Protocolu di Kocaeli nantu à a Vigilanza di a Sicurezza Pedestriana

Protokollu Kocaeli in a vigilanza di a sicurità di i pedoni
Protokollu Kocaeli in a vigilanza di a sicurità di i pedoni

U 2019 hè statu dichjaratu "Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" da u Ministeru di l'Affari Interni. Mentre chì l'amende di trafficu per quelli chì ùn dete micca a priorità à i pedestrians anu aumentatu da 100 per centu, u Governatore di Kocaeli, u Dipartimentu di a Pulizia Provinciale di Kocaeli, u Comandante di Gendarmeria Provinciale di Kocaeli è a Municipalità Metropolitana di Kocaeli anu urganizatu un avvenimentu "Priorità Pedestrians" in u caminu di Izmit. À l'avvenimentu, i studienti 50 sò stati distribuiti u ghjocu di ghjocu Trafficu, sviluppatu da a Municipalità Metropolitana, in quale i zitelli sò insignati di trafficu mentre si diverte.

'SIAMU I STORIE DI SICUREZZA PEDONI'

Oghje, u Ministeru di l'Affari Interni hà lanciatu una campagna simultanea "Semu i guardiani di a sicurità di i pedoni" in tuttu u paese per attirà l'attenzione à i pedoni in u trafficu. 20 mila persone di e forze di l'ordine anu guardatu i pedoni per 200 ore à 2 mila passaghji per pedoni. In Kocaeli, l'avvenimenti sò stati realizati nantu à u caminu di Izmit da u Governatore di Kocaeli, u Dipartimentu di a Pulizia Provinciale di Kocaeli, u Comandante di Gendarmeria Provinciale di Kocaeli è a Municipalità Metropolitana di Kocaeli.

LARGA PARTICIPAZIONE DA U PROTOCOLLU

U guvernatore di Kocaeli Hüseyin Aksoy, u capu di a polizia provinciale di Kocaeli, Veysel Tipioğlu, u cumandante di a gendarmeria provinciale di Kocaeli, u coronellu Osman Aslan di a gendarmeria, u capu di u dipartimentu di trasportu è di gestione di u trafficu di a municipalità metropolitana di Kocaeli Ahmet Çelebi, u capu di u dipartimentu di polizia Arif Usta, u direttore provinciale di l'educazione naziunale di Kocaeli hà assistitu in turnu per a sicurità di i pedoni ". Rasim Çelik, agenti di polizia, squadre di polizia è studienti anu assistitu.

TRAFFIC SET PER I CIDELLI

I membri di u protocolu attraversavanu i camini di marchja cù i zitelli. I zitelli anu gridatu slogans cum'è "I pedoni venenu prima" à l'avvenimentu. U protokollu è i zitelli anu attraversatu a strada in modu cuntrullatu è visitatu i stands di u Dipartimentu di a Pulizia Provinciale di Kocaeli, u Comandante di Gendarmeria Provinciale di Kocaeli è a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U guvernatore di Kocaeli Hüseyin Aksoy, u capu di a polizia provinciale di Kocaeli, Veysel Tipioğlu, u cumandante di a gendarmeria provinciale di Kocaeli, u coronellu di a gendarmeria Osman Aslan, hà distribuitu setti di ghjocu di trafficu preparati da a municipalità metropolitana di Kocaeli à i zitelli.

DAI PRIORITÀ À U TRAFFIC

U guvernatore Hüseyin Aksoy, chì hà fattu una breve dichjarazione à l'eventu, hà dettu; "Com'è in tutta a Turchia, avemu urganizatu un avvenimentu di "Priorità di Pedestrians" in Kocaeli trà 13.00 è 15.00 sottu u nome "Semu i guardiani di a sicurità di i pedoni". Una campagna hè fatta per assicurà chì a sucetà adopra a regula di "Priorità Pedestriana" è rispettu di sti regule. Facemu sti studii, iniziati da u Ministeru di l'Affari Interni, in u centru di a cità è i distretti di Kocaeli. Da oghje, 404 mila 576 veiculi sò in trafficu in Kocaeli. Kocaeli serve cum'è un ponte per a transizione interurbana è internaziunale. Per quessa, u trafficu hè impurtante. Hè di grande impurtanza chì i pedoni ubbidiscenu e regule di trafficu è i cunduttori rispettu i pedoni. "Avemu travagliendu per minimizzà l'accidenti di trafficu", disse.

VISUAL SPECIALE PER I PASSEGI PEDONI

U 2019 hè statu dichjaratu "Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" da u Ministeru di l'Affari Interni. Mentre chì l'amende di trafficu per i cunduttori chì ùn dà micca priorità à i pedoni sò stati aumentati di 100 per centu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà mantinutu i passaghji di pedoni per sensibilizà i cunduttori contr'à i pedoni. In u scopu di u travagliu realizatu da u Dipartimentu di Trasportu è Gestione di u Traffic, u testu è i simboli "Pedestrian First" sò stati appiicati à tutti i passaghji pedonali è scolastici unlit in tutta a cità per aumentà l'attenzione di i cunduttori, per rallentà in questi. zoni è per assicurà chì i pedoni si fermanu è dà u primu dirittu di strada. 840 visuale "primu pedone" sò state prodotte in 318 passaggi pedonali in tutta a pruvincia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*