Aumentu di u trasportu publicu in Samsun

caminata di trasportu publicu in samsun
caminata di trasportu publicu in samsun

Dopu à u 31 di marzu, a municipalità metropolitana di Samsun, chì hà aumentatu u prezzu di l'acqua da 25 per centu è a tarifa di lettura da 15 per centu, sta volta hà decisu di aumentà i tariffi di trasportu. In cunsiquenza, i tariffi di u minibus di 3 TL sò stati aumentati da 3.5 TL, è i tariffi di l'autobus è u tramvia sò stati aumentati da 4 TL à 4.5 TL. Sema Onar Yaktı, presidente di l'Associazione di Prutezzione di u Consumatore (TÜKODER) Samsun Branch, hà reagitu à a crescita di 18 per centu. Hà lampatu, "Chì duverebbe fà una persona à pocu redditu? Tanti pirsuni ùn ponu esse colpi ! Hè abbastanza. Questu hè senza scrupulu ", è hà invitatu i citadini à aduprà e biciclette.

SözcüSicondu a nutizia di İsmail Akduman; "Dopu à l'elezzioni, a municipalità metropolitana di Samsun hà decisu di aumentà u prezzu di l'acqua potabile da 25 per centu è u prezzu di lettura di u metru da 15 per centu, è di aghjurnà a tarifa CPI ogni mese. À a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), hè statu decisu. per alzà l'autobus è i minibus in Samsun. In cunsiquenza, i prezzi di i minibus chì operanu in u centru di a cità anu aumentatu da 50 centesimi, è i prezzi di i biglietti di l'autobus è di u tram sò aumentati di 18 per centu. Per quessa, i minibus sò stati aumentati da 3 lire à 3 lire è 50 kurus, l'autobus è i tramvii sò stati aumentati da 4 lire à 4.50 lire. Hè statu dichjaratu chì a decisione presa in UKOME entre in vigore in 10 ghjorni dopu a so firma.

U TRANSPORTU PIÙ CARU hè IN SAMSUN

U presidente di TÜKODER Samsun Branch, Sema Onar Yaktı, hà dichjaratu chì a vita hè più difficiule in Samsun cumparatu cù altre pruvince è hà dettu: "Prima, a municipalità hà aumentatu l'acqua di 25 per centu. Mentre chì i citadini sò vittime di l'escursioni, u trasportu hè avà rializatu. A fattura mensile di trasportu di un citadinu hà aumentatu à 270 lire. Questu hè l'inumanità. Ùn siate micca disonesti. U trasportu più caru serà in Samsun ", disse.

"POSTENU FÀ SPORTIU"

Dichjarà chì i citadini ùn ponu più cullà in minibus, autobus o tram, Yakti hà dettu: "I nostri citadini duveranu andà in i lochi in bicicletta. Tramindui facenu sport è cuntribuiscenu à i so bilanci ecunomichi ", disse.

2 Comments

  1. Ùn sò micca umani !!!
    Vergogna à quelli chì cercanu di fà campà male, formamu gruppi è protestemu, migghiara di persone prutestaranu, ùn useremu micca i trasporti, andemu in casa fami per uni pochi di ghjorni, cani di u mondu

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*