Sindaco di Sakarya: A Soluzione di u Sistema Ferroviariu di Traffic

suluzione di u sistema ferroviariu supremu di trafficu
suluzione di u sistema ferroviariu supremu di trafficu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà assistitu à u Forum Internaziunale di Marmara City urganizatu da l'Unione di i Municipalità di Marmara trà 1-3 d'ottobre. In a sessione intitulata "I Presidenti Parlanu: Pensendu Inseme, Agendu Inseme", u sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Creà cità vivibili hè pussibule agisce inseme è producendu valori cumuni. "U nostru più grande desideriu hè chì e cità felici emergenu chì pruducenu è furniscenu un ambiente di pace è fiducia cù e regule ghjuste", disse.

U sindaco metropolitanu Ekrem Yüce hà assistitu à u Forum Internaziunale di Marmara City urganizatu da l'Unione Municipalità di Marmara in Istanbul. Moderatu da Tahir Köse, ex presidente di l'Unione di i Comuni di Marmara, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Tahir Büyükakın, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Yücel Yılmaz, u sindaco di Edirne Recep Gürkan, u sindaco di Yalova Vefa Salman, u sindaco di Büyükçekmece è In Hasgüan Aktaş. A sessione intitulata "I Presidenti Parlanu: Pensendu Inseme, Agendu Inseme", à a quale u sindaco di Bağcılar Lokman Çağırıcı hà assistitu cum'è parlante, u sindaco Yüce hà dettu chì a creazione di città vivibili hè pussibule agisce inseme è produce valori cumuni.

Una nova visione di trasportu

Parlendu à a sessione, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Per pensà inseme è agisce inseme, avemu prima di identificà i nostri prublemi. Chì sò i nostri prublemi ? Chì suluzioni pudemu pruduce à sti prublemi? Avemu bisognu di travaglià nantu à questu. Unu di i prublemi più impurtanti in e nostre cità hè u trafficu. A questione di u trafficu hè unu di i prublemi di primura chì i nostri cumuni anu bisognu di truvà suluzioni. A suluzione più basica à u prublema di trafficu in u mondu oghje hè i sistemi ferroviari. In a nostra cità specificamente, u nostru travagliu nantu à i sistemi ferroviari urbani cuntinueghja. Avemu investigatu i sistemi ferroviari, i centri di produzzione è di applicazioni in u mondu cun u pensamentu di cumu pudemu fà questu cù l'alta tecnulugia. "Vulemu portà una nova visione di trasportu à a nostra cità cuntinuendu a nostra ricerca dettagliata", disse.

I prublemi seranu superati inseme

U sindaco Yüce hà dettu: "L'architettura orizontale, chì hè una di e caratteristiche di Sakarya di quale sò più fieru, hè un puntu impurtante chì deve esse cunsideratu quandu si facenu trasfurmazioni urbane. Sforzi deve esse fattu per inculcà a cuscenza di a vita cumuna è u pensamentu cumunu trà i citadini chì vivenu in cità. I prublemi urbani ponu esse superati da u travagliu inseme cù e persone chì campanu in quella cità. A creazione di cità vivibili hè pussibule agisce inseme è pruduce valori cumuni. "U nostru più grande desideriu hè chì e cità felici emergenu chì pruducenu è furniscenu un ambiente di pace è fiducia cù e regule ghjuste", disse.

Dichjarà chì a municipalità hè un travagliu d'amore, u sindaco Yüce hà dettu: "U municipalismu ùn hè micca una professione. Per diventà sindaco, duvete avè un amore di serviziu in voi. Se questu amore ùn hè micca quì, ùn pudete micca esse successu in ogni attività. Cù a fiducia chì ricevemu da i nostri citadini è l'amore di serviziu in noi, travagliemu ghjornu è notte per migliurà i standard di vita di i nostri citadini chì campanu in a nostra cità è per aumentà u so cunfortu di vita. Attribuemu una grande impurtanza à certi punti nantu à questu tema. Questi includenu assicurà chì a nostra cità hà sistemi di trasportu còmode è faciule, chì a nostra cità hè prudente contr'à un eventuale disastru, è chì rinfurzemu u putere di a nostra ricchezza culturale. "U nostru travagliu nantu à questu tema continuerà sempre più", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*