Supportu dumandatu per u Passu di Trenu d'Alta Velocità da Düzce

supportu dumandatu per u trenu d'alta velocità chì passa da duzce
supportu dumandatu per u trenu d'alta velocità chì passa da duzce

A riunione di cunsultazione di a piattaforma di l'Organizazioni Tatari di Crimea hè stata in Ankara. Parlendu à a riunione assistita da a gestione di l'Associazione Turchi di Crimea di Düzce, u presidente di l'Associazione Turchi di Crimea di Düzce, Osman Kesen, hà dumandatu u sustegnu di i participanti per a strada di u Trenu d'Alta Velocità, chì anu pruvatu dapoi un bellu pezzu, per passà. Düzce.

Presidenti è rapprisentanti di 43 associazioni è fundazioni 3 da a Diaspora Tatar di Crimea in Turchia anu assistitu à a riunione tenuta in Ankara Büyük Anadolu Hotel. Da l'Associazione Turchi di Crimea Düzce; U presidente di l'Associazione Osman Kesen, membri di u Cunsigliu; A riunione, in a quale Ertan Ölmez, Erkan Gürol è Recep Girgin eranu ancu presenti, hà iniziatu cù u discorsu di apertura di Ümit Chilit, presidente di a piattaforma di l'Organizazioni di Crimea Tatar è a Fundazione di Sviluppu di Crimea.

Cum'è u presidente di a riunione; U Rappresentante Turcu di l'Assemblea Naziunale di Tatar di Crimea è u presidente, u pruduttore è u direttore di a Fundazione Emel Crimea, Zafer Karatay, hè statu sceltu. Karatay hà dumandatu i temi di l'agenda è l'opinioni di i participanti nantu à a sessione.

I punti di l'agenda più impurtanti in a riunione eranu: "L'occupazione illegale di a nostra patria Crimea da a Russia hè inaccettabile" è "Ferme l'oppressione di i nostri compatrioti in Crimea".

I rapprisentanti di l'associi è l'urganisazioni chì assistenu à a riunione spieghenu e so opinioni è attività unu à unu.

U deputatu di Eskişehir Utku Çakırözer hà cunnessu à a riunione via Skype è spiegò u so travagliu nantu à i Tatari di Crimea in a Cummissione di i Turchi à l'Esternu è e Cumunità Relative in a Gran Assemblea Naziunale Turca.

In u risultatu di a riunione, "Ùn accetteremu micca l'occupazione illegale di a nostra patria, Crimea, da Russia. Hè statu decisu chì a persecuzione di i nostri compatrioti chì vivenu in Crimea hè una vergogna contr'à l'umanità è chì e violazioni devenu finiscinu.

Dopu à a riunione, Osman Kesen, presidente di l'Associazione Turchi di Crimea di Düzce, hà datu infurmazioni è hà dumandatu u sustegnu nantu à a strada di u Trenu d'Alta Velocità supportata da l'Associazione Turchi di Crimea Düzce chì passa per Düzce. À a fine di a riunione, i Turchi di Crimea anu pigliatu una foto di souvenir davanti à u manifestu "We Want High Speed ​​​​Train".

Leading News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*