiducia di 163 anni di cunniscenza è sperienza in ferrovie.

"Cù sti sentimenti è pinsamenti, celebreghju u 96 anniversariu di a nostra Republica è ricurdate cun gratitudine tutti l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*