People of Sakarya: Rail System is a Condition

A ghjente di Sakarya dice chì u sistema ferroviariu hè necessariu
A ghjente di Sakarya dice chì u sistema ferroviariu hè necessariu

I citadini, chì anu dichjaratu chì u prublema più grande in Sakarya, chì a so populazione cresce è si sviluppa ghjornu per ghjornu, hè u trafficu, hà dettu chì l'unica suluzione hè u sistema ferroviariu. Pretendu chì era tardu per u sistema ferroviariu, i citadini anu reagitu à u Metropolitan.

Cù l'aumentu di a pupulazione di a nostra pruvincia, cum'è l'aumentu di u nùmeru di veiculi, u prublema di u trafficu cumencia à cresce. Infine, dopu à u viaghju di u sindaco metropolitanu Ekrem Yüce in Corea di u Sudu, u sistema ferroviariu era torna à l'agenda di a nostra cità. I citadini, invece, sò di l'opinione chì u sistema ferroviariu aghjunghje una atmosfera diversa à a nostra cità è furnisce un sollievu in u trasportu.

Erhan Tekbas; "Vogliu certamente chì vene, u scopu di a mo dumanda hè chì dà aria à sta cità, dà definitivamente una bellezza à e persone chì venenu da fora, in segundu, u sistema ferroviariu ùn brusgia micca benzina è ùn brusgiate micca l'electricità, cusì saria una bella nostalgia di a contaminazione di l'aria, pensu chì hè bella. Stu prughjettu hè definitu troppu tardi per Sakarya, fighjate à e cità intornu à noi. Hè qualcosa ligatu à a pianificazione di a cità, ùn sò micca sapè cumu passa stu sistema ferroviariu quì sottu e seguenti cundizioni di Adapazarı. S'elli anu da passà, anu da fà qualcosa adattatu per a stanza, u sistema pare difficiule da quì. Ancu u trafficu di i veiculi hè un grande prublema avà, si mettenu u sistema ferroviariu quì è ristrette u trafficu, serà un grande prublema. In quantu à u prezzu, ùn pensu micca chì u sistema ferroviariu affetterà i minibus in termini di prezzu ".

Necati Terzu; "Pensu chì u trasportu serà più faciule. U trafficu creatu da i minibus serà ridutta. L'ordine vene à a cità. Pensu chì stu prughjettu deve esse rializatu u più prestu pussibule, soprattuttu chì u prublema di u trafficu serà alleviatu nantu à u boulevard di a Moschea di Yeni, hè troppu tardi. Perchè stu sistema, chì hè vinutu ancu in Düzce, duveria esse statu custruitu in una cità cum'è Sakarya digià. U trasportu furnisce sollievu postu chì u trafficu in a cità hè assai occupatu ".

Latif Testeci; "Ci piacerebbe chì u sistema ferroviariu vene, perchè s'ellu ùn hè micca statu quì finu à avà, hè per via di a mancanza di previsione di l'amministratori. Stu sistema rilassa a cità. Perchè micca tutti volenu vene cù a so vittura privata, a maiò parte di elli. E persone chì sò quì ponu ghjunghje à u sistema ferroviariu di a cità più facilmente. I prezzi saranu definitivamente diminuite dopu, è serà più còmode in ogni modu, sia per via di u prezzu è di a contaminazione di l'aria ".

Sebahattin Yavuz; "Cù l'arrivu di u sistema ferroviariu, seria un sollievu, seria assai còmode per andà. Andemu in ogni locu chì vulemu, cusì di sicuru ci piacerebbe chì succede. Tuttu avanza.Se u sistema ferroviariu era ghjuntu prima, saria statu difficiule, avà hè u tempu di fà. S'ellu hè fattu, u trafficu crescente diminuirà ghjornu per ghjornu. Se u metudu per andà è a strada sò assai boni, avarà boni effetti. Se ùn hè micca liscia, allora di sicuru serà un pocu difficiule ".

Mehmet Erdem; "Un saccu di persone andaranu in una volta, è u futuru serà più prezzu. A ghjente vene è andarà facilmente. A ghjente serà liberata, cusì stu sistema hè digià tardu. Siccomu hè una cumuna chì investe in altri lochi, l'investimenti fatti vanu in diversi lochi. Sakarya hè u 3u più grande cumune di debitore di Turchia per quantu a so, per quessa, ùn pensu micca chì stu sistema vene. Quali linee seranu fatte da quì, supponu, quelli chì seranu fatti seranu cum'è a terminal nord. Passarà un grande trenu longu, cusì affetterà u trafficu. In quantu à i prezzi, ùn duvemu micca esse arrabbiati cù l'operatori di minibus perchè ci hè un aumentu di prezzu per a benzina è quelli persone manghjaranu u pane, dopu tuttu, custa 50 centesimi. Puderanu micca dà un scontu. Siccomu questu serà a municipalità, u mo sistema ferroviariu pò esse più adattatu. Siccomu a ghjente preferisce u sistema ferroviariu, i minibus ponu calà i prezzi, ma ponu calà à un certu puntu. Dopu tuttu, anu ancu i costi. Hè bonu per u publicu, ma pò esse preghjudiziu à i furgoni ". (Sevval Pass - Ferhat Bayraktar - Sakarya Yenihaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*